Welke moslim heeft jou thuis lastiggevallen? Ja ik ken die jehova's en heb ze meerdere malen mijn huis uitgezet.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:08 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat is het juist, je moet dat voor jezelf houden en niemand mee lastig vallen.
dan is der niets aan de hand
Daarom heb ik ook zo'n een pesthekel aan Jehova's
Je weet niks van de Islam af, jouw domme gelul is wat mij stoort... net zei je weer "vrouwen zijn minder dan ratten"... zeg dan niks als je geen verstand van zaken hebt. Je doet namelijk satan's werk, mensen misleiden en weghouden van God's religie.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:09 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Gelovigen bepalen net zo min hoe ik me moet gedragen.
Val mij niet lastig, dan val ik jou niet lastig.
Heb je inmiddels je bewijzen voor het bestaan van Allah al opgetrommeld?quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:11 schreef Adam1981 het volgende:
[..]
Je weet niks van de Islam af, jouw domme gelul is wat mij stoort... net zei je weer "vrouwen zijn minder dan ratten"... zeg dan niks als je geen verstand van zaken hebt. Je doet namelijk satan's werk, mensen misleiden en weghouden van God's religie.
Volgens mij ben jij hier degene die dom lult.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:11 schreef Adam1981 het volgende:
[..]
Je weet niks van de Islam af, jouw domme gelul is wat mij stoort... net zei je weer "vrouwen zijn minder dan ratten"... zeg dan niks als je geen verstand van zaken hebt. Je doet namelijk satan's werk, mensen misleiden en weg te houden van God's religie.
Ik wil dit niet nog 100 keer gaan herhalen dus let goed op. Zal ik je een ding verklappen mevrouw, een islamitische staat bestaat niet.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:13 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij hier degene die dom lult.
Niemand hier heeft zin in jouw extremistische geblaat.
En sowieso ontkennen dat vrouwen in islamitische landen enorm slecht behandeld worden.![]()
![]()
Jochie jochie jochie tochquote:Op maandag 26 december 2011 15:10 schreef heloef het volgende:
[..]![]()
Jij komt er wel jochie, jij komt er wel.
Het ligt wel een tikkeltje gecompliceerder. Maar goed, vooralsnog komt de gemiddelde Nederlandse burger niet om van de honger, kent die relatieve vrijheid en is gevrijwaard van onderdrukking. Iets wat je van de islamitische landen niet kunt zeggen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:35 schreef Adam1981 het volgende:
[..]
De islamitische landen worden dan ook leeggeplunderd door het Westen, net zoals de rest van de derde wereldlanden. Maar goed, Allah heeft rente verboden. Eenieder die rente gebruikt, aan diegene heeft Allah de oorlog verklaard. Economische crisis in het Westen komt door rente.
Een goede moslim is een moslim die gelooft in de enige echte God Allah en geen partners toekent aan Hem. Een moslim die ernaar streeft om God's wetten te implementeren op aarde. Een moslim die zich niet schaamt voor zijn religie. Een moslim die niet de Woorden van God verdraait om de ongelovigen te pleasen. Een moslim die vertrouwen heeft in Allah, die niet bang is voor niemand behalve Allah. Een moslim die zich uitspreekt tegen de tirannen. Een moslim die nationalisme verwerpt en geen racist is. Een moslim die geeft om zijn broeders en zusters waar ze ook mogen zijn. Een moslim die een deel van zijn inkomen afstaat aan de armen. Een moslim die goed is voor weeskinderen etc. Een moslim die zich uitspreekt tegen slechte zaken (alcohol/drugs/seks voor het huwelijk/etc) en het goede promoot.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:18 schreef Flow3r het volgende:
Wat is een goede moslim eigenlijk? Iemand die net zo moet leven als in de koran of is er ruimte voor eigen interpretatie?
Wat een onzin. Men wil halalvlees verbieden. Islamitische scholen sluiten. Moskeeën sluiten. Hoofddoek verbieden. Boerka verbieden. Men doet niets anders dan zich met de Islam te bemoeien.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:24 schreef KoosVogels het volgende:
Het interesseert mij toch ook niet wat jij allemaal uitspookt.
Dat is niet omdat er islamisten zijn. Verdiep je in de pre-islamitische culturen en tradities zou ik zeggen want je maakt jezelf belachelijk.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:13 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij hier degene die dom lult.
Niemand hier heeft zin in jouw extremistische geblaat.
En sowieso ontkennen dat vrouwen in islamitische landen enorm slecht behandeld worden.![]()
![]()
En jij weet ook hoe ik tegen die zaken aankijk? Want persoonlijk ben ik het met geen van die verboden eens.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:32 schreef Adam1981 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Men wil halalvlees verbieden. Islamitische scholen sluiten. Moskeeën sluiten. Hoofddoek verbieden. Boerka verbieden. Men doet niets anders dan zich met de Islam te bemoeien.
Omdat de dieren lijden als ze op die manier geslacht worden.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:32 schreef Adam1981 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Men wil halalvlees verbieden. Islamitische scholen sluiten. Moskeeën sluiten. Hoofddoek verbieden. Boerka verbieden. Men doet niets anders dan zich met de Islam te bemoeien.
Wat jij wilt jongen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:33 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Dat is niet omdat er islamisten zijn. Verdiep je in de pre-islamitische culturen en tradities zou ik zeggen want je maakt jezelf belachelijk.
Dat is door mensen bedacht ja. Verdiep je eens meer in deze vrouw van de profeet (vzmh):quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:31 schreef Flow3r het volgende:
oke, dank voor je antwoord.
Wat moet ik me voorstellen bij God's wetten hier op aarde? Is het nu werkelijk een wet van God in de islam zo dat bijvoorbeeld vrouwen niet mogen autorijden in Saoedie-Arabie? Of meer door mensen zelf bedacht?
Wat racistisch zeg. We hebben toch vrijheid van godsdienst en vrijheid van meningsuiting in dit land?quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:32 schreef Adam1981 het volgende:
Men wil halalvlees verbieden. Islamitische scholen sluiten. Moskeeën sluiten. Hoofddoek verbieden. Boerka verbieden. Men doet niets anders dan zich met de Islam te bemoeien.
Ik val jou toch niet persoonlijk aan? De wereld draait niet alleen maar om jou. Jij wilt deze zaken niet doen, maar anderen willen deze zaken wel doen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En jij weet ook hoe ik tegen die zaken aankijk? Want persoonlijk ben ik het met geen van die verboden eens.
Krijg het idee dat er maar 1 reden overblijft waarom je nog hier blijft.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:32 schreef Adam1981 het volgende:
[..]
IK dacht al wel dat het door mensen bedacht was. Jammer dat het zo verkeerd uitgelegd wordt en dat mensen het misbruiken om anderen te onderdrukken.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:36 schreef Adam1981 het volgende:
[..]
Dat is door mensen bedacht ja. Verdiep je eens meer in deze vrouw van de profeet (vzmh):
http://en.wikipedia.org/wiki/Khadijah_bint_Khuwaylid
Achterlijke Saoedische koning is een tiran.
De Enige Koning der Koningen is ALLAH.
Dat was trouwens een titel die de shah van Iran zichzelf toegekend had voordat ie werd weggevaagd.
Nog zo'n tiran die dacht dat ie een tough guy was, was Qaddafi die zichzelf allerlei titels had toegekend. In de Koran staat dat we worden getest. Hij test ons, kijken hoe wij met onze rijkdommen om zullen gaan, met onze macht, kinderen etc.
Daarna word je ongenadig hard gestraft zoals Qaddafi is overkomen. Had Qaddafi dit zien aankomen 15 maanden geleden toen ie een rondreis maakte in Rome en honderden supermodellen had uitgenodigd? Nee.
Nee die dieren lijden niet. Die dieren zijn op aarde om ons o.a. van voedsel te voorzien. Zie de video die ik eerder heb gepost. Je noemt de naam van ALLAH en die dieren gaan vanzelf klaarliggen om geslacht te worden.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:35 schreef Madame_Paon het volgende:
Omdat de dieren lijden als ze op die manier geslacht worden.
quote:Omdat islamitische scholen níet goed zijn voor de democratie en Nederland geen islamitisch land is.
Jij ontneemt die vrouwen hun recht om een hoofddoek te dragen, dat is pas vrouwonvriendelijk.quote:Omdat hoofddoeken en burka's ontzettend vrouwonvriendelijk zijn.
Quran: Hatred has already appeared from their mouths, but what their breasts conceal is far worsequote:Op dinsdag 27 december 2011 16:40 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Krijg het idee dat er maar 1 reden overblijft waarom je nog hier blijft.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:44 schreef Adam1981 het volgende:
[..]
Nee die dieren lijden niet. Die dieren zijn op aarde om ons o.a. van voedsel te voorzien. Zie de video die ik eerder heb gepost. Je noemt de naam van ALLAH en die dieren gaan vanzelf klaarliggen om geslacht te worden.
[..]![]()
pure comedy dit.
[..]
Jij ontneemt die vrouwen hun recht om een hoofddoek te dragen, dat is pas vrouwonvriendelijk.
Vandaar dat veel van die boerkadraagsters autochtone bekeerlingen zijn?quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:47 schreef Madame_Paon het volgende:
Een boerka draag je al helemaal niet vrijwillig.
Ik verplicht dan ook niemand tot het dragen van een hoofddoek. Jij bent degene die mensen wilt VERBIEDEN om een hoofddoek te dragen. Ahmadinejad en jij lijken meer op elkaar dan je denkt.quote:Vrouwen mogen een hoofddoek dragen als ze dat zelf willen. Ze moeten er niet tot worden verplicht.
Wat?quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:47 schreef Adam1981 het volgende:
[..]
Quran: Hatred has already appeared from their mouths, but what their breasts conceal is far worse
3-voud, kun je please met ons delen wat jouw "breast" aan het "concealen" is?Is wel leuk om het een keer van een andere kan te bekijken.
In genoeg landen is het zelfs strafbaar om als vrouw zonder hoofddoek of boerka over straat te gaan.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:48 schreef Adam1981 het volgende:
[..]
Vandaar dat veel van die boerkadraagsters autochtone bekeerlingen zijn?
[..]
Ik verplicht dan ook niemand tot het dragen van een hoofddoek. Jij bent degene die mensen wilt VERBIEDEN om een hoofddoek te dragen. Ahmadinejad en jij lijken meer op elkaar dan je denkt.
Ik schreef dat het mij niet interesseert wat jij allemaal uitspookt en vervolgens kom jij aanschijten met voorbeelden van mogelijke verboden (waarvan het gros niet eens is doorgevoerd).quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:40 schreef Adam1981 het volgende:
[..]
Ik val jou toch niet persoonlijk aan? De wereld draait niet alleen maar om jou. Jij wilt deze zaken niet doen, maar anderen willen deze zaken wel doen.
Is dat onafhankelijk aangetoond?quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:46 schreef Baghdaddy het volgende:
Als men de regels van het islamitisch slachten nauwkeurig zou naleven, zou het dier niks voelen.
God zegt in de Koran: dat wij mensen niet degenen zijn die anderen bekeren tot de Islam. God is degene die mensen leidt naar de Islam. Zo zijn er verhalen bekend van Amerikaanse soldaten die zwaar gehersenspoeld waren en de Islam en moslims haatten, zich bij het leger hebben aangemeld om A-rabs te doden ( net of alle moslims Arabieren zijnquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:42 schreef Flow3r het volgende:
IK dacht al wel dat het door mensen bedacht was. Jammer dat het zo verkeerd uitgelegd wordt en dat mensen het misbruiken om anderen te onderdrukken.
Er is niks mis met iemand die puur en eerlijk met zijn geloof omgaat, ik bewonder je ook om je standvastigheid. Je moet begrijpen dat die verkeerde interpretaties van anderen en voor kan zorgen dat mensen, niet-moslims dus- zich ertegen verzetten. In principe is het overal hetzelfde; sommigen kunnen niet omgaan met macht en proberen anderen te onderdrukken. Vooral jammer als dat uit naam van geloof gebeurt en oprechte mensen daarvan de dupe zijn.
Dat vroeg ik een paar pagina's terug al. Maar ach, het topic is bijna vol, laat ze maar gaanquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:57 schreef moussie het volgende:
eeuh, wat heeft dit allemaal te maken met een joods meisje dat onderweg naar school met stenen bekogeld wordt omdat zij zich onfatsoenlijk zou gedragen?
Ik had het over "men", en niet over jij. Dat jij je aangesproken voelt kan ik niks aan doen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik schreef dat het mij niet interesseert wat jij allemaal uitspookt en vervolgens kom jij aanschijten met voorbeelden van mogelijke verboden (waarvan het gros niet eens is doorgevoerd).
Doe toch niet zo simplistisch.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wat?
Beetje te veel beïnvloed door de Amerikanen merk ik?
Onafhankelijke partijen zijn verdeeld in hun mening, je kan verschillende bronnen vinden die mij (niet) tegenspreken.quote:
Mijn punt was dat landen die het dragen van een hoofddoek/boerka strafbaar maken net zo fout bezig zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:52 schreef Madame_Paon het volgende:
In genoeg landen is het zelfs strafbaar om als vrouw zonder hoofddoek of boerka over straat te gaan.
Dat komt door mannen die religie gebruiken om machtiger en rijker te worden. Religie-handelaren. Vraag maar aan het Vaticaan over hoeveel goud ze beschikken in hun kluis.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:09 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom leidt religie dikwijls dan toch tot dwang, Adam?
Dat is niet de vraag.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:11 schreef Adam1981 het volgende:
[..]
Dat komt door mannen die religie gebruiken om machtiger en rijk worden. Religie-handelaren. Vraag maar aan het Vaticaan over hoeveel goud ze beschikken in hun kluis.
5 keer per dag moeten moslims bidden. En als het een scam is en je dood bent, dan merk je er toch niets van, althans dat is wat jij beweert toch.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:12 schreef TimCook het volgende:
Je zal je hele leven lang maar volgens achterhaalde regels uit een prehistorisch sprookjesboek leven, en drie keer per dag met je knieëen op een theedoek tegen jezelf gaan brabbelen. En dan ga je dood en blijkt het allemaal een scam te zijn.
Of je gaat dood en je wordt opgevreten door slakken en wormpjesquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:12 schreef TimCook het volgende:
Je zal je hele leven lang maar volgens achterhaalde regels uit een prehistorisch sprookjesboek leven, en drie keer per dag met je knieëen op een natte theedoek tegen jezelf gaan brabbelen. En dan ga je dood en blijkt het allemaal een scam te zijn.
Het draait allemaal om macht. Religie is eeuwenlang als politiek instrument gebruikt en dat gebeurt in sommige landen nog steeds.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:11 schreef Adam1981 het volgende:
[..]
Dat komt door mannen die religie gebruiken om machtiger en rijker te worden. Religie-handelaren. Vraag maar aan het Vaticaan over hoeveel goud ze beschikken in hun kluis.
Omdat Jehova's verplicht zijn om elke zaterdag hun religie te verspreiden of iets dergelijks? De fout die jij maakt is om alle religies over één kam te scheren. Als er 1 God is, dan is er ook maar 1 religie die de Ware religie kan zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:12 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat is niet de vraag.
Waarom gelovige mensen van die dwangmatige mennsen zijn als als jehova's enzo
5 keer per dag? Kun je nagaan wat een economische boost je zou hebben als je die hele islam afschaft.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:13 schreef Adam1981 het volgende:
[..]
5 keer per dag moeten moslims bidden. En als het een scam is en je dood bent, dan merk je er toch niets van, althans dat is wat jij beweert toch._!
ooh, dus dat meisje zit die orthodoxe mannen 'aan te vallen' met haar onfatsoenlijk gedrag, en dat geeft hun het recht haar met stenen te bekogelen .. ? Hoe zei je dat ook alweer, aanpassen of oprotten, Jeruzalem was en is van de religieuzen?quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:07 schreef Adam1981 het volgende:
[..]
Mijn punt was dat landen die het dragen van een hoofddoek/boerka strafbaar maken net zo fout bezig zijn.
De Koran zelf is duidelijk: er is geen dwang in de religie. Hoofdstuk 109 "de ongelovigen" besteedt zelfs een heel hoofdstuk aan: leef en laat leven.
Maar wanneer anderen moslims niet laten leven zoals ze zelf willen, en zich bemoeien met hoe moslims moeten leven, en zich dus niet aan hun motto "leef en laat leven" houden, dan valt dat onder agressie jegens moslims. Vind je het gek dat moslims in het buitenland zichzelf verdedigen als hun land bezet wordt? Dat is hun natuurlijke recht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |