Maar staan allen vaker en soms ook hoger in de lijst.quote:
Ze zijn dan ook populairder dan Stef Bos, wat je er ook van vindt...quote:Op maandag 26 december 2011 10:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar staan allen vaker en soms ook hoger in de lijst.
Maar zou ook zeker niet mijn keuze zijn. Begrijp me niet verkeerd, Stef Bos heeft goede platen, maar ik vind het ergens vreemd dat hij wel in de top2000 opduikt, maar dat die plaat van net als single nooit in de top100 heeft gestaan.quote:Op maandag 26 december 2011 10:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar staan allen vaker en soms ook hoger in de lijst.
Populairder, maar niet beterquote:Op maandag 26 december 2011 10:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze zijn dan ook populairder dan Stef Bos, wat je er ook van vindt...
Het is wel een radio 2 artiest, zoals eerder werd gezegd. Op 3fm draaien ze hem te weinig.quote:Op maandag 26 december 2011 10:26 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Maar zou ook zeker niet mijn keuze zijn. Begrijp me niet verkeerd, Stef Bos heeft goede platen, maar ik vind het ergens vreemd dat hij wel in de top2000 opduikt, maar dat die plaat van net als single nooit in de top100 heeft gestaan.
En schijnbaar heeft hij alleen fans die graag op hem stemmen, maar niet zijn platen willen kopenquote:Op maandag 26 december 2011 10:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het is wel een radio 2 artiest, zoals eerder werd gezegd. Op 3fm draaien ze hem te weinig.
De liefhebbers kopen zijn platen wel. Zoals ondergetekende.quote:Op maandag 26 december 2011 10:28 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
En schijnbaar heeft hij alleen fans die graag op hem stemmen, maar niet zijn platen willen kopen
En nu weer verder met de lijst...
Hier had ik altijd Radio 10 Gold opstaan omdat ik nooit kon slapen zonder muziek.quote:Op maandag 26 december 2011 10:29 schreef Olga het volgende:
Al die platen uit de jaren 60 en begin jaren 70 is echt jeugdsentiment. En dat terwijl ik toen nog niet eens was geborenMijn ouders draaiden alleen altijd die muziek toen ik klein was en daardoor ken ik zoveel muziek uit die tijd. En dankzij hen ben ik er ook van gaan houden
Dat is ook precies het Top2000-gevoel.quote:Op maandag 26 december 2011 10:29 schreef Olga het volgende:
Al die platen uit de jaren 60 en begin jaren 70 is echt jeugdsentiment. En dat terwijl ik toen nog niet eens was geborenMijn ouders draaiden alleen altijd die muziek toen ik klein was en daardoor ken ik zoveel muziek uit die tijd. En dankzij hen ben ik er ook van gaan houden
De muziekgenre die je graag luistert wordt gewoon met de paplepel ingegotenquote:Op maandag 26 december 2011 10:29 schreef Olga het volgende:
Preciesquote:Op maandag 26 december 2011 10:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is ook precies het Top2000-gevoel.
Goede platen, baggerplaten, maar bij elke plaat heb je wel een herinnering...
Niks mis met dit nummer hoorquote:Op maandag 26 december 2011 10:31 schreef BusterPosey het volgende:
Ik vind dit stiekum wel een goede plaat, eigenlijk.
Ik moet me ook zo gereed gaan maken voor een uitje.quote:Op maandag 26 december 2011 10:32 schreef Wilskracht het volgende:
Kan iemand de lyrics overnemen bezoek kan elk moment arriveren
Trek eerst maar iets aan hoor, we willen niet dat je een koutje vatquote:Op maandag 26 december 2011 10:33 schreef Olga het volgende:
Ik doe het wel een uurtje. Daarna moet ik me aankleden etc
oeh, dank voor de tipquote:Op maandag 26 december 2011 10:33 schreef MadMaster het volgende:
Voor de liefhebbers van de seventies qua muziek: http://www.kxradio.nl/
De laatste 2 weken de top 1970, 1970 platen uit de seventies, ook te downloaden als podcast...
hahahahahaha, ik bedoelde kerstkledingquote:Op maandag 26 december 2011 10:35 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Trek eerst maar iets aan hoor, we willen niet dat je een koutje vat
Volendam heeft paling, IOS niet...quote:Op maandag 26 december 2011 10:37 schreef SonicVolcano het volgende:
Hoe kan iets als IOS nou zo laag staan. Steengoed Nederlands nummer. Heel Volendam staat hoger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |