Of toch zuipenquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:43 schreef Splutje het volgende:
Voor de zekerheid een breinaald in je kut
en daar kom je nu pas mee?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:44 schreef Chai het volgende:
Je hebt toch ook zo'n digitaal zwangerschapstest ding? die kan je gewoon heel vaak gebruiken.
Huh? hoe moet ik me dat voorstellen dan?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:44 schreef Chai het volgende:
Je hebt toch ook zo'n digitaal zwangerschapstest ding? die kan je gewoon heel vaak gebruiken.
Je hebt ook nog uitslag van het neuken, op je kut zeker?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:46 schreef Saisai het volgende:
[..]
ja, ik was wel blij met de uitslag! \/
Wat was de uitslag?:Dquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:46 schreef Saisai het volgende:
[..]
ja, ik was wel blij met de uitslag! \/
quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:48 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik heb een spiraaltje en ben blij met de uitslag. gok eens?
Niet zwanger, maar gewoon verkeerd gegetenquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:48 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik heb een spiraaltje en ben blij met de uitslag. gok eens?
nee joh, ben allang weer beter. diezelfde dag nog. tegen de middag stopte mn lichaam met alles er weer uitgooienquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:49 schreef NietAlleen het volgende:
[..]
Niet zwanger, maar gewoon verkeerd gegeten![]()
beterschap
Ik zou mijn anaconda wel tussen die rolletjes douwen hoorquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:49 schreef TwyLight het volgende:
[ afbeelding ]
Welke dappere ridder gaat die draak te lijf?
98% ofzo dacht ik.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:50 schreef Splutje het volgende:
Hoe veilig is een spiraaltje eigenlijk?
http://www.dokterdokter.n(...)conceptie-spiraaltjequote:Op dinsdag 27 december 2011 20:50 schreef Splutje het volgende:
Hoe veilig is een spiraaltje eigenlijk?
quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:50 schreef Sochaux het volgende:
[..]
Ik zou mijn anaconda wel tussen die rolletjes douwen hoor
quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:54 schreef Levolution het volgende:
Abortus is ook een voorbehoedsmiddel.
Weet niet meer, maar ik zag dat een keer ergens. Was wel vrij duur. Maar die ga ik halen als ik ooit expres ga proberen zwanger te raken.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:46 schreef Zapato het volgende:
[..]
Huh? hoe moet ik me dat voorstellen dan?
Daarvoor heb je een vruchtbaarheidstestquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet niet meer, maar ik zag dat een keer ergens. Was wel vrij duur. Maar die ga ik halen als ik ooit expres ga proberen zwanger te raken.
Ja maar ook al pomp je je vagijn nog zo vol met zaad als je vruchtbaar bent, betekent niet gelijk dat je zwanger wordt.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:00 schreef NietAlleen het volgende:
[..]
Daarvoor heb je een vruchtbaarheidstest
volgens mij bedoel je zo'n ding die laat zien wanneer je het meest vruchtbaar bent en dus kans maakt op kinderen. maar ik wil niet zo'n milieuvervuiler maken onder sociale druk.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet niet meer, maar ik zag dat een keer ergens. Was wel vrij duur. Maar die ga ik halen als ik ooit expres ga proberen zwanger te raken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you fokking to me?
quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:08 schreef Marie30 het volgende:
Begrijp wel niet goed dat je vier keer eet en vier kotst.Was de eerste kotsbui niet duidelijk genoeg als hint van je lichaam?
heb je wel eens gekotst met een lege maag? nee hè? dat is nog kutter namelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+
I used to be an adventurer like you, but then I took an arrow in the knee.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:49 schreef TwyLight het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:10 schreef Saisai het volgende:
[..]
heb je wel eens gekotst met een lege maag? nee hè? dat is nog kutter namelijk![]()
Dat wel, maar gegeten met een kotsmond dan weer niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you fokking to me?
quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:10 schreef Saisai het volgende:
[..]
heb je wel eens gekotst met een lege maag? nee hè? dat is nog kutter namelijk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:15 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dat wel, maar gegeten met een kotsmond dan weer niet.ik spoel mn mond en snuit mn neus tussen 't kotsen en de maaltijd wel ff hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+
Wist ik nietquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:17 schreef Saisai het volgende:
Hoe betrouwbaar is het anticonceptie spiraaltje?
Spiraaltjes zijn zeer betrouwbare vormen van anticonceptie. Van alle vrouwen die een koperspiraaltje ingebracht krijgen zal er in het eerste gebruiksjaar hooguit één per honderd zwanger worden. Hoe langer het spiraaltje zit des te minder zwangerschappen er ontstaan. Bij het hormoonspiraaltje is de kans om zwanger te worden kleiner dan één op de duizend. Het hormoonspiraaltje is zelfs betrouwbaarder dan sterilisatie.
bron
o wauw, dat is echt mijn droom.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:19 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Wist ik niet
Een voordeel, als je nu nog zwanger bent, zal je zeker in hart van Nederland komen.
hoezo?quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:39 schreef Pharkus het volgende:
Gelukkig heb je niet op de pil vertrouwd.
Dat heeft mevrouw Pharkus wel gedaan en die krijgt nu een drielingquote:
o ja dat heb ik gelezenquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:42 schreef Splutje het volgende:
[..]
Dat heeft mevrouw Pharkus wel gedaan en die krijgt nu een drieling
1ling! Heb ik wel 3 keer nagevraagd. "Je weet zeker dat je er 1 ziet he?"quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:42 schreef Splutje het volgende:
[..]
Dat heeft mevrouw Pharkus wel gedaan en die krijgt nu een drieling
Je bent vast een goede papaquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:45 schreef Pharkus het volgende:
[..]
1ling! Heb ik wel 3 keer nagevraagd. "Je weet zeker dat je er 1 ziet he?"
Slechte vrouw.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:43 schreef Saisai het volgende:
Al 4 jaar heb ik een spiraal om kinderen tegen te gaan. Heel fijn, zo kan ik er rustig op los seksen zonder kindjes te maken.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:16 schreef Saisai het volgende:
[..]
ik spoel mn mond en snuit mn neus tussen 't kotsen en de maaltijd wel ff hoorIk moest lachen. Snap echt niet dat je dan zelfs nog zin hebt om te eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel cool idd! Was sowieso al supertevreden over Mirena. Zit al aan mijn tweede, acht jaar al ondertussen... Goedkoper als je alles bij elkaar telt, geen vieze zooi met bloed en tampons, geen buikpijn of rugpijn, seks wanneer je wil....
Nadeel is wel dat je idd nooit zeker weet dat je niet zwanger bent, ben ook altijd lichtelijk ongerust als ik 's ochtends misselijk ben.
Are you fokking to me?
quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:20 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Snap echt niet dat je dan zelfs nog zin hebt om te eten.
Heel cool idd! Was sowieso al supertevreden over Mirena. Zit al aan mijn tweede, acht jaar al ondertussen... Goedkoper als je alles bij elkaar telt, geen vieze zooi met bloed en tampons, geen buikpijn of rugpijn, seks wanneer je wil....
Nadeel is wel dat je idd nooit zeker weet dat je niet zwanger bent, ben ook altijd lichtelijk ongerust als ik 's ochtends misselijk ben.
ik niet en zo te lezen marie ook niet.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:22 schreef summer2bird het volgende:
[..]Wordt je dan ook niet meer ongesteld?
Bij de Mirena spiraal alvast niet. In België kost die ca 145 euro. Dan moet je voor vijf jaar geen pil meer kopen, tampons en andere gerelateerde zooi.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:22 schreef summer2bird het volgende:
[..]Wordt je dan ook niet meer ongesteld?
Ik dacht dat de regel was dat de vrouw niet meer ongesteld werd, maar er zouden ook weer uitzonderingen zijn. Dus hier en daar een pechvogel van een vrouw bij wie het niet werkt en die nog ongesteld wordt...quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:25 schreef Saisai het volgende:
[..]
ik niet en zo te lezen marie ook niet.
Maar ik ben wel panisch wat betreft zwangerschap. Het kan namelijk wèl, al is de kans nihiel.
Kill it before it lays eggsquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:49 schreef TwyLight het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geloof het.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:27 schreef Saisai het volgende:
hier mag iedereen het hebben geloof ik. en als ik aan het kotsen ben vind ik eten niet een delicatesse hoor
ja de mirena. geen idee, ik heb het een paar weken genomen voordat het uit het ziekenfonds verdween. Volgens mij ook zo'n 150 euro. Eind volgend jaar moet ik een nieuwe.. heb nu al zin in die pijn from hellquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:29 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik geloof het.![]()
Wat kost de Mirena in NL? Of heb je een andere?
Ben er ook niet dol op... Maar dat is zo over hé, en zo de moeite waard! Een baby baren is pijnlijkerquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:34 schreef Saisai het volgende:
[..]
geen idee, ik heb het een paar weken genomen voordat het uit het ziekenfonds verdween. Volgens mij ook zo'n 150 euro. Eind volgend jaar moet ik een nieuwe.. heb nu al zin in die pijn from hell
Slijterijen die tot diep in de nacht open zijn in elk nietszeggend dorp, alleen al daarmee staat België 10-0 voor.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:37 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ben er ook niet dol op... Maar dat is zo over hé, en zo de moeite waard! Een baby baren is pijnlijkerIk kan het weten.
Prijzen toch vergelijkbaar, denk altijd dat alles duurder is in BE omdat het qua voeding zoveel scheelt.
Ach ja de ingeweken pakistanen moeten ook wat hé. Tip: kijk altijd naar de vervaldatum als je in zo'n nachtwinkel voeding koopt. Had laatst een pak chips vast dat vervallen was sinds 2008.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Slijterijen die tot diep in de nacht open zijn in elk nietszeggend dorp, alleen al daarmee staat België 10-0 voor.
Chips kopen in een slijterij, daar heb je het al.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:54 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ach ja de ingeweken pakistanen moeten ook wat hé. Tip: kijk altijd naar de vervaldatum als je in zo'n nachtwinkel voeding koopt. Had laatst een pak chips vast dat vervallen was sinds 2008.
Zijn geen slijterijen hé, zijn nachtwinkels.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Chips kopen in een slijterij, daar heb je het al.
Ahh, wat lief. Hij heeft nog niet helemaal door dat zijn leuken grapje al 10 miljoen keer is gemaakt op fok.quote:
Kap dan met eruitzien als een zwanger nijlpaard.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:18 schreef Saisai het volgende:
grappig, dat jullie na 2 jaar nog steeds met dezelfde opmerkingen komen en denken origineel te zijn.
Idd.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:10 schreef trovey het volgende:
Hoe komen we van niet zwanger zijn naar chips en nachtwinkels...nou heel eenvoudig op FOK!
quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:49 schreef TwyLight het volgende:
[ afbeelding ]
Eh zemmel ik heb shotgun thuis en ben niet bang om het te gebruiken dus wees op je hoede als je naar bed gaat.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ahh, wat lief. Hij heeft nog niet helemaal door dat zijn leuken grapje al 10 miljoen keer is gemaakt op fok.
Of download de appquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:44 schreef Chai het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |