SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Dus als ik jou na de Kerst zie ben je 3x zo dik geworden?quote:
Minstensquote:Op maandag 26 december 2011 22:13 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dus als ik jou na de Kerst zie ben je 3x zo dik geworden?
Waarom moet ik nu aan Kirby denken?quote:
Veel plezier!quote:
Ik ben helemaal niet roze!quote:Op maandag 26 december 2011 22:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu aan Kirby denken?
Fijne avond DJ!quote:
Fijne avond!quote:
Kirby houdt ook van zuigen.quote:Op maandag 26 december 2011 22:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu aan Kirby denken?
Ik moet hier nog altijd om gniffelen, zelfs na 3903 keer.quote:
Ken ik niet, AWESOMEquote:Op maandag 26 december 2011 22:16 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik moet hier nog altijd om gniffelen, zelfs na 3903 keer.![]()
quote:Op maandag 26 december 2011 22:16 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik moet hier nog altijd om gniffelen, zelfs na 3903 keer.![]()
Dat wil ik zien!quote:Op maandag 26 december 2011 22:17 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat is het beste nummer van snoop dogg ooit!!!!Ik doe hem ook vaak als ik kirby hoor of zie
Zeker! Zit die chick die ook komt op fok of niet?quote:
Volgens mij is dat die MohMi, toch?quote:Op maandag 26 december 2011 22:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zeker! Zit die chick die ook komt op fok of niet?
Leek mij ook.quote:Op maandag 26 december 2011 22:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Volgens mij is dat die MohMi, toch?
Gaan jullie mij pesten? Nee he?quote:
WTF, waar komt dit opeens vandaan?quote:Op maandag 26 december 2011 22:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gaan jullie mij pesten? Nee he?
Angst.quote:Op maandag 26 december 2011 22:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
WTF, waar komt dit opeens vandaan?
Ik wilde iets klefs terugzeggen, maar ik begin de grap (op FOK!) een beetje zat te worden.quote:
Komt goed. In het echt komt die grap nog vaak van pasquote:Op maandag 26 december 2011 22:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik wilde iets klefs terugzeggen, maar ik begin de grap (op FOK!) een beetje zat te worden.IRL kan ik het nog wel even hebben denk ik.
)
Jeejquote:
Als je die nekgrap in het echt had gemaakt was ik waarschijnlijk van de bank af gerold van het lachen, puur door de perfecte timing + het moment.quote:Op maandag 26 december 2011 22:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Komt goed. In het echt komt die grap nog vaak van pas
[..]
Jeej
Kutzooiquote:Op maandag 26 december 2011 22:34 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Als je die nekgrap in het echt had gemaakt was ik waarschijnlijk van de bank af gerold van het lachen, puur door de perfecte timing + het moment.
Hoe wist je dat?quote:
Waar had je naartoe gemoeten dan?quote:Op dinsdag 27 december 2011 09:55 schreef Muisraket het volgende:
'Ik blijf even liggen, ik ga er écht zo uit'... Werd een uur later wakker en haal mijn trein nu toch niet meer, kan ik net zo goed gaan fokken.
Dus, goeiemorgen!
Schaatsen met meisjes van school.quote:
Veel plezier!quote:Op dinsdag 27 december 2011 10:11 schreef Muisraket het volgende:
Maar dan ga ik maar eens proberen om mijn andere trein wel te halen. Fijne dag iedereen!
Veel plezier!quote:Op dinsdag 27 december 2011 10:11 schreef Muisraket het volgende:
Maar dan ga ik maar eens proberen om mijn andere trein wel te halen. Fijne dag iedereen!
Geremquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Veel plezier!
En goedemorgen!
Ik sliep kei lekker, roept mijn moeder om half 1 dat ze thuis is van dr werk
Heb toch te lang geslapenquote:
Voor m'n gevoel is heel m'n dag wegquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wist niet dat, dat bestond.
Goh ze zijn wel heel blij met je bezoek.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:40 schreef Kutstudent het volgende:
Mijn moeder zeurde net dat als ik elke dag tot 1 uur in m'n nest lig ik net zo goed op kan hoepelen naar Delft. Dan hoeft zij het niet te zien.
Is toch niet erg voor een keer?quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Voor m'n gevoel is heel m'n dag weg
Nee, moet goed uitrusten voor morgenquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:45 schreef BarrieButsers het volgende:
Is toch niet erg voor een keer?
Wtfquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:40 schreef Kutstudent het volgende:
Mijn moeder zeurde net dat als ik elke dag tot 1 uur in m'n nest lig ik net zo goed op kan hoepelen naar Delft. Dan hoeft zij het niet te zien.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, moet goed uitrusten voor morgen
Appletini kopenquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Ga je de Mount Everest beklimmen?
In Duitslandquote:
Ze zijn er stiekem wel blij mee hoor, maar ze zouden m'n ouders niet zijn als ze niet ergens over aan het zeuren waren.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Goh ze zijn wel heel blij met je bezoek.
[..]
Is toch niet erg voor een keer?
Ik ken ze niet goed, maar voor zover ik ze ken weet ik gewoon dat dit de waarheid isquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:14 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ze zijn er stiekem wel blij mee hoor, maar ze zouden m'n ouders niet zijn als ze niet ergens over aan het zeuren waren.
Jo maat!quote:
Wierie of hardcore?quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:29 schreef DuTank het volgende:
Telefoonmaatschappij, wanneer gaan we spacen?
gewoon die harde narcotica natuurlijk, hoewel daar altijd wel een piefje bij gaatquote:
I'll passquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
gewoon die harde narcotica natuurlijk, hoewel daar altijd wel een piefje bij gaat
Dup BB?quote:
Derp.quote:
Ik nog 4quote:
Ja goed, ik begon om 13.00uquote:
Wanneer jij wil. Jij houdt zeker niet van hardcore/stijl?quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:29 schreef DuTank het volgende:
Telefoonmaatschappij, wanneer gaan we spacen?
Kan je niet doen alsof je ziek bent?quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:16 schreef DeJori het volgende:
Fiebelebatski. Ik wil gaarne naar huis
Mèh, we werken in ploegendiensten zegmaar, dus dat is best wel een gedoe om iemand voor mij te laten invallen. Daarbij werk ik hier al een hele tijd en heb ik nog steeds 0 verzuimurenquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kan je niet doen alsof je ziek bent?
Oh dat is wel balen dan.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:19 schreef DeJori het volgende:
[..]
Mèh, we werken in ploegendiensten zegmaar, dus dat is best wel een gedoe om iemand voor mij te laten invallen. Daarbij werk ik hier al een hele tijd en heb ik nog steeds 0 verzuimuren
Werkt zo niet bij ons: Er is áltijd iemand aanwezig. Als ik niet kan, moet ik dus gewoon vervanging regelenquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh dat is wel balen dan.En best apart dat je dan nog steeds geen uren hebt opgespaard.
Ah vandaar. Nog succes met die 3,5 uur volmaken.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:25 schreef DeJori het volgende:
[..]
Werkt zo niet bij ons: Er is áltijd iemand aanwezig. Als ik niet kan, moet ik dus gewoon vervanging regelen
YO SMELLYquote:
Als jullie mij een beetje vermaken, dan moet dat vast goedkomenquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ah vandaar. Nog succes met die 3,5 uur volmaken.
Je vervelen is ook zoiets.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:37 schreef DeJori het volgende:
[..]
Als jullie mij een beetje vermaken, dan moet dat vast goedkomen
Kapster zou komen, was ze afspraak vergeten. Ga ik naar Hintham omdat die kapper daar tot 7 uur open is, is kapper dichtquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:54 schreef DeJori het volgende:
Kom op jongens en meisjes, ik begin hier echt zo chagerijnig te worden als je chagerijnig kunt worden. Hou de boel hier een beetje levend!
Tondeuzetijdquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kapster zou komen, was ze afspraak vergeten. Ga ik naar Hintham omdat die kapper daar tot 7 uur open is, is kapper dicht
Ik overweeg het serieusquote:
Awesome! Crimeponnie time!quote:
Jaquote:
Geremquote:
Ik heb dat pas gedaan en voel me niet meer thuis hierquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gerem
Ik ben mn kamer aan het opruimen. De laatste keer kan ik me niet eens meer herinneren.
Jouw vloerbedekkingquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb dat pas gedaan en voel me niet meer thuis hier
Eerst bestond mijn vloerbedekking uit spullenquote:
Bij mij is het na een dag toch alweer een bende dus geen last van.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb dat pas gedaan en voel me niet meer thuis hier
Stof vond mijn kamer zo lelijk dat het weg blijftquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Bij mij is het na een dag toch alweer een bende dus geen last van.
Al lag eerst het stof netjes stil en vliegt het momenteel door de kamer heen.
Hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Stof vond mijn kamer zo lelijk dat het weg blijft
Het is een gavequote:
Wat is dat voor beeldje links?quote:
Wtf waarom dat dan?quote:
Moet het een reden hebben?quote:
Zo'n kamer heb ik ookquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Moet het een reden hebben?Mijn kamer is een verzamelplaats voor dingen. Heb ook weet ik het hoeveel schelpen en andere shit.
Ja, maar soms wordt het wel te veelquote:
Dat is waar.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, maar soms wordt het wel te veel
Sinds wanneer luisteren wij naar dat soort opmerkingen?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:06 schreef bijdehand het volgende:
Van m'n vader hoef ik morgen geen souvenir mee te nemen voor hem, DJ
Ik heb ruimte over tegenwoordigquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat is waar.Daarom liggen mijn schoolspullen/andere dingen op de grond zodat ik meer ruimte heb op mn planken.
Niet. Mijn reactie was dan ook een enge glimlach.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:07 schreef DeJori het volgende:
[..]
Sinds wanneer luisteren wij naar dat soort opmerkingen?
Voor zolang het duurtquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb ruimte over tegenwoordig
Al een half jaarquote:
I KNOW, BAAS!!quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:08 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Mijn kamer heeft een koeportret
Waarom niet?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:12 schreef DeJori het volgende:
Ik heb bijna geen losse toei op m'n kamer.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:12 schreef BarrieButsers het volgende:
Vaak als ik op stap ben geweest neem ik een fles water mee naar boven. Met als resultaat dat ik zojuist 51 flesjes heb gevonden.
No need. Ik heb een tweede slaapkamer waar ik al het puin in dump.quote:
Oke dat is wel handig danquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:14 schreef DeJori het volgende:
[..]
No need. Ik heb een tweede slaapkamer waar ik al het puin in dump.
And this one's a rooster because I love (moet er staan cock).quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:08 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Mijn kamer heeft een koeportret
Oh en Barrie, ik vroeg me meer af waarom al je boeken roze-achtig zijn.quote:
Ik vind barrie nou niet echt het type dat veel leest.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
[..]
Oh en Barrie, ik vroeg me meer af waarom al je boeken roze-achtig zijn.Tenzij je ze op kleur geordend hebt.
Ze staan inderdaad op kleur.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
[..]
Oh en Barrie, ik vroeg me meer af waarom al je boeken roze-achtig zijn.Tenzij je ze op kleur geordend hebt.
Want?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik vind barrie nou niet echt het type dat veel leest.
Dat vind ik stiekem best awesome.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ze staan inderdaad op kleur.
Later wil ik zo'n boekenkastquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:40 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat vind ik stiekem best awesome.
Ik ook! Ik koop alleen nooit boeken dus dat wordt lastig.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Later wil ik zo'n boekenkast
[ afbeelding ]
Staat alleen al kei vet en intellectueel
Misschien ga je ze later wel kopen?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ook! Ik koop alleen nooit boeken dus dat wordt lastig.
Nee, e-readers zijn kut, ik lees gewoon veel te weinig en als ik lees was het een boek uit de bieb.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien ga je ze later wel kopen?Of alles via een e-reader ofzo.
Dan gaat het een beetje moeilijk inderdaad.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:46 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, e-readers zijn kut, ik lees gewoon veel te weinig en als ik lees was het een boek uit de bieb.
Het gaat mij gewoon om het ouderwetse boekgevoel.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan gaat het een beetje moeilijk inderdaad.Bij boeken uit de bieb krijg ik spontaan smetvrees.
En dat een digtaal boek nog kei veel euro's kosten vind ik eigenlijk ook een beetje te gek voor woorden. Al is het natuurlijk wel begrijpelijk.
Ja juist gewoon iets in je handen i.pv. zo'n digitaal ding. Omgquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:54 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Het gaat mij gewoon om het ouderwetse boekgevoel.En smetvrees is niet nodig, alleen maar als een boek in zwembadwater heeft gelegen.
Heb echt met een enorm schuldgevoel dat boek weer terug ingeleverd, ze hebben hem nog steeds!
Nouja het was niet in het zwembad zelf, maar zeg maar dat het op de grond lag en ik dacht ver genoeg van het zwembad af, maar blijkbaar waren mijn toenmalige vriendinnen te lomp, waardoor een aantal bladzijdes nogal wat bochten hebben gekregen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja juist gewoon iets in je handen i.pv. zo'n digitaal ding. OmgHeb je geen schadevergoeding moeten betalen?
Gewoon.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ze staan inderdaad op kleur.
[..]
Want?
quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:56 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nouja het was niet in het zwembad zelf, maar zeg maar dat het op de grond lag en ik dacht ver genoeg van het zwembad af, maar blijkbaar waren mijn toenmalige vriendinnen te lomp, waardoor een aantal bladzijdes nogal wat bochten hebben gekregen.
En KK niet dat ik lees. Wat is dit.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:01 schreef bijdehand het volgende:
BB zet haar boeken op kleur, dat had ik nooit achter jou gezocht
Ik sowieso niet! Als ik er ben gaat het topic 99% van de tijd 2x zo hard. Ik lul een uur in 3 kwartier.quote:
En zo hoort hetquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik sowieso niet! Als ik er ben gaat het topic 99% van de tijd 2x zo hard. Ik lul een uur in 3 kwartier.
Wow, ik wil ook snuiven wat jij hebt gesnoven vandaagquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik sowieso niet! Als ik er ben gaat het topic 99% van de tijd 2x zo hard. Ik lul een uur in 3 kwartier.
Ga een dag schaatsen met mensen die hun bek niet opentrekken en naar een extreem slechte film gaan.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wow, ik wil ook snuiven wat jij hebt gesnoven vandaag
Ik wil ook een keer schaatsenquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:25 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ga een dag schaatsen met mensen die hun bek niet opentrekken en naar een extreem slechte film gaan.En bij de ene baan schaatsen als een baas, maar bij de andere (veel gladdere, wtf?!) baan de hele tijd de hand van een van de mensen van de groep vast moeten houden!
_! Ik voelde me echt een klein kind.
= rare bui.
New Year's Eve of zoiets. Gevolg van om een belachelijke vroege tijd bij de bios (wel Tuschinskiquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wil ook een keer schaatsenEn welke film?
Meisjes die ik ken vonden 'm leukquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:30 schreef Muisraket het volgende:
[..]
New Year's Eve of zoiets. Gevolg van om een belachelijke vroege tijd bij de bios (wel Tuschinski) aankomen en met een groep meisjes zijn. Echt, cheese-coated cheese with cheese filling.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:30 schreef Muisraket het volgende:
[..] Echt, cheese-coated cheese with cheese filling.
Gejat van Scrubs.quote:
Dan was het ijs te warm.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:25 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ga een dag schaatsen met mensen die hun bek niet opentrekken en naar een extreem slechte film gaan.En bij de ene baan schaatsen als een baas, maar bij de andere (veel gladdere, wtf?!) baan de hele tijd de hand van een van de mensen van de groep vast moeten houden!
_! Ik voelde me echt een klein kind.
= rare bui.
Denk het niet, want kleine kindjes op noren sjeesden kei hard langs ons heen.quote:
Vroeg me al af hoe je het verzonnen kreegquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Vroeg me al af hoe je het verzonnen kreeg
Jawelquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:49 schreef bijdehand het volgende:
Niemand van jullie heeft mijn facebookupdate gezienDie nu weg is
FAILquote:
I know, cutiepiequote:
One dickquote:
Juist.quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:52 schreef Kutstudent het volgende:
Tenzij je er 2 hebt omdat je eigenlijk een vergroeide piemol hebt.
Ah, de Tsjernobylmutatiequote:Op dinsdag 27 december 2011 22:52 schreef Kutstudent het volgende:
Tenzij je er 2 hebt omdat je eigenlijk een vergroeide piemol hebt.
Je hebt ook de omgekeerde Tsjernobylmutatie. Dat noemen ze dan in de volksmond "vrouw".quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je hebt ook de omgekeerde Tsjernobylmutatie. Dat noemen ze dan in de volksmond "vrouw".
Vrouw, a.k.a. Straf van Godquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je hebt ook de omgekeerde Tsjernobylmutatie. Dat noemen ze dan in de volksmond "vrouw".
http://www.dramabutton.com/quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:10 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Bitch please, 'vrouwen zijn inferieur'-grappen zijn vaak ontzettend grappig, maar deze is té slecht.
Hardstyle wel. Hardcore heb ik nog nooit een hele avond mee gemaakt, dus weet het nietquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:09 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Wanneer jij wil. Jij houdt zeker niet van hardcore/stijl?
Goed zo, die was wel grappig.quote:
Mijn grappen zijn dan ook fenomenaal en hilarisch.quote:
Ik ken honderden mensen die grappiger zijn. Waar ik meestal wél om kan lachen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:14 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Mijn grappen zijn dan ook fenomenaal en hilarisch.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ken honderden mensen die grappiger zijn. Waar ik meestal wél om kan lachen.
Ja fuck, ik weet niet wat je nu denkt maar dat gaan wij niet doen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:21 schreef Kutstudent het volgende:
As long as the eyes don't meet and the balls don't touch.
Ik dacht misschien met MR ofzo.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja fuck, ik weet niet wat je nu denkt maar dat gaan wij niet doen.
Alsof zij geen waardigheid en smaak heeft.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:23 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik dacht misschien met MR ofzo.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:21 schreef Kutstudent het volgende:
Denken zwanger te zijn
Goeden trolltopic.
Wat is ditquote:
Het zal toch moeten, want tuxxx sla ik over.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alsof zij geen waardigheid en smaak heeft.
Groot gelijk. Maar mr wil ons niet, bb wil ons niet, we are doomedquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het zal toch moeten, want tuxxx sla ik over.
Je bedoelt BB wil jou niet.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Groot gelijk. Maar mr wil ons niet, bb wil ons niet, we are doomed
De mannen in dit topic vielleicht?quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Groot gelijk. Maar mr wil ons niet, bb wil ons niet, we are doomed
Dat is het ene deel van wat ik bedoeldequote:
Nee, DJ wil ook niet.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
De mannen in dit topic vielleicht?
Dat willen wij nietquote:
Alsof ik met zijn tennisballen wil spelenquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alsof ik met zijn tennisballen wil spelen
Dus wel alleen met KK.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:29 schreef bijdehand het volgende:
Sowieso wil ik niet met KK en een ander persoon in bed belanden, wtf
Ha-ha... haquote:
Towerbridge moet je gewoon voor het verhaal doen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:29 schreef bijdehand het volgende:
Sowieso wil ik niet met KK en een ander persoon in bed belanden, wtf
Nee, nooit. Ik krijg een derectie van naakte mannen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:30 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Towerbridge moet je gewoon voor het verhaal doen.
Daar gaat mijn plan.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, nooit. Ik krijg een derectie van naakte mannen.
Ik ga ook niet naakt dan, gewoon alleen je rits open, wel oppassen dat je zak er niet tussen komt dan.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, nooit. Ik krijg een derectie van naakte mannen.
Oke ik denk dat je me niet wil snappen of wel?quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ga ook niet naakt dan, gewoon alleen je rits open, wel oppassen dat je zak er niet tussen komt dan.
God je hebt al heel het plan doordachtquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ga ook niet naakt dan, gewoon alleen je rits open, wel oppassen dat je zak er niet tussen komt dan.
Met mij in de hoofdrol en hem in de hoofd drolquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
God je hebt al heel het plan doordacht
Echt hè.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik heb een keer een avond besteed met een maat van me om een towerbridge te fiksen, letterlijk elke chick in de kroeg gevraagd.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je vraagt het aan heel de fucking kroeg en iedereen zegt nee? OMG! xDquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb een keer een avond besteed met een maat van me om een towerbridge te fiksen, letterlijk elke chick in de kroeg gevraagd.Toen hadden we het helemaal uitgedacht ja.
En niemand die wilde? Apart.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb een keer een avond besteed met een maat van me om een towerbridge te fiksen, letterlijk elke chick in de kroeg gevraagd.Toen hadden we het helemaal uitgedacht ja.
MAAR HIJ KAN WEL HEEL HENDIG SJIEK TSJIKKIES HOSSELENquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:35 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Je vraagt het aan heel de fucking kroeg en iedereen zegt nee? OMG! xD
Er waren maar 6 chicks toen. Was op een vrijdag en die tent was bijna helemaal leeg.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:35 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Je vraagt het aan heel de fucking kroeg en iedereen zegt nee? OMG! xD
En die luidde?quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:37 schreef BarrieButsers het volgende:
KK nu moet ik denken aan jouw opmerking over neptieten.
'De enige goede neptieten zitten op een man'quote:
Ja dat tie die wel eens had ''gehad''.(of hoe je het wilt noemen) Mijn gezicht werd toen letterlijk;quote:
Sowieso neptieten.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja dat tie die wel eens had ''gehad''.(of hoe je het wilt noemen) Mijn gezicht werd toen letterlijk;
Nee, echte zijn awesome!quote:
Dit.quote:
En hoi shifty! Je negeert mijn vraag.quote:
Ik geloof niet in toevalquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:42 schreef BarrieButsers het volgende:
Het gaat over tieten en shifto komt posten.
Dan kom ik ook. Tandjes zoekenquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:43 schreef Kutstudent het volgende:
Volgende keer in de lalalaa ga ik even voelen of die van barrie wel echt zijn.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:42 schreef BarrieButsers het volgende:
Het gaat over tieten en shifto komt posten.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:42 schreef Muisraket het volgende:
[..]
En hoi shifty! Je negeert mijn vraag.
???quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:18 schreef Muisraket het volgende:
Shifty, wa bende stil!
Viel me opeens op.
Ik doe het dan ook pas als ze heel erg bezopen is.quote:
Wat zij zegt.quote:
Braaf.quote:
Zelfs dan laat ik dat niet gebeurenquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik doe het dan ook pas als ze heel erg bezopen is.
Barrie, als ik het ooit doe wil ik een high fivequote:Op dinsdag 27 december 2011 23:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zelfs dan laat ik dat niet gebeuren
En je was er laatst nog wel zo trots op.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zelfs dan laat ik dat niet gebeuren
Bij wie?quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Barrie, als ik het ooit doe wil ik een high five
Bij Barrie.quote:
Als ik je ga stangen ga je opeens wel reageren. Success!quote:
Gaat zij facefivenquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Allebei 1 en daarna high fiven.
Dat moet je bij die ene draak doen. Die had die avond 20 gasten tussen dr tieten zitten.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dan gaan wij haar tieten facefiven.
Nee ik wil geen ruzie met Barriequote:Op dinsdag 27 december 2011 23:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dan gaan wij haar tieten facefiven.
Ain't gonna happen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat moet je bij die ene draak doen. Die had die avond 20 gasten tussen dr tieten zitten.
Wtf barrie.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ben je niet voor de maatschappij?
'Ik ben voor de maatschappij. Dus dan moet je ook dikke wijven neuken 'quote:
Ik kwam alleen door mijn tieten-sensorquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:47 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Als ik je ga stangen ga je opeens wel reageren. Success!
Maar was je nou bij dat meisje uit die video?quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:54 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik kwam alleen door mijn tieten-sensor
Had ik het van de week nog over met een collega!quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
'Ik ben voor de maatschappij. Dus dan moet je ook dikke wijven neuken '
wanneer?quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar was je nou bij dat meisje uit die video?
In de periode dat je weg was.quote:
Die draak is in een hele andere league dan normale draken.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
'Ik ben voor de maatschappij. Dus dan moet je ook dikke wijven neuken '
Niksquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja ik was daar wel even eten enzo. Wat impliceer je?
Ik snap niet hoe ze het flikt. Van bide trouwens.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die draak is in een hele andere league dan normale draken.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
NiksIk vroeg het me alleen maar af
Soms hebben ze het nietquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:59 schreef shifto het volgende:
[..]
Morgen niet falen hè?!Zonder appletini, no entrance!
![]()
Akkoord.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Soms hebben ze het nietDan nemen we wel iets anders mee wat goed te zuipen is! Nectarini ofzo
Kost toch geen zakquote:
Ah, dit gebeurde er dus na de lemon partyquote:Op woensdag 28 december 2011 00:01 schreef shifto het volgende:
http://poststuff5.entensity.net/122611/shuff.php
Bazen
Neem mee wat je lekker lijkt om mee te nemenquote:Op woensdag 28 december 2011 00:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kost toch geen zakDus als je ook Duits bier wil...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |