Al 4 jaar heb ik een spiraal om kinderen tegen te gaan. Heel fijn, zo kan ik er rustig op los seksen zonder kindjes te maken. Wat ook leuk is; ik word niet meer ongesteld. Ook heel fijn. Op deze manier zijn echte schippers en/ of bloedstoppers niet nodig.
Het nadeel is echter, dat ik nu geen controlepunt heb of ik wel of niet zwanger ben. Nu moest ik een aantal dagen geleden werken. De wekker gaat en ik word wakker met een enorme koppijn en misselijkheid. Aangezien ik niet had gezopen vond ik het wat raar, maar ik besloot me te gaan douchen en klaar te maken.
Nadat ik me had gedoucht was de hoofdpijn al wat weggetrokken maar begon ik als een bezetene te kotsen. Helaas had ik nog niet gegeten dus kwam er alleen van dat witte spul uit. Daarna voelde ik me wat beter en ging ik snel eten en verder klaarmaken. na 5 minuten heb ik alles er weer uitgekotst. Na 4x eten-kotsen te hebben doorlopen heb ik me maar ziek gemeld.
anyhow, dit heb ik dus vaker waardoor ik denk dat ik zwanger ben en steeds voor niks zwangerschapstesten haal. Als tweede klacht; ik vind kotsen doodeng.

Dit was mijn klacht.
tldr: Ik denk soms dat ik zwanger ben ondanks mn spiraal waardoor ik onnodig mn geld uitgeef aan zwangerschapstesten