abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 december 2011 @ 09:40:00 #61
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_106079050
Is dit nieuw ofzo? Ineens gaan trollen om wat beter is, een iPhone of een Android mobiel. :')

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_106079878
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 02:28 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
De eerste echte keer dat Apple met iets nieuws en vernieuwend komt? :o
Nee, andere bedrijven zijn allang bezig met stappen op dit gebied. Apple past het slechts toe op haar telefoons.
PWBF
pi_106079897
Zou voor mij wel voor het eerst een reden zijn om een iPhone te kopen trouwens...
PWBF
pi_106079986
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:50 schreef Stokkie_ het volgende:
Ik vraag me af hoe ze dit kunnen patenteren.. er zijn al veel bedrijven jaren bezig met het ontwikkelen van brandstofcellen die werken met waterstof. Heeft iemand een link naar de patentaanvraag? Ik zie die namelijk niet terug in andere nieuwsberichten.

Verder is het natuurlijk wel goed als ze deze techniek adopteren in een van hun producten, dit kan de markt voor brandstofcellen een goede stimulans geven maar zal geen problemen opleveren voor andere platformen als android/windows phone gezien zij het ook gewoon kunnen gebruiken.
http://appft1.uspto.gov/n(...)=TTL/%22fuel+cell%22

Super generiek patent, waarin men dus eigenlijk geen nieuwe dingen beschrijft.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_106081455
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 10:39 schreef raptorix het volgende:
Super generiek patent, waarin men dus eigenlijk geen nieuwe dingen beschrijft.
Dat viel ook wel te verwachten, Apple is geen high-techbedrijf zoals bijvoorbeeld de laboratoria van Philips dat wel waren. Dit is zo'n patent waar niemand behalve de patenthouder beter van wordt. Dit soort generieke patenten vormen een grote bedreiging voor innovatie
pi_106096443
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 11:50 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Dat viel ook wel te verwachten, Apple is geen high-techbedrijf zoals bijvoorbeeld de laboratoria van Philips dat wel waren. Dit is zo'n patent waar niemand behalve de patenthouder beter van wordt. Dit soort generieke patenten vormen een grote bedreiging voor innovatie
En nu maar kleine bedrijven slopen met hun patentadvocaten.
pi_106097586
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 11:50 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Ze zullen uiteindelijk 1 van de echte ontwikkelaars die hier al jaren mee bezig zijn gaan aanklagen.
Lekker met vage patenten. Net zoals men patenten heeft op afgeronde hoeken...
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_106114215
Ik hoop van harte dat deze batterijen er komen, niet alleen op Iphone producten maar geintegreerd in alledaagse producten dat een batterij nodig heeft.
pi_106114245
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 02:06 schreef MakkieR het volgende:
Ik hoop van harte dat deze batterijen er komen, niet alleen op Iphone producten maar geintegreerd in alledaagse producten dat een batterij nodig heeft.
Dat wordt dus problematisch als Apple allerlei generieke patenten krijgt op de implementatie er van.
  † In Memoriam † woensdag 28 december 2011 @ 02:11:53 #70
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_106114305
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 02:08 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Dat wordt dus problematisch als Apple allerlei generieke patenten krijgt op de implementatie er van.
Daarom moeten ze het ook niet krijgen. Dit is al een oudere uitvinding, niks Apple. En te generiek om het bij 1 bedrijf te leggen.

Alsof Apple een patent toegewezen krijgt van waterkranen... slaat ook nergens op.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  woensdag 28 december 2011 @ 02:59:05 #71
360345 TimCook
CEO, Apple Inc.
pi_106115066
Lees vooral de patentaanvraag niet voordat je gaat piepen. Men leest "brandstofcel", stopt met denken en gaat ervan uit dat Apple brandstofcellen an sich probeert te patenteren. :|W
pi_106115197
quote:
99s.gif Op woensdag 28 december 2011 02:59 schreef TimCook het volgende:
Lees vooral de patentaanvraag niet voordat je gaat piepen. Men leest "brandstofcel", stopt met denken en gaat ervan uit dat Apple brandstofcellen an sich probeert te patenteren. :|W
Daarom schrijf ik ook over de implementatie er van. Dat Apple geen brandstofcellen ontwikkeld wisten we al want het is geen high-tech bedrijf met eigen laboratoria op chemisch gebied.
  † In Memoriam † woensdag 28 december 2011 @ 08:48:21 #73
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_106116532
quote:
Oke, dan heb je meer info dan ons en de Volkskrant. Niet gepikeerd doen, vertel het ons. Is veel constructiever.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_106116809
quote:
The disclosed embodiments relate to the design of a fuel cell system which is capable of both providing power to and receiving power from a rechargeable battery in a portable computing device. This eliminates the need for a bulky and heavy battery within the fuel cell system, which can significantly reduce the size, weight and cost of the fuel cell system. This fuel cell system includes a fuel cell stack which converts fuel into electrical power. It also includes a controller which controls operation of the fuel cell system. The fuel cell system additionally includes a power link that transfers electrical power between the fuel cell system and the portable computing device, and a communication link that provides communication between the portable computing device and the controller for the fuel cell system. The controller can regulate both the electrical power provided by the fuel cell system to the portable computing device and the electrical power provided by the rechargeable battery to the fuel cell system.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  woensdag 28 december 2011 @ 09:46:00 #75
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_106117286
Bij geenstijl kunnen ze niet rekenen, maar goed, dit zijn hun cijfers
Mobile OS

1 - Android (32,13%)
2 - iPad (31,84%)
3 - iPhone (24,63%)
4 - BlackBerry (4,60%)
5 - SymbianOS (4,04%)
6 - iPod (2,18%)
7 - Windows (0,22%)
8 - Samsung (0,10%)
9 - Sony (0,09%)
10 - Windows Phone (0,09%)

Nu zijn de iPad en iPhone geen OS maar apparaten met iOS

Kom je toch op 58,65 procent van de OS op Mobile Devices.

http://www.geenstijl.nl/m(...)ndroid_win.html#more
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_106117326
Pff, hier werkt Toshiba al jaren aan, en 2 jaar geleden zijn ze de eerste modellen ervan gaan verkopen.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_106117472
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 09:48 schreef fruityloop het volgende:
Pff, hier werkt Toshiba al jaren aan, en 2 jaar geleden zijn ze de eerste modellen ervan gaan verkopen.
Nou dan is het wachten tot Apple Toshiba aanklaagt over een jaar of wat voor het schaamteloos kopiëren van Apples unieke userexperience en ideeën.
pi_106117752
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 09:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Bij geenstijl kunnen ze niet rekenen, maar goed, dit zijn hun cijfers
Mobile OS

1 - Android (32,13%)
2 - iPad (31,84%)
3 - iPhone (24,63%)
4 - BlackBerry (4,60%)
5 - SymbianOS (4,04%)
6 - iPod (2,18%)
7 - Windows (0,22%)
8 - Samsung (0,10%)
9 - Sony (0,09%)
10 - Windows Phone (0,09%)

Nu zijn de iPad en iPhone geen OS maar apparaten met iOS

Kom je toch op 58,65 procent van de OS op Mobile Devices.

http://www.geenstijl.nl/m(...)ndroid_win.html#more
Dat is niet zo vreemd omdat veel mensen een iPad gebruiken als "thuis computer", daarnaast is ook de verwachting dat Android op de Tablet markt snel aandeel zal winnen, met name omdat er verwacht word dat volgend jaar veel goedkope modellen op de markt zullen komen.
  woensdag 28 december 2011 @ 10:19:13 #79
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_106117940
-edit- Niet in topics graag

[ Bericht 65% gewijzigd door paddy op 28-12-2011 11:14:31 ]
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_106118082
-edit- Niet in topics graag.

[ Bericht 91% gewijzigd door paddy op 28-12-2011 11:15:06 ]
pi_106119470
Begin niet opnieuw mensen . Het topic gaat niet over elkaar, en is al helemaal niet bedoeld om elkaar voor alles en nog wat uit te maken. Zal worden genote en verwijderd.

ontopic verder dus :)
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  woensdag 28 december 2011 @ 14:37:27 #82
360345 TimCook
CEO, Apple Inc.
pi_106125814
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 10:11 schreef raptorix het volgende:

[..]

Dat is niet zo vreemd omdat veel mensen een iPad gebruiken als "thuis computer", daarnaast is ook de verwachting dat Android op de Tablet markt snel aandeel zal winnen, met name omdat er verwacht word dat volgend jaar veel goedkope modellen op de markt zullen komen.
Ja, want die zijn er nu nog niet?

Face it, Android is kansloos op de tablet markt. Met smartphones kan het nog meedoen omdat het voor veel mensen een noodzakelijk product is. Ze moeten toch een smartphone, dus waarom geen goedkope?

Tablets zijn iets heel anders. Het bestaansrecht van tablets is dat ze het computergebruik een stuk simpeler maken. Dat is het voordeel van tablets boven PC's. Android tablets hebben dat voordeel niet. Die zijn net zo gecompliceerd als PC's met al hun poorten, kabels, filesystems en ingewikkelde interfaces. Daarom falen ze.

Of, zoals All Things Digital het zei: Consumers Don't Want Tablets, They Want iPads
pi_106126020
quote:
99s.gif Op woensdag 28 december 2011 14:37 schreef TimCook het volgende:

Dat is het voordeel van tablets boven PC's. Android tablets hebben dat voordeel niet. Die zijn net zo gecompliceerd als PC's met al hun poorten, kabels, filesystems en ingewikkelde interfaces. Daarom falen ze.
FF serieus: wat is er gecompliceerder aan een Android tablet dan een iPad? Serieus?
Want ik heb er 1 en het omhelst niet meer dan het aanzetten en op een gekleurd icoontje drukken om iets te starten. Dat is idd heel ingewikkeld. En als je geen poorten, kabels en file-browser wilt gebruiken, dan gebruik je hem niet.
pi_106126207
quote:
Je bron loopt achter de feiten aan, want slechts een paar maanden later:

quote:
Apple’s dominance of the tablet computer market has taken a big hit in recent months, according to a new report released Friday by market research firm Strategy Analytics.

According to Phil Goldstein of FierceWireless, the report claimed that the iPad’s global market share fell from 95.5% during the third quarter of 2010 to 66.6% during the third quarter of 2011. During that same time period, the market share of tablets running the Android operating system increased from 2.3% to 26.9%
. Combined, Android and iOS devices lay claim to 94% of the total tablet market.

The surprising results come following a 20% increase in the number of iPad units shipped during the past three months, freelance writer John P. Mello Jr. said in an article written for PCWorld. Second quarter shipments of the Apple-branded device were 9.2 million units, while the most recent quarter saw those figures rise to 11.12 million units, Mello noted.
http://www.redorbit.com/n(...)et-share-increasing/
  woensdag 28 december 2011 @ 14:59:43 #85
360345 TimCook
CEO, Apple Inc.
pi_106126641
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 14:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Je bron loopt achter de feiten aan, want slechts een paar maanden later:

[..]

http://www.redorbit.com/n(...)et-share-increasing/
Dat is precies wat mijn bron heeft voorspeld.
pi_106126697
quote:
99s.gif Op woensdag 28 december 2011 14:59 schreef TimCook het volgende:

[..]

Dat is precies wat mijn bron heeft voorspeld.
Ze falen omdat het aandeel vertienvoudigd is?
  woensdag 28 december 2011 @ 15:14:12 #87
360345 TimCook
CEO, Apple Inc.
pi_106127118
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 15:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ze falen omdat het aandeel vertienvoudigd is?
quote:
99s.gif Op woensdag 28 december 2011 14:37 schreef TimCook het volgende:

Tablets zijn iets heel anders. Het bestaansrecht van tablets is dat ze het computergebruik een stuk simpeler maken. Dat is het voordeel van tablets boven PC's. Android tablets hebben dat voordeel niet. Die zijn net zo gecompliceerd als PC's met al hun poorten, kabels, filesystems en ingewikkelde interfaces. Daarom falen ze.
pi_106127399
quote:
99s.gif Op woensdag 28 december 2011 15:14 schreef TimCook het volgende:

[..]

[..]

Ze falen dus niet want het marktaandeel is vertienvoudigd in een paar maanden tijd en dat is allemaal van apple af gesnoept.

En leg me nou nog eens uit wat er lastig is aan het drukken op een gekleurd icoontje.

En die USB poort, HDMI poort, micro-USB poort en SD-kaart-poort zijn alleen maar handig en als je ze niet wilt gebruiken dan gebruik je ze niet.
pi_106127752
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 15:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ze falen dus niet want het marktaandeel is vertienvoudigd in een paar maanden tijd en dat is allemaal van apple af gesnoept.
Da's de periode waar in de iPad goed verkrijgbaar werd en er een aantal concurrenten op de markt kwamen. Natuurlijk verschuift het marktaandeel dan.
De laatste versie van Android is veel geschikter voor tablets maar het zal voornamelijk van het ontwerp afhangen of concurrerende tablets een groot aandeel blijven houden.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 28 december 2011 @ 15:34:56 #90
360345 TimCook
CEO, Apple Inc.
pi_106127871
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 15:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

En leg me nou nog eens uit wat er lastig is aan het drukken op een gekleurd icoontje.

En die USB poort, HDMI poort, micro-USB poort en SD-kaart-poort zijn alleen maar handig en als je ze niet wilt gebruiken dan gebruik je ze niet.
Mooi man, allemaal ongebruikte poorten op je dikke tablet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')