Ik neem aan dat je niet even uit Schotland terugvliegt om mij te voorzien van je versgevangen Schotse zalm?quote:
Reden om lekker in het hotel te blijven en whisky te proeven. Wie weet hebben ze ook een open haard? Huiskamersfeertje?quote:Op maandag 26 december 2011 22:29 schreef MadMaster het volgende:
Heb alleen maar een regenjas en kaplaarzen nodig de komende week...
http://www.weeronline.nl/(...)ie/Pitlochry/4408886
Laat maar...quote:Op maandag 26 december 2011 22:34 schreef wyccie het volgende:
Ik zit eigenlijk niet te wachten op naamtopics. Hopelijk kan C4 het veranderen?
[..]
Ik neem aan dat je niet even uit Schotland terugvliegt om mij te voorzien van je versgevangen Schotse zalm?
Jullie ook!quote:Op maandag 26 december 2011 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Mocht ik hier niet meer posten de komende dagen, dan alvast een prettige jaarwisseling!!
Prettige reis!quote:Op maandag 26 december 2011 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Mocht ik hier niet meer posten de komende dagen, dan alvast een prettige jaarwisseling!!
Fijne jaarwisselingquote:Op maandag 26 december 2011 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Fijne jaarwisselingquote:Op maandag 26 december 2011 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Lijkt me stug...quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@Cie: Ik heb net een 50% kortingsbon gewonnen voor Portal 2 via Steam, dan kan je em voor 7,50 kopen. Interesse?
Coupon geeft 50% korting, prijs is nu (in de aanbieding) 14,99. Ik heb zelf niks aan de coupon want ik heb het spel al. Als iemand anders de bon wil hebben (al is het maar om te proberen) vind ik het bestquote:
Eh, neequote:Op dinsdag 27 december 2011 14:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
Heb je een golden coupon die nu al gebruikt kan worden?
Die bonnen zijn geldig vanaf 2 januariquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Coupon geeft 50% korting, prijs is nu (in de aanbieding) 14,99. Ik heb zelf niks aan de coupon want ik heb het spel al. Als iemand anders de bon wil hebben (al is het maar om te proberen) vind ik het best
Ik dacht eerst: wie is Ciequote:Op dinsdag 27 december 2011 14:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@Cie: Ik heb net een 50% kortingsbon gewonnen voor Portal 2 via Steam, dan kan je em voor 7,50 kopen. Interesse?
Details, details. Kan ik je blij maken met die bon of niet?quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Die bonnen zijn geldig vanaf 2 januari.
Hij is wel erg leukquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik dacht eerst: wie is Ciemaar ik pas
ik game heel weinig, heb Portal nog steeds niet uitgespeeld. Wel net Orcs Must Die gekregen dit weekend van E.
Bedankt voor het aanbod
Mij niet, heb Portal 2 alquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Details, details. Kan ik je blij maken met die bon of niet?
Ik moet nog met iemand ruilen om een volgend item te krijgen. Ik heb ook een coupon voor GTA: San Andreas met kortingquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:14 schreef Bart het volgende:
Maar ik heb nog wel een bon voor Alien Breed: Impact...
http://steamcommunity.com/profiles/76561198013214786quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik moet nog met iemand ruilen om een volgend item te krijgen. Ik heb ook een coupon voor GTA: San Andreas met korting
Uitnodiging verzondenquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:18 schreef Bart het volgende:
[..]
http://steamcommunity.com/profiles/76561198013214786
Voeg me maar toe, ruilen we vanavond als ik thuis ben wel ff.
Zou leuk zijn als de SC'ers ook komen!quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:12 schreef Bart het volgende:
Zondag 29 januari 2012 15:00 uur is het geworden dus.
Yankee wil wel quizmaster zijn. Gastheer is Lubje, hij verzorgt worst/kaas/bitterballen. Overige consumpties voor eigen rekening. Locatie is Lubjes cafe: Café Nieuw Centraal te Barneveld, Van Dompselaertraat 21. Linkje naar Google Maps.
Lijkt me leuk maar zondag komt mij doorgaans niet zo best uit.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:52 schreef Bart het volgende:
Over de AKQ Pubquiz:
[..]
Zou leuk zijn als de SC'ers ook komen!
E. en ik hebben gisteren The Boondock Saints gekeken, en daarna You Again (Kristen Bellquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb weer zo'n moment dat ik wel een film wil kijken, maar niet echt zou weten welke
Ik kan de 29e nietquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:52 schreef Bart het volgende:
Over de AKQ Pubquiz:
[..]
Zou leuk zijn als de SC'ers ook komen!
In wat voor film mood zit je? Als in: welke categorie?quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb weer zo'n moment dat ik wel een film wil kijken, maar niet echt zou weten welke
Jammer.quote:
quote:
Het wordt Indiana Jones & The Temple of Doomquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
E. en ik hebben gisteren The Boondock Saints gekeken, en daarna You Again (Kristen Bell)
Tutten?quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:08 schreef wyccie het volgende:
En anders is Moon ook een aanrader. Heb ik hier liggen en wil die zien, maar ik twijfel tussen dat of tutten.
Oh ja ik dacht al "optutten" ken ik wel maar vond het maar vreemd dat je je in je ééntje ging zitten optuttenquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Make-up op mijn oog smeren. Verveling.
huhquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:14 schreef Etcetera het volgende:
http://www.dewittenvos.be
Enter site, ga naar 'Food'. Meet. MeetMeet
Heerlijk eten dan.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:14 schreef MaJo het volgende:
iedereen een fijne kerst gehad?
Ik heb heerlijk gegeten in het Amstel hotel, ben nu alleen net als 3 anderen ziek
:'Dquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:14 schreef Etcetera het volgende:
http://www.dewittenvos.be
Enter site, ga naar 'Food'. Meet. MeetMeet
Is dat iets wat je met anderen hoort te doen dan?quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:13 schreef Nembrionic het volgende:
Oh ja ik dacht al "optutten" ken ik wel maar vond het maar vreemd dat je je in je ééntje ging zitten optutten
Wat hebben jullie gegeten?quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:14 schreef MaJo het volgende:
Ik heb heerlijk gegeten in het Amstel hotel, ben nu alleen net als 3 anderen ziek
Ik twijfelquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
huh
oh meet![]()
![]()
speaking of which, kom je de 29ste?
Dat doe je al jaren.quote:
Ik zeg van wel, maar voor haar niet. Het is nog altijd een uur alleen zitten..quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kan wel naar Eindhoven komen, is dat overtuigend genoeg?
17quote:
Jap, vandaar 'Soms' ...quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:34 schreef wyccie het volgende:
Huh, zou jij niet volgend jaar in China vrijwilligerswerk doen?
Jij gaat naar een meet!?quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:36 schreef Etcetera het volgende:
Want je gaat op verjaardag weg he
Goed, peeps. Ik heb wel vervoer (in de vorm van E.)
Dankjewel voor deze opheldering.. dat ik daar zelf niet aan had gedachtquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:37 schreef wyccie het volgende:
Ik zou nog liever hebben dat mijn dochter alleen in de trein reist dan dat ze halverwege opgevangen wordt door een onbekende man. Niks ten nadele van Jojo.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:37 schreef wyccie het volgende:
Ik zou nog liever hebben dat mijn dochter alleen in de trein reist dan dat ze halverwege opgevangen wordt door een onbekende man. Niks ten nadele van Jojo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar mocht je wel kunnen als ik niet bij je in de trein zit, be my guest
Nobody expects the Spanish Inquisition!
quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]Dat zei ze net ook inderdaad;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar mocht je wel kunnen als ik niet bij je in de trein zit, be my guest![]()
'Nee want hij/zij is dan geen wildvreemde, als je mij het nummer geeft dan bel ik van te voren even'
Maar dat ga ik julllie niet aandoen, niks ergers dan een kruisverhoor van een bezorgde moeder..The Zeroth Law: " A robot may not harm humanity, or, by inaction, allow humanity to come to harm."
Euhm.... ik zit inderdaad met mijn rooster in mijn handen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
* Its-Jojo-4you denkt: Cobra past zijn agenda per direct aan...![]()
Een bezorgde moeder met Limburgs accent?quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:41 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Dat zei ze net ook inderdaad;
'Nee want hij/zij is dan geen wildvreemde, als je mij het nummer geeft dan bel ik van te voren even'
Maar dat ga ik julllie niet aandoen, niks ergers dan een kruisverhoor van een bezorgde moeder..
Tja, daar schijnen ze in Limboland vaker last van te hebben.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Een bezorgde moeder met Limburgs accent?
quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Euhm.... ik zit inderdaad met mijn rooster in mijn handen.
Nee, maar meestal doe je het voordat je iets gaat doen, niet als vervelingshobby.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is dat iets wat je met anderen hoort te doen dan?
Haha goeie, gelukkig is mijn moeder er een kei in om dat te verbergenquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Een bezorgde moeder met Limburgs accent?
Heel erg bedanktquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
als je ook naar de meet wil en je moeder wil me daarvoor bellen, geen probleem.
Last hebben ze er alleen buiten Limboland vanquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tja, daar schijnen ze in Limboland vaker last van te hebben.
Anders neem je je moeder toch gewoon mee?quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:44 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Heel erg bedanktmaar mijn moeder blijft erg koppig heb ik zo het idee...
dies goed, ik zie haar al zitten! :'Dquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Anders neem je je moeder toch gewoon mee?![]()
Ik het al voor me. Expres zo'n vies stemmetje opzetten en foute dingen zeggenquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
als je ook naar de meet wil en je moeder wil me daarvoor bellen, geen probleem. Laat het maar weten.
Dan moet je mij laten bellen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik het al voor me. Expres zo'n vies stemmetje opzetten en foute dingen zeggen
quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"Ja, we nemen uw dochter mee naar een gangbang..."quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, voor het uitgaan en zo. Dat is sowieso niet iets wat ik doe.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:43 schreef Nembrionic het volgende:
Nee, maar meestal doe je het voordat je iets gaat doen, niet als vervelingshobby.
Uhh...ik wilde net zeggen dat je moeder je met een gerust hart kan laten gaan, maar nu.....quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:44 schreef Tanjaa het volgende:
Heel erg bedanktmaar mijn moeder blijft erg koppig heb ik zo het idee...
quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:49 schreef Tanjaa het volgende:
Ik kan beter iets anders regelen als ik het zo hoor
Sorry C4!quote:
Dus je doet het niet voor het uitgaan maar wel als je een avondje op de bank hangt, wat heerlijk niet stereotypequote:Op dinsdag 27 december 2011 21:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, voor het uitgaan en zo. Dat is sowieso niet iets wat ik doe.
Ikquote:
http://doodle.com/wfps4vi4bnwypd2vquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waar is de link naar die google calender?
Ik bedoel dat ik niet uitga, maar als ik dat wel zou doen, dan heb ik toch al wat make-up op van die ochtend. En uitgaansgelegenheden zijn altijd zo donker, dus een likje meer zie je toch weinig van.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dus je doet het niet voor het uitgaan maar wel als je een avondje op de bank hangt, wat heerlijk niet stereotype
Oja, dat ook nog.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:34 schreef wyccie het volgende:
Huh, zou jij niet volgend jaar in China vrijwilligerswerk doen?
Ziet eruit dat als ik kom (ALS, C4, rustig blijven ademenquote:
Ze is soms een beetje raar, maar dat heeft ook allemaal zijn achtergrondquote:
Ik ben daar 's morgens echt te lam voorquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik niet uitga, maar als ik dat wel zou doen, dan heb ik toch al wat make-up op van die ochtend. En uitgaansgelegenheden zijn altijd zo donker, dus een likje meer zie je toch weinig van.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ben daar 's morgens echt te lam voor
Ik vind het wel fijn, zo onder het onbijtnieuws..quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Duurt nog geen minuut. En als ik tijd heb dan probeer ik niet te knoeien met de mascara.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
Tenzij er eens eyeliner bij moet... dan ben ik meteen weer een kwartier verderquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Duurt nog geen minuut. En als ik tijd heb dan probeer ik niet te knoeien met de mascara.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kom je ook?quote:
Ik ga zeker kijken of ik een dienst kan ruilen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ziet eruit dat als ik kom (ALS, C4, rustig blijven ademen) ik het enige meisje ben
Hoe fucking typisch is dat
quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ga zeker kijken of ik een dienst kan ruilen.
Addblock per ongeluk aanstaan?quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:17 schreef MaJo het volgende:
Op de een of andere manier kan ik niet quoten
Ik gok bierquote:Nem: wat is datZiet er vies uit
quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:17 schreef MaJo het volgende:
En wat de meet betreft: ik kan waarschijnlijk wel maar kijk tegen die tijd even
Ik heb het soms ook. Ik denk dat het net is als die verragde banner onlangs. Pagina refreshen en het werkt weer.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:17 schreef MaJo het volgende:
Op de een of andere manier kan ik niet quoten
Bier, een Hobbelpaardafgeleide die hier nu staat te gisten. En die brokken...dat hoortquote:Nem: wat is datZiet er vies uit
Geweldig!quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:21 schreef Nembrionic het volgende:
Onlangs in Berlijn hebben we trouwens in een restaurant, in een hotel gegeten waar ze dit hebben staan in de lobby:
[ afbeelding ]
Mega-aquarium. Ding is echt groot
25 meter hoog.
Als je doet wat ik doe wel; eraf peuteren dusquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:17 schreef Etcetera het volgende:
Is dat niet heul slecht voor je wimpersof is dat niet meer zo
Ik was mijn gezicht altijd als ik ga slapen, maar dat is met een washandje met heet water. Verder geen reinigers of rare fratsen, daarmee gaat de mascara weg (geen waterproof, maar eentje die er met 37 graden vanaf gaat).quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:14 schreef Soempie het volgende:
Ik ben altijd te lui om make-up weer van m'n gezicht te halen. Heb je 's morgens van die panda-ogen en natuurlijk waterproof..
Oeh, klinkt goed. Ik heb ook zo'n zin in scones. Jammer van het ziek-zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:17 schreef MaJo het volgende:
Wyccie: het waren allemaal lekkere hapjes, sandwiches, amuses, scones enz. Waar we ziek van zijn geworden zal wel kip of vis zijn gok ik
quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:22 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Geweldig!Er zal maar een barstje in komen..
Wait, whut. Hoe werkt dat? Merk? Ik pruts nu met waterproof mascara, haal het eraf met Ooge make-up reiniger van de hema (werkt al beter dan de vorige overigens). Maar ik hou van makkelijkquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als je doet wat ik doe wel; eraf peuteren dus![]()
Washable waterproof doet het voor mij.
Trouwens, reageer je deze week nog even op de O&N mail?quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:17 schreef MaJo het volgende:
En wat de meet betreft: ik kan waarschijnlijk wel maar kijk tegen die tijd even
quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:25 schreef Cobra4 het volgende:
@wyccie: Kom jij trouwens ook naar de meet?
Maxfactor, overleeft een regenbuitje (niet wrijven) maar gaat er relatief makkelijk af. Waterproof haal ik eraf met amandelolie van Weleda.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wait, whut. Hoe werkt dat? Merk? Ik pruts nu met waterproof mascara, haal het eraf met Ooge make-up reiniger van de hema (werkt al beter dan de vorige overigens). Maar ik hou van makkelijk
Wat Etcie zegt.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:25 schreef Cobra4 het volgende:
@wyccie: Kom jij trouwens ook naar de meet?
Ik zou het restaurant bellen en ze waarschuwen. Buiten het feit dat er iets mis is, sleep je er misschien nog wel een gratis maaltijd uitquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:17 schreef MaJo het volgende:
Wyccie: het waren allemaal lekkere hapjes, sandwiches, amuses, scones enz. Waar we ziek van zijn geworden zal wel kip of vis zijn gok ik
Die zegt: ik denk erover na en heb een auto ter beschikking maar E gaat niet mee.quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:26 schreef MadMaster het volgende:
Een snellefrom Scotland.
Stilte voor de storm hier, morgen schijnt het beestenweer te worden...
Reken nergens op, ik wacht ook nog steeds op mijn prijs van Jazz bij Duurstede...quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Trouwens, reageer je deze week nog even op de O&N mail?
quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Reken nergens op, ik wacht ook nog steeds op mijn prijs van Jazz bij Duurstede...
quote:
Ik heb nu MasterPiece van MaxFactor, mascara bevalt uitstekendquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maxfactor, overleeft een regenbuitje (niet wrijven) maar gaat er relatief makkelijk af. Waterproof haal ik eraf met amandelolie van Weleda.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die zegt: ik denk erover na en heb een auto ter beschikking maar E gaat niet mee.
Wie is E in jouw geval?
Je Usericon is er in ieder geval al op aangepast.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:26 schreef MadMaster het volgende:
Stilte voor de storm hier, morgen schijnt het beestenweer te worden...
Ik bedoelde eigenlijk post #134.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:27 schreef Nembrionic het volgende:
Die zegt: ik denk erover na en heb een auto ter beschikking maar E gaat niet mee.
Via een 28k8 lijntje?quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:31 schreef MadMaster het volgende:
En, as you see, men is hier modern geworden en heeft WiFi...
Rural Scotland enters the 21st century.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lijntjeloos en zonder problemen...
Technisch gezien zegt het geen bal dat jij draadloos zit want dat zegt niets over water er vóór de router zitquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lijntjeloos en zonder problemen...
Ik heb hier de Lash extension effect maar er zijn er meer ook in washablequote:Op dinsdag 27 december 2011 22:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb nu MasterPiece van MaxFactor, mascara bevalt uitstekendhet verwijderen is nog wat lastig soms
Ik ookquote:
29 januari. Verandert dat de zaak?quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:13 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb niet gezien wanneer de meet is, maar ik ga er niet bij zijn
Ik versta echt niet wat ze zingen, altijd met dat soort koren. En dan doel ik niet op het Vlaams.quote:
Dat heb ik dus ook. Versta het nooit. Net als opera.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:21 schreef wyccie het volgende:
Ik heb Clinique High Impact Curling. Van alle andere waterproof mascara's krijg ik panda-ogen omdat mijn vette huid de mascara laat smelten, bij deze niet. Maar het was een duur cadeau, als het op is, ga ik weer terug naar de pandamascara's.
[..]
Ik versta echt niet wat ze zingen, altijd met dat soort koren. En dan doel ik niet op het Vlaams.
Neequote:Op dinsdag 27 december 2011 23:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
29 januari. Verandert dat de zaak?
Het is in Barneveldquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:23 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Neede datum hoefde niet de reden te zijn. Ik ben gewoon niet zo geneigd om naar een meet te komen, zeker niet als het in Amsterdam is. Mini meets zoals met MaJo en Nem op Werchter, en Soempie op Lowlands vond ik wel leuk
quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:23 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Neede datum hoefde niet de reden te zijn. Ik ben gewoon niet zo geneigd om naar een meet te komen, zeker niet als het in Amsterdam is. Mini meets zoals met MaJo en Nem op Werchter, en Soempie op Lowlands vond ik wel leuk
En voorlopig wordt de meet redelijk miniquote:
Man of 10, hooguit 15. Er zijn kleinere meetsquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
En voorlopig wordt de meet redelijk mini
Snap ik, je hebt er gewoon niet zo'n behoefte aanquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ohja, wat is nou 180 km
Again; het gaat niet alleen om de afstand
10-15? Dat is behoorlijk groot voor de AKQquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Man of 10, hooguit 15. Er zijn kleinere meets. Maar ook zeker drukkere
.
Ik heb het gezien en heb mezelf getest of ik het nu wel kon verstaan, maar nee dus.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:22 schreef Nembrionic het volgende:
Dat heb ik dus ook. Versta het nooit. Net als opera.
Maar ze hebben het ondertiteld. Alleen staat dat achter de reclamebanner die je even weg moet klikken.
Je hebt al wel eens gemeet!quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:23 schreef LadyBlack het volgende:
Mini meets zoals met MaJo en Nem op Werchter, en Soempie op Lowlands vond ik wel leuk
Je kan altijd incognito naar de meet komen...quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:40 schreef wyccie het volgende:
Make-up erafgeschrobd. Ik begon op een travestiet te lijken en groen is niet mijn kleur.
Er zijn sowieso HEEL weinig mensen die groen kunnen hebben als het op make-up aankomtquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:40 schreef wyccie het volgende:
Make-up erafgeschrobd. Ik begon op een travestiet te lijken en groen is niet mijn kleur.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb het gezien en heb mezelf getest of ik het nu wel kon verstaan, maar nee dus.
Opera is vaak ook nog eens in het Italiaans.
[..]
Je hebt al wel eens gemeet!![]()
quote:
Hopelijk worden het de nieuwe trollfaces. Ik ga mijn best doenquote:
Sterker nog, hij heeft zichzelf verwekt!quote:Op woensdag 28 december 2011 09:11 schreef Cobra4 het volgende:
Wat een gemis voor de wereld. De man die de natuur kon laten huilen. Geboren in een eenvoudige blokhut op de top van de hoogste berg onder een dubbele regenboog.
En de grasburger, de Noord-koreaanse specialiteitquote:Op woensdag 28 december 2011 09:20 schreef Cobra4 het volgende:
Kon na drie weken al lopen en na 8 weken al praten. En, erg belangrijk voor ons, hij is de uitvinder van de hamburger.
Nee, nog niet, ik moet m'n bed nog verhuizen, zal wel morgen wordenquote:Op woensdag 28 december 2011 10:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
he verhuizerd
al in de nieuwe woning?
nog tiet zat dus!quote:Op woensdag 28 december 2011 10:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
afspraak gemaakt bij de kliniekmorgen...
Alleen voor een intake?quote:Op woensdag 28 december 2011 10:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Je gaat het in NL laten doen??quote:Op woensdag 28 december 2011 10:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
yeahh van de zomer, dit is eigenlijk voornamelijk meer voor de verzekering; deze afspraak; dan kan dat gedaan worden in de tijd dat ik in Amerika zit en is al het papierwerk klaar als ik weer terug benquote:Op woensdag 28 december 2011 11:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je gaat het in NL laten doen??
Maar ajax hoeft hierin natuurlijk niet per se de algemene voorwaarden van de bond aan te houden lijkt me...quote:Ajax en AZ mogen andere spelers opstellen; fans krijgen geen geld terug
De bekerwedstrijd tussen Ajax en AZ wordt op donderdag 19 januari in zijn geheel overgespeeld, met een stand van 0-0 en met elf tegen elf. Welke spelers er op het veld verschijnen mogen Frank de Boer en Gertjan Verbeek zelf weten: de coaches zijn niet verplicht om dezelfde voetballers als vorige week het veld in te sturen, zo heeft de KNVB woensdagochtend bekendgemaakt.
Ajax trad in het bekerduel aan met diverse spelers uit de jeugd, maar op 19 januari kan De Boer ervoor kiezen om zijn sterkste elftal het veld in te sturen. Verbeek kan gewoon een beroep doen op Esteban, wiens rode kaart komt te vervallen. Ook de gele kaarten die Eyong Enoh (Ajax) en Jozy Altidore (AZ) kregen, worden weggestreept.
De wedstrijd tussen Ajax en AZ wordt in een leeg stadion afgewerkt en de supporters die vorige week maar 37 minuten voetbal zagen, hoeven er niet op te rekenen dat zij het geld van hun wedstrijdkaartje terugkrijgen. Volgens de bond schrijven de algemene voorwaarden van een toegangskaartje voor dat er in dit soort gevallen geen restitutie plaatsvindt. De winnaar van het treffen tussen Ajax en AZ treft in de kwartfinale Topklasser GVVV.
Eeeeh...leg uit?quote:Op woensdag 28 december 2011 11:08 schreef Whiteguy het volgende:
Maar ajax hoeft hierin natuurlijk niet per se de algemene voorwaarden van de bond aan te houden lijkt me...
Als ze dan al geld teruggeven, dan aan de AZ fans.quote:Op woensdag 28 december 2011 11:15 schreef Cobra4 het volgende:
Ajax kan positief afwijken van de algemene voorwaarden en de fans wel hun geld teruggeven?
Waarom niet ook aan al hun eigen fans -1 ? Die zijn toch net zo goed de dupe hiervan?quote:Op woensdag 28 december 2011 11:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als ze dan al geld teruggeven, dan aan de AZ fans.
quote:Gisteren werd de bekerwedstrijd tussen AFC Ajax en AZ gestaakt nadat een supporter het veld in rende en Esteban, de keeper van AZ, belaagde. De gedachten gingen hierbij terug naar 27 september 1989. Op die dag werd een wedstrijd tussen Ajax en Austria Wien gestaakt, toen iemand uit het publiek een ijzeren staaf tegen de Oostenrijkse doelman gooide.
Staafincident
Na negentig minuten voetbal stond Ajax 1-0 voor en moest er worden verlengd. In de verlenging scoorde Austria Wien de 1-1, waardoor het er somber uitzag voor de Ajacieden en Ajax vrijwel zeker uitgeschakeld was voor de volgende ronde. De harde kern van Ajax-supporters, de zogenaamde F-Side, begon de leus Nazis! Nazis! te scanderen. De zeventienjarige supporter van Ajax Gerald M. gooide vanuit datzelfde vak een ijzeren staaf tegen de rug van de Oostenrijkse keeper Franz Wohlfahrt.
Gestaakt
De doelman stortte ter aarde en de wedstrijd werd bij de 1-1 stand gestaakt. Ajax verloor de wedstrijd reglementair met 3-0 en werd een jaar lang uitgebannen voor Europees voetbal. Freek de Jonge bekende later dat hij spijt had van zijn grap over de Oostenrijkse president, maar dat hij geen verband zag tussen de grap en het incident.
Gerald M.
De gooier van de ijzeren staaf kreeg een celstraf van vijf maanden, waarvan twee maanden voorwaardelijk. De schade, een half miljoen gulden plus 15.000 gulden proceskosten, werd op Gerald M. verhaald. De daad van M., die later beweerde in een opwelling te hebben gehandeld, toonde aan de De Meer sterk verouderd was. Het was hiermee wellicht één van de redenen dat Ajax in 1996 van het oude stadion naar de huidige Arena verhuisde.
Ja, dat zou het mooiste zijn. Alhoewel je soms een voorbeeld moet stellen. Uiteindelijk heeft Ajax de boel verneukt. Er wordt wel vaker zonder publiek gespeeld en dan worden ook de "onschuldige fans" de dupe.quote:Op woensdag 28 december 2011 11:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Waarom niet ook aan al hun eigen fans -1 ? Die zijn toch net zo goed de dupe hiervan?
Wie heeft dat artikel geschreven? Over Freek de Jonge wordt opeens gerept alsof die al eerder genoemd was en er staan wel wat meer fouten in.quote:Op woensdag 28 december 2011 11:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Waarom niet ook aan al hun eigen fans -1 ? Die zijn toch net zo goed de dupe hiervan?
Verhaal het desnoods op de dader, net zoals ten tijde van het staafincident:
[..]
Hierin zie ik 'ajax' als de organisatie die de beveiliging en kaartcontrole niet op orde had. Dus als je een voorbeeld wilt stellen, laat dan die organisatie bloeden.quote:Op woensdag 28 december 2011 11:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dat zou het mooiste zijn. Alhoewel je soms een voorbeeld moet stellen. Uiteindelijk heeft Ajax de boel verneukt. Er wordt wel vaker zonder publiek gespeeld en dan worden ook de "onschuldige fans" de dupe.
Trouwens, het is dan nog altijd -2, de seizoenskaarthouder die hem een keertje heeft bezorgd is ook niet meer welkom dacht ik.
Ik had wat geknipt en geplakt. Hele artikel hierquote:Op woensdag 28 december 2011 11:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wie heeft dat artikel geschreven? Over Freek de Jonge wordt opeens gerept alsof die al eerder genoemd was en er staan wel wat meer fouten in.
Wat ik nog niet begrepen is waar je de andere dagen gaat zijn.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nu blijf ik dus wel een dag langer in amsterdam
De achterhoek, vieren we traditiegetrouw O&Nquote:Op woensdag 28 december 2011 13:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat ik nog niet begrepen is waar je de andere dagen gaat zijn.
Wat een gekke plek als je in Amsterdam woontquote:Op woensdag 28 december 2011 13:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
De achterhoek, vieren we traditiegetrouw O&N
quote:Op woensdag 28 december 2011 13:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat een gekke plek als je in Amsterdam woont
Borstvoeding geven lijkt me niet geheel onbelangrijk nee.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
tering.. wat een gedoe zit er aan vast. Ik wil nog helemaal niet hoeven denken aan of ik borstvoeding wil kunnen geven of niet(maar dat zou ik moeten willen kunnen... denk ik)
http://www.reinaert-klini(...)ie/borstverkleining/
gedoe gedoe
waar in de achterhoek (daar heb ik nog op school gezeten)?quote:Op woensdag 28 december 2011 13:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
De achterhoek, vieren we traditiegetrouw O&N
De heurne! Grote boerderij, is leukquote:Op woensdag 28 december 2011 13:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
waar in de achterhoek (daar heb ik nog op school gezeten)?
Ik denk dat ik de mogelijkheid nog zou willen hebben. Of je nu later wel of geen borstvoeding wilt geven...quote:Op woensdag 28 december 2011 13:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
tering.. wat een gedoe zit er aan vast. Ik wil nog helemaal niet hoeven denken aan of ik borstvoeding wil kunnen geven of niet(maar dat zou ik moeten willen kunnen... denk ik)
http://www.reinaert-klini(...)ie/borstverkleining/
gedoe gedoe
haha je we gaan ook steevast curryworst eten in duitslandquote:Op woensdag 28 december 2011 14:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Veel verder kan je niet gaan in Nederland, dat ligt echt op steenworp afstand van Duitsland
Ik zat in Doetinchem op school
en ja ik vind het toch ook wel eng worden hoor...quote:Op woensdag 28 december 2011 14:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de mogelijkheid nog zou willen hebben. Of je nu later wel of geen borstvoeding wilt geven...
PS, wat lijkt het me moeilijk joh. Ik zou het zelf nooit aandurven, dus vind je erg dapper!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Op woensdag 28 december 2011 14:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en ja ik vind het toch ook wel eng worden hoor...Ik hoor C4 gewoon denken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 meter schnitzel in Bocholt: http://xxlfood.de/xxl-restaurant/cafe-freundenhaus-in-bocholt/quote:Op woensdag 28 december 2011 14:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
haha je we gaan ook steevast curryworst eten in duitsland
Dat staat bij deze kliniek, maar over het algemeen zeggen de meeste klinieken dat het vaak wel nog mogenlijk is, of dat ze in elk geval hun best doen er voor... dit is niet de website van de kliniek waar ik heen gaquote:Op woensdag 28 december 2011 14:06 schreef Soempie het volgende:
Ik zie nu dat door het verplaatsen van de tepel het dus vrijwel zeker is dat borstvoeding niet mogelijk is. Dus dan gaat het echt nog om de keus wel/ geen operatie. Daar zou ik de keuze voor borstvoeding persoonlijk niet in mee laten spelen. Kindjes worden met de fles ook prima groot.
Ah, nouja, dan nog. Ze doen hun best, maar het is niet te zeggen dat het ook nog mogelijk is daarna. Persoonlijk zou ik dan kijken naar de redenen waarom je wel een verkleining wilt. Als die zwaarwegend zijn, dan kan ik me voorstellen dat het niet kunnen geven van borstvoeding daarbij in het niet valt.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat staat bij deze kliniek, maar over het algemeen zeggen de meeste klinieken dat het vaak wel nog mogenlijk is, of dat ze in elk geval hun best doen er voor... dit is niet de website van de kliniek waar ik heen ga
Ik moest lachen om de waarschijnlijk onbedoelde woordspelingquote:Op woensdag 28 december 2011 14:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ah, nouja, dan nog. Ze doen hun best, maar het is niet te zeggen dat het ook nog mogelijk is daarna. Persoonlijk zou ik dan kijken naar de redenen waarom je wel een verkleining wilt. Als die zwaarwegend zijn, dan kan ik me voorstellen dat het niet kunnen geven van borstvoeding daarbij in het niet valt.
Verrek.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:13 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik moest lachen om de waarschijnlijk onbedoelde woordspeling
ik ookquote:Op woensdag 28 december 2011 14:13 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik moest lachen om de waarschijnlijk onbedoelde woordspeling
Verstandig.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik ook
Ik ga morgen gewoon neutraal het gesprek en de afspraak in
Economische redenen? Hoe moet ik dat zien?quote:Op woensdag 28 december 2011 14:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Fysieke klachten zijn ook mijn voornaamste reden hoor, al spelen psychische en economische redenen ook wel mee
BH's zijn nogal duur als je grote borsten hebt.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Economische redenen? Hoe moet ik dat zien?
Ah, natuurlijkquote:Op woensdag 28 december 2011 14:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
BH's zijn nogal duur als je grote borsten hebt.
dit. en mijn maat is vrijwel onmogelijk te vinden; als ik echt echt mijn maat wil begin het zo'n beetje bij 80 euro. Ik kies er meestal voor om een beetje te klein te gaanquote:Op woensdag 28 december 2011 14:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
BH's zijn nogal duur als je grote borsten hebt.
quote:Op woensdag 28 december 2011 14:39 schreef Soempie het volgende:
En sowieso is het kopen van kleding dan heel lastig.
Je bedoelt: enigzins leuke, in jouw maat?quote:Op woensdag 28 december 2011 14:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dit. en mijn maat is vrijwel onmogelijk te vinden; als ik echt echt mijn maat wil begin het zo'n beetje bij 80 euro. Ik kies er meestal voor om een beetje te klein te gaanvoor rond de 50 dollar per bh
Die lopen zonder bh?quote:Op woensdag 28 december 2011 14:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je bedoelt: enigzins leuke, in jouw maat?
Ik zie zat pauperiaanse vrouwen lopen met een grotere maat dan jij en die hebben zeker weten geen geld voor zoiets.
Dat zijn wel absurde prijzen hoorquote:Op woensdag 28 december 2011 14:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dit. en mijn maat is vrijwel onmogelijk te vinden; als ik echt echt mijn maat wil begin het zo'n beetje bij 80 euro. Ik kies er meestal voor om een beetje te klein te gaanvoor rond de 50 dollar per bh
dat ook. Met zo'n maat moet je idd goeie ondersteuningquote:Op woensdag 28 december 2011 14:45 schreef Soempie het volgende:
Het gaat nog niet eens om een 'leuke' BH (die zijn al moeilijk te vinden), maar ook om een goede BH. Een die dus genoeg ondersteuning geeft en gewoon perfect zit. Dan ben je dus zo 80 euro kwijt inderdaad.
Ja, precies. En er zijn heus wel goedkopere te vinden, maar dan kun je bijna net zo goed geen BH dragen.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dat ook. Met zo'n maat moet je idd goeie ondersteuning
Nee, maar dragen dan simpele dingen denk ik zo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
alleen het verwijderen lijkt me geen feestjequote:Op woensdag 28 december 2011 14:47 schreef Whiteguy het volgende:
Duct tape geeft (mits goed geplakt) toch ook wel ondersteuning?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Precies, dan moet je al naar speciaalzaken (dat moet ik zelfs al).quote:Op woensdag 28 december 2011 14:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en dan nog steeds nauwelijks in mijn maat hoor. ik heb een taille van 65-70...
ja preciesquote:Op woensdag 28 december 2011 14:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Precies, dan moet je al naar speciaalzaken (dat moet ik zelfs al).
Daar had ik nog niet eens aan gedacht.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
alleen het verwijderen lijkt me geen feestje
vind je vrouw dat niet bezwaarlijk?quote:
Voor haar niet nee. Voor "ons"..mwahquote:Op woensdag 28 december 2011 14:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
alleen het verwijderen lijkt me geen feestje
G, maar de omvang verschilt nogal per jaar.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja preciesWat ben jij dan?
Er zal toch brood op de plank moeten komen, ik offer me op voor ons gezinquote:Op woensdag 28 december 2011 14:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
vind je vrouw dat niet bezwaarlijk?
had je deze in je favorites zitten of random wat zoektermen gebruikt?quote:Op woensdag 28 december 2011 14:47 schreef Whiteguy het volgende:
Duct tape geeft (mits goed geplakt) toch ook wel ondersteuning?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die kunnen heel mooi zijn.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:52 schreef Soempie het volgende:
En nu zie ik er dus uit als zo'n vruchtbaarheidsbeeldje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Een google image search op duct tape is al voldoende om de eerste mevrouw in verschillende foto's tegen te komen. Maak er duct tape bra van, en voila.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
had je deze in je favorites zitten of random wat zoektermen gebruikt?
Het klinkt bijna als een slechte kredietbeoordeling ...quote:Op woensdag 28 december 2011 14:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wat mooi Soemp![]()
En dan ben je wel nog groter dan ik qua maat. Ik ben nu een F geloof ik in NL. In de States mag ik triple D heten
??quote:Op woensdag 28 december 2011 15:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
jammer dat je kan zien dat ze er een shirt onder heeft.
Maar zou mooi staan bij de BMW van de iarl familie
quote:Op woensdag 28 december 2011 14:54 schreef Soempie het volgende:
Niets mis mee tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
quote:Op woensdag 28 december 2011 14:54 schreef Soempie het volgende:
Wat een enorme kerstboom zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
't Zijn dan ook enorme ballenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:
Dat kan wel, ik heb rust voor 2.quote:
Ja nog wel...quote:Op woensdag 28 december 2011 15:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat kan wel, ik heb rust voor 2.
quote:Op woensdag 28 december 2011 15:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ahw thanks Soemp![]()
Ik moet eerlijk bekennen dat ik er wel aardig wat gedachten en moeite in steek
Ik heb daar niks te zoeken joh. Door de verminderde vetzuurtjes - die de baby heeft afgepakt - ben ik hartstikke dom geworden.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:17 schreef Bart het volgende:
Soemp kom je ook naar de meet? Je mag de kleine meenemen.
wtf, ik zie nu pas dat het een bh is.quote:
Joh, jij beantwoordt gewoon alle baby-gerelateerde vragen, doe ik de rest welquote:Op woensdag 28 december 2011 15:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb daar niks te zoeken joh. Door de verminderde vetzuurtjes - die de baby heeft afgepakt - ben ik hartstikke dom geworden.
Had ik net een hele reactie getypt, is ie wegquote:Op woensdag 28 december 2011 16:12 schreef Soempie het volgende:
LB, hoe was/ is (?) Florance?
Sven zit sowieso heel januari thuis. Hij is uitgekocht bij z'n oude baan en zit al vanaf november thuis. Details en dergelijke kan ik alleen niet geven. Alleen dat het geen ramp is.
En het gaat de laatste dagen beter wel. Rennies zijn m'n vriendjes en ik heb ontdekt dat ik 's nachts eerst 4 uur slaap, dan 2 uur wakker lig, maar daarna nog prima 3 uur kan slapen. Vandaag 39 weken, dus nog een weekje tot de uitgerekende datum.
Kloptquote:Op woensdag 28 december 2011 16:15 schreef Soempie het volgende:
En, had je niet in december de eerste afspraak in het zkh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |