Ik neem aan dat je niet even uit Schotland terugvliegt om mij te voorzien van je versgevangen Schotse zalm?quote:
Reden om lekker in het hotel te blijven en whisky te proeven. Wie weet hebben ze ook een open haard? Huiskamersfeertje?quote:Op maandag 26 december 2011 22:29 schreef MadMaster het volgende:
Heb alleen maar een regenjas en kaplaarzen nodig de komende week...
http://www.weeronline.nl/(...)ie/Pitlochry/4408886
Laat maar...quote:Op maandag 26 december 2011 22:34 schreef wyccie het volgende:
Ik zit eigenlijk niet te wachten op naamtopics. Hopelijk kan C4 het veranderen?
[..]
Ik neem aan dat je niet even uit Schotland terugvliegt om mij te voorzien van je versgevangen Schotse zalm?
Jullie ook!quote:Op maandag 26 december 2011 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Mocht ik hier niet meer posten de komende dagen, dan alvast een prettige jaarwisseling!!
Prettige reis!quote:Op maandag 26 december 2011 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Mocht ik hier niet meer posten de komende dagen, dan alvast een prettige jaarwisseling!!
Fijne jaarwisselingquote:Op maandag 26 december 2011 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Fijne jaarwisselingquote:Op maandag 26 december 2011 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Lijkt me stug...quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@Cie: Ik heb net een 50% kortingsbon gewonnen voor Portal 2 via Steam, dan kan je em voor 7,50 kopen. Interesse?
Coupon geeft 50% korting, prijs is nu (in de aanbieding) 14,99. Ik heb zelf niks aan de coupon want ik heb het spel al. Als iemand anders de bon wil hebben (al is het maar om te proberen) vind ik het bestquote:
Eh, neequote:Op dinsdag 27 december 2011 14:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
Heb je een golden coupon die nu al gebruikt kan worden?
Die bonnen zijn geldig vanaf 2 januariquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Coupon geeft 50% korting, prijs is nu (in de aanbieding) 14,99. Ik heb zelf niks aan de coupon want ik heb het spel al. Als iemand anders de bon wil hebben (al is het maar om te proberen) vind ik het best
Ik dacht eerst: wie is Ciequote:Op dinsdag 27 december 2011 14:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@Cie: Ik heb net een 50% kortingsbon gewonnen voor Portal 2 via Steam, dan kan je em voor 7,50 kopen. Interesse?
Details, details. Kan ik je blij maken met die bon of niet?quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Die bonnen zijn geldig vanaf 2 januari.
Hij is wel erg leukquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik dacht eerst: wie is Ciemaar ik pas
ik game heel weinig, heb Portal nog steeds niet uitgespeeld. Wel net Orcs Must Die gekregen dit weekend van E.
Bedankt voor het aanbod
Mij niet, heb Portal 2 alquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Details, details. Kan ik je blij maken met die bon of niet?
Ik moet nog met iemand ruilen om een volgend item te krijgen. Ik heb ook een coupon voor GTA: San Andreas met kortingquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:14 schreef Bart het volgende:
Maar ik heb nog wel een bon voor Alien Breed: Impact...
http://steamcommunity.com/profiles/76561198013214786quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik moet nog met iemand ruilen om een volgend item te krijgen. Ik heb ook een coupon voor GTA: San Andreas met korting
Uitnodiging verzondenquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:18 schreef Bart het volgende:
[..]
http://steamcommunity.com/profiles/76561198013214786
Voeg me maar toe, ruilen we vanavond als ik thuis ben wel ff.
Zou leuk zijn als de SC'ers ook komen!quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:12 schreef Bart het volgende:
Zondag 29 januari 2012 15:00 uur is het geworden dus.
Yankee wil wel quizmaster zijn. Gastheer is Lubje, hij verzorgt worst/kaas/bitterballen. Overige consumpties voor eigen rekening. Locatie is Lubjes cafe: Café Nieuw Centraal te Barneveld, Van Dompselaertraat 21. Linkje naar Google Maps.
Lijkt me leuk maar zondag komt mij doorgaans niet zo best uit.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:52 schreef Bart het volgende:
Over de AKQ Pubquiz:
[..]
Zou leuk zijn als de SC'ers ook komen!
E. en ik hebben gisteren The Boondock Saints gekeken, en daarna You Again (Kristen Bellquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb weer zo'n moment dat ik wel een film wil kijken, maar niet echt zou weten welke
Ik kan de 29e nietquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:52 schreef Bart het volgende:
Over de AKQ Pubquiz:
[..]
Zou leuk zijn als de SC'ers ook komen!
In wat voor film mood zit je? Als in: welke categorie?quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb weer zo'n moment dat ik wel een film wil kijken, maar niet echt zou weten welke
Jammer.quote:
quote:
Het wordt Indiana Jones & The Temple of Doomquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
E. en ik hebben gisteren The Boondock Saints gekeken, en daarna You Again (Kristen Bell)
Tutten?quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:08 schreef wyccie het volgende:
En anders is Moon ook een aanrader. Heb ik hier liggen en wil die zien, maar ik twijfel tussen dat of tutten.
Oh ja ik dacht al "optutten" ken ik wel maar vond het maar vreemd dat je je in je ééntje ging zitten optuttenquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Make-up op mijn oog smeren. Verveling.
huhquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:14 schreef Etcetera het volgende:
http://www.dewittenvos.be
Enter site, ga naar 'Food'. Meet. MeetMeet
Heerlijk eten dan.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:14 schreef MaJo het volgende:
iedereen een fijne kerst gehad?
Ik heb heerlijk gegeten in het Amstel hotel, ben nu alleen net als 3 anderen ziek
:'Dquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:14 schreef Etcetera het volgende:
http://www.dewittenvos.be
Enter site, ga naar 'Food'. Meet. MeetMeet
Is dat iets wat je met anderen hoort te doen dan?quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:13 schreef Nembrionic het volgende:
Oh ja ik dacht al "optutten" ken ik wel maar vond het maar vreemd dat je je in je ééntje ging zitten optutten
Wat hebben jullie gegeten?quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:14 schreef MaJo het volgende:
Ik heb heerlijk gegeten in het Amstel hotel, ben nu alleen net als 3 anderen ziek
Ik twijfelquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
huh
oh meet![]()
![]()
speaking of which, kom je de 29ste?
Dat doe je al jaren.quote:
Ik zeg van wel, maar voor haar niet. Het is nog altijd een uur alleen zitten..quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kan wel naar Eindhoven komen, is dat overtuigend genoeg?
17quote:
Jap, vandaar 'Soms' ...quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:34 schreef wyccie het volgende:
Huh, zou jij niet volgend jaar in China vrijwilligerswerk doen?
Jij gaat naar een meet!?quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:36 schreef Etcetera het volgende:
Want je gaat op verjaardag weg he
Goed, peeps. Ik heb wel vervoer (in de vorm van E.)
Dankjewel voor deze opheldering.. dat ik daar zelf niet aan had gedachtquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:37 schreef wyccie het volgende:
Ik zou nog liever hebben dat mijn dochter alleen in de trein reist dan dat ze halverwege opgevangen wordt door een onbekende man. Niks ten nadele van Jojo.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:37 schreef wyccie het volgende:
Ik zou nog liever hebben dat mijn dochter alleen in de trein reist dan dat ze halverwege opgevangen wordt door een onbekende man. Niks ten nadele van Jojo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar mocht je wel kunnen als ik niet bij je in de trein zit, be my guest
Nobody expects the Spanish Inquisition!
quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]Dat zei ze net ook inderdaad;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar mocht je wel kunnen als ik niet bij je in de trein zit, be my guest![]()
'Nee want hij/zij is dan geen wildvreemde, als je mij het nummer geeft dan bel ik van te voren even'
Maar dat ga ik julllie niet aandoen, niks ergers dan een kruisverhoor van een bezorgde moeder..The Zeroth Law: " A robot may not harm humanity, or, by inaction, allow humanity to come to harm."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |