Eigenlijk te weinig... die man schrijft prachtige teksten.quote:Op maandag 26 december 2011 10:21 schreef Olga het volgende:
Hierna nog tweemaal Stef met papa en Ik heb je lief
Eenschquote:Op maandag 26 december 2011 10:22 schreef Flitspaal het volgende:
Dit is een van zijn beste. Goed nummer.
Eens. Ik kende Stef alleen, zoals bijna iedereen, van papa. Ben daarna meerdere liedjes van hem gaan luisteren en die zijnquote:Op maandag 26 december 2011 10:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eigenlijk te weinig... die man schrijft prachtige teksten.
Onverklaarbaar? Verdiep je in zijn muziek en je zult merken dat hij beter is dan alle Borsato's, Smitjes, Nick & Simon en de 3js van dit land!quote:Op maandag 26 december 2011 10:21 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, maar Stef Bos is toch ook de pure Radio2-artiest, die altijd onverklaarbaar veel stemmen krijgt.
Heeft dit liedje ooit in de top40/100 gestaan? Ik ken het niet.
Live is het nog mooier. Wij hebben hem een aantal keren gezien.quote:Op maandag 26 december 2011 10:23 schreef Olga het volgende:
[..]
Eens. Ik kende Stef alleen, zoals bijna iedereen, van papa. Ben daarna meerdere liedjes van hem gaan luisteren en die zijn
DA's dan ook allemaal niks...quote:Op maandag 26 december 2011 10:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Onverklaarbaar? Verdiep je in zijn muziek en je zult merken dat hij beter is dan alle Borsato's, Smitjes, Nick & Simon en de 3js van dit land!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |