Ik ben van de partijquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:19 schreef borisz het volgende:
* Borisz noteert voor volgende week. De pronokalender in elkaar draaien. Al is de start pas over twee maanden![]()
quote:De Vuelta trekt in 2012 over een nieuwe reuzendoder in Asturië. De Cuitu Negro is zijn naam.
De berg ligt in het skigebied van Valgrande-Pajares. Er zitten stijgingspercentages van 25 procent tussen. De nieuwe killer is wel nog niet koersklaar, want de heel lastige laatste 2,8 kilometer moeten nog geasfalteerd worden.
Indien de Cuitu Negro rijp wordt bevonden, dan wordt de zestiende etappe op 3 september meteen de koninginnenrit want die dag wordt ook over de Cabruñana, de San Lorenzo en de Cobertoria getrokken om te eindigen op de Cuitu Negro. Die klim is 23,5 km lang met een gemiddelde stijgingsgraad van 6,8 procent met in de laatste 2.800 meter stroken van 24, 25 en uiteindelijk 17 procent.
Het spektakel moet doen denken aan La Bola del Mundo die in 2010 werd opgevoerd als apotheose en ook nu weer in het traject zou voorkomen. Op 11 januari wordt de Vuelta 2011 voorgesteld in Pamplona. Nu al spreken ze over zeven aankomsten bergop en nog twee op hellingen in Aragon en Galicië.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:19 schreef borisz het volgende:
* Borisz noteert voor volgende week. De pronokalender in elkaar draaien. Al is de start pas over twee maanden![]()
Ik vind die achterkant ook lelijk gedaan hoor met die naam, maar slim is het wel.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dan nog hadden ze 't anders kunnen doen met die naam. Nu lijkt het meer een copyright-protection, zoals ze dat soms over foto's plakken.
ze hadden voor de Smeetsen, Dijkstras en Ducrots van de wereld de naam van de renner er ook nog wel onder kunnen zettenquote:Op zondag 1 januari 2012 22:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik vind die achterkant ook lelijk gedaan hoor met die naam, maar slim is het wel.
quote:RGUpdate Robert Gesink
Uurtje wezen lostrappen voor de VO2max Test van morgen, benieuwd hoe ik er precies voor sta. Voor nu voelt het goed!
9 minutes ago Favorite Retweet Reply
RGUpdate Robert Gesink
100km crossen op Nieuwjaarsdag, 2uurtjes tussen Zelhem en Vorden met de altijd enthousiaste @mtjallingii Route: j.mp/rtcsP1
21 hours ago
RGUpdate Robert Gesink
2uur door de bossen baggeren met de mannen van WTC De Slinge Varsseveld lijkt me wel genoeg voor een rustdag. #Regen + #Wind = #Koud
Als hij die 100km crossen in 2 uur doet; dan noteer ik hem toch al voorzichtig voor de Tourwinst.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:21 schreef The_Hives het volgende:
het lijkt vrij goed te gaan met Robert:
[..]
quote:Op maandag 2 januari 2012 13:30 schreef VreemdeEend het volgende:
[..]
Als hij die 100km crossen in 2 uur doet; dan noteer ik hem toch al voorzichtig voor de Tourwinst.
quote:Sergej Ivanov stopt: "Tchmil lapte me dit"
2012 wordt niet het jaar van Sergej Ivanov. Op 36-jarige leeftijd bergt de Rus immers zijn fiets op. "Maar ik wou helemaal niet stoppen", zegt hij in Het Nieuwsblad.
"Het is Andrei Tchmil die me dit afscheid heeft gelapt. Van hem wordt gezegd dat hij maar twee vrienden heeft: Euro en Dollar. Hij stapte op als ploegleider van Katjoesja en maakte - zonder mij te raadplegen - zijn opvolger wijs dat ik zou stoppen als renner."
"Ik rekende nog op revanche voor een matig 2011, maar toen ik doorhad dat er voor mij geen plaats meer was bij Katjoesja waren ook elders alle plaatsen bezet. En ik ben ook niet meer van de jongste."
Ivanov werd in zijn carrière zes keer Russisch kampioen. Hij stak ook twee keer zijn handen in de lucht na een Tour-rit en won de Amstel Gold Race. Hij reed drie jaar voor Katjoesja. Voordien fietste hij onder meer voor Astana, T-Mobile en Fassa Bortolo.
Sporza.be
Dit, maar alleen voor de voorkant zou ik hem al kopen, geweldigquote:Op zondag 1 januari 2012 19:49 schreef Mani89 het volgende:
Die achterkant is jammer maar de rest van het Saxo tenue is super.
Bij die testwedstrijd bleek al dat het moeilijk voor Cavendish gaat worden, ze reden toen veel minder rondjes door de heuvels en hij kon er al maar net aanblijven. Nederland moet lekker met 5 aanvallers gaan.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:06 schreef TheArt het volgende:
Hèhè, eindelijk een renner die wat betreft de OS dezelfde mening heeft als ik.
http://nos.nl/video/32742(...)gerland-in-2012.html
JohnnyZeer terechte opmerking daar wat betreft het WK. Het is ook inderdaad elkaar vreselijk napraten wat journalisten en renners doen. Die hebben echt nooit naar dat parcours gekeken.
Bovendien mogen ze minder renners meenemen dus wordt de koers moeilijker te controleren.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Bij die testwedstrijd bleek al dat het moeilijk voor Cavendish gaat worden, ze reden toen veel minder rondjes door de heuvels en hij kon er al maar net aanblijven. Nederland moet lekker met 5 aanvallers gaan.
vooralsnog hebben er zich pas 3 genomineerd..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Bij die testwedstrijd bleek al dat het moeilijk voor Cavendish gaat worden, ze reden toen veel minder rondjes door de heuvels en hij kon er al maar net aanblijven. Nederland moet lekker met 5 aanvallers gaan.
1 was genoeg geweestquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:08 schreef franklop het volgende:
[..]
vooralsnog hebben er zich pas 3 genomineerd..
de rest noem je strategiequote:Ploegstrategie wordt ondersteund en meegenomen in de samenstelling van de
definitieve ploeg. Argumentatie: mondiale dichtheid van de sport is groot, er is
sprake van mondiale acceptatie en strategie past binnen geschiedenis en
cultuur van deze tak van sport. Een ploeg kwalificeert zich indien ten minste één
sporter heeft voldaan aan de tussen NOC*NSF en de KNWU vastgestelde eisen
en vanzelfsprekend moet zijn voldaan aan de internationaal vastgestelde eisen
Johnny inderdaadquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:06 schreef TheArt het volgende:
Hèhè, eindelijk een renner die wat betreft de OS dezelfde mening heeft als ik.
http://nos.nl/video/32742(...)gerland-in-2012.html
JohnnyZeer terechte opmerking daar wat betreft het WK. Het is ook inderdaad elkaar vreselijk napraten wat journalisten en renners doen. Die hebben echt nooit naar dat parcours gekeken.
waar haal je dat vandaan?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
1 was genoeg geweest
[..]
de rest noem je strategie
als ik het goed begrijp
twitter:lars_boom twitterde op dinsdag 03-01-2012 om 18:12:04Erg tevreden over de test van vandaag! Beste test die ik ooit heb gereden! Dus geeft een erg goed gevoel! reageer retweet
twitter:RGUpdate twitterde op dinsdag 03-01-2012 om 19:41:51Erg tevreden met de VO2max test van vandaag. 6,7w/kg, bijna gelijk aan vorig jaar. En dat met een weegschaal die 2kg teveel aangeeft... reageer retweet
Ik wilde em ook net posten. Maar dat zijn toch goede berichten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:44 schreef ItaloDancer het volgende:
twitter:lars_boom twitterde op dinsdag 03-01-2012 om 18:12:04Erg tevreden over de test van vandaag! Beste test die ik ooit heb gereden! Dus geeft een erg goed gevoel! reageer retweet
twitter:RGUpdate twitterde op dinsdag 03-01-2012 om 19:41:51Erg tevreden met de VO2max test van vandaag. 6,7w/kg, bijna gelijk aan vorig jaar. En dat met een weegschaal die 2kg teveel aangeeft... reageer retweet
NOC*NSF, bij de kwalificatie-eisenquote:
dit is wat ik vond;quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
NOC*NSF, bij de kwalificatie-eisen
http://nocnsf.nl/cms/stre(...)90-96DF-3F73B67DEFA9quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:03 schreef franklop het volgende:
[..]
dit is wat ik vond;
[OS] Genomineerde en gekwalificeerde Nederlandse sporters #1
Onderaan de kwalificatie-eisen op de site van NOC*NSF staat exact het stuk wat rubbereend heeft gekopieerd.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:03 schreef franklop het volgende:
[..]
dit is wat ik vond;
[OS] Genomineerde en gekwalificeerde Nederlandse sporters #1
had ik hem beter moeten doorlezen, my badquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
http://nocnsf.nl/cms/stre(...)90-96DF-3F73B67DEFA9
oftewel ze kunnen sturen we ze willen nu neem ik aanquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:07 schreef franklop het volgende:
[..]
had ik hem beter moeten doorlezen, my bad
dat zal op dit moment Westra zijn, want die moet de wegrit rijden als hij ook de tijdrit wil rijden. Geldt trouwens ook voor Boomquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oftewel ze kunnen sturen we ze willen nu neem ik aan, mits er één gekwalificeerde bij zit
Klopt. Er moeten sowieso 2 tijdrijders bijzitten, dus Westra en Boom lijken me zeker (tenzij Van Vliet opeens Clement selecteert).quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oftewel ze kunnen sturen we ze willen nu neem ik aan, mits er één gekwalificeerde bij zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |