SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Dus als ik jou na de Kerst zie ben je 3x zo dik geworden?quote:
Minstensquote:Op maandag 26 december 2011 22:13 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dus als ik jou na de Kerst zie ben je 3x zo dik geworden?
Waarom moet ik nu aan Kirby denken?quote:
Veel plezier!quote:
Ik ben helemaal niet roze!quote:Op maandag 26 december 2011 22:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu aan Kirby denken?
Fijne avond DJ!quote:
Fijne avond!quote:
Kirby houdt ook van zuigen.quote:Op maandag 26 december 2011 22:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu aan Kirby denken?
Ik moet hier nog altijd om gniffelen, zelfs na 3903 keer.quote:
Ken ik niet, AWESOMEquote:Op maandag 26 december 2011 22:16 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik moet hier nog altijd om gniffelen, zelfs na 3903 keer.![]()
quote:Op maandag 26 december 2011 22:16 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik moet hier nog altijd om gniffelen, zelfs na 3903 keer.![]()
Dat wil ik zien!quote:Op maandag 26 december 2011 22:17 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat is het beste nummer van snoop dogg ooit!!!!Ik doe hem ook vaak als ik kirby hoor of zie
Zeker! Zit die chick die ook komt op fok of niet?quote:
Volgens mij is dat die MohMi, toch?quote:Op maandag 26 december 2011 22:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zeker! Zit die chick die ook komt op fok of niet?
Leek mij ook.quote:Op maandag 26 december 2011 22:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Volgens mij is dat die MohMi, toch?
Gaan jullie mij pesten? Nee he?quote:
WTF, waar komt dit opeens vandaan?quote:Op maandag 26 december 2011 22:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gaan jullie mij pesten? Nee he?
Angst.quote:Op maandag 26 december 2011 22:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
WTF, waar komt dit opeens vandaan?
Ik wilde iets klefs terugzeggen, maar ik begin de grap (op FOK!) een beetje zat te worden.quote:
Komt goed. In het echt komt die grap nog vaak van pasquote:Op maandag 26 december 2011 22:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik wilde iets klefs terugzeggen, maar ik begin de grap (op FOK!) een beetje zat te worden.IRL kan ik het nog wel even hebben denk ik.
)
Jeejquote:
Als je die nekgrap in het echt had gemaakt was ik waarschijnlijk van de bank af gerold van het lachen, puur door de perfecte timing + het moment.quote:Op maandag 26 december 2011 22:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Komt goed. In het echt komt die grap nog vaak van pas
[..]
Jeej
Kutzooiquote:Op maandag 26 december 2011 22:34 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Als je die nekgrap in het echt had gemaakt was ik waarschijnlijk van de bank af gerold van het lachen, puur door de perfecte timing + het moment.
Hoe wist je dat?quote:
Waar had je naartoe gemoeten dan?quote:Op dinsdag 27 december 2011 09:55 schreef Muisraket het volgende:
'Ik blijf even liggen, ik ga er écht zo uit'... Werd een uur later wakker en haal mijn trein nu toch niet meer, kan ik net zo goed gaan fokken.
Dus, goeiemorgen!
Schaatsen met meisjes van school.quote:
Veel plezier!quote:Op dinsdag 27 december 2011 10:11 schreef Muisraket het volgende:
Maar dan ga ik maar eens proberen om mijn andere trein wel te halen. Fijne dag iedereen!
Veel plezier!quote:Op dinsdag 27 december 2011 10:11 schreef Muisraket het volgende:
Maar dan ga ik maar eens proberen om mijn andere trein wel te halen. Fijne dag iedereen!
Geremquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Veel plezier!
En goedemorgen!
Ik sliep kei lekker, roept mijn moeder om half 1 dat ze thuis is van dr werk
Heb toch te lang geslapenquote:
Voor m'n gevoel is heel m'n dag wegquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wist niet dat, dat bestond.
Goh ze zijn wel heel blij met je bezoek.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:40 schreef Kutstudent het volgende:
Mijn moeder zeurde net dat als ik elke dag tot 1 uur in m'n nest lig ik net zo goed op kan hoepelen naar Delft. Dan hoeft zij het niet te zien.
Is toch niet erg voor een keer?quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Voor m'n gevoel is heel m'n dag weg
Nee, moet goed uitrusten voor morgenquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:45 schreef BarrieButsers het volgende:
Is toch niet erg voor een keer?
Wtfquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:40 schreef Kutstudent het volgende:
Mijn moeder zeurde net dat als ik elke dag tot 1 uur in m'n nest lig ik net zo goed op kan hoepelen naar Delft. Dan hoeft zij het niet te zien.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, moet goed uitrusten voor morgen
Appletini kopenquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Ga je de Mount Everest beklimmen?
In Duitslandquote:
Ze zijn er stiekem wel blij mee hoor, maar ze zouden m'n ouders niet zijn als ze niet ergens over aan het zeuren waren.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Goh ze zijn wel heel blij met je bezoek.
[..]
Is toch niet erg voor een keer?
Ik ken ze niet goed, maar voor zover ik ze ken weet ik gewoon dat dit de waarheid isquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:14 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ze zijn er stiekem wel blij mee hoor, maar ze zouden m'n ouders niet zijn als ze niet ergens over aan het zeuren waren.
Jo maat!quote:
Wierie of hardcore?quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:29 schreef DuTank het volgende:
Telefoonmaatschappij, wanneer gaan we spacen?
gewoon die harde narcotica natuurlijk, hoewel daar altijd wel een piefje bij gaatquote:
I'll passquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
gewoon die harde narcotica natuurlijk, hoewel daar altijd wel een piefje bij gaat
Dup BB?quote:
Derp.quote:
Ik nog 4quote:
Ja goed, ik begon om 13.00uquote:
Wanneer jij wil. Jij houdt zeker niet van hardcore/stijl?quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:29 schreef DuTank het volgende:
Telefoonmaatschappij, wanneer gaan we spacen?
Kan je niet doen alsof je ziek bent?quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:16 schreef DeJori het volgende:
Fiebelebatski. Ik wil gaarne naar huis
Mèh, we werken in ploegendiensten zegmaar, dus dat is best wel een gedoe om iemand voor mij te laten invallen. Daarbij werk ik hier al een hele tijd en heb ik nog steeds 0 verzuimurenquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kan je niet doen alsof je ziek bent?
Oh dat is wel balen dan.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:19 schreef DeJori het volgende:
[..]
Mèh, we werken in ploegendiensten zegmaar, dus dat is best wel een gedoe om iemand voor mij te laten invallen. Daarbij werk ik hier al een hele tijd en heb ik nog steeds 0 verzuimuren
Werkt zo niet bij ons: Er is áltijd iemand aanwezig. Als ik niet kan, moet ik dus gewoon vervanging regelenquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh dat is wel balen dan.En best apart dat je dan nog steeds geen uren hebt opgespaard.
Ah vandaar. Nog succes met die 3,5 uur volmaken.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:25 schreef DeJori het volgende:
[..]
Werkt zo niet bij ons: Er is áltijd iemand aanwezig. Als ik niet kan, moet ik dus gewoon vervanging regelen
YO SMELLYquote:
Als jullie mij een beetje vermaken, dan moet dat vast goedkomenquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ah vandaar. Nog succes met die 3,5 uur volmaken.
Je vervelen is ook zoiets.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:37 schreef DeJori het volgende:
[..]
Als jullie mij een beetje vermaken, dan moet dat vast goedkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |