Maar niet heus. Godver het is kerstavond waar is iedereen in de kroeg? Kerst moet je met je familie vieren!quote:
das dat bazenprogramma met die legends, urban myths, en dan in het topic raden of ze waar zijn of niet, dan krijg je later in de uitzending te horenquote:Op maandag 26 december 2011 00:25 schreef Doler12 het volgende:
Lol wat was Urban Legends ook al weer?
Diegene waar ik mee heb gesproken heeft een uitgebreid gesprek gehad met de directeur maar helaas heeft de directeur gezegd dat het toch te risicovol was om mij aan te nemen, ik heb niet genoeg ervaring en de directeur vind mij niet echt bij een steigerbouw bedrijf passen. Ze zeiden van , we hopen dat dit niet een teleurstelling is.. , waarom geven ze mij steeds hoop en wordt dat verpletterd.., waarom , ik wordt hier echt depressief vanquote:Op donderdag 15 december 2011 10:49 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]![]()
Vandaag een sollicitatiegesprek gehad, zeer goed verlopen, de werkgever was er positief over mij en hij heeft een vervolgafspraak gemaakt in Januari zodat ik dan met de Directeur erbij moet praten
Volgens mij heb ik dat gezien.. ik krijg de kriebels van al die rare figurenquote:Op maandag 26 december 2011 18:41 schreef StephanL het volgende:
Het kerstcircus met die Amerikaanse clown net en die blonde meid, dat was episch. Niet vanwege die clown, maar die blonde meid![]()
Alberto moet weer terug komen!quote:Op woensdag 28 december 2011 02:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dit is wel echt een SLOWchat
teh fuck, wat heb je voor diploma?quote:Op woensdag 28 december 2011 14:30 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik werd gisteren ook een beetje gek maarja, ik ga vrolijk doorsolliciteren, ik solliciteer op alles wat ik maar kan doen zoals verkoper of iets anders , ik solliciteer zelfs nu op functies op VMBO niveau, ik moet toch wat
MBO-4 Bedrijfsadministrateur diploma,quote:Op woensdag 28 december 2011 14:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
teh fuck, wat heb je voor diploma?
The fuck 81 keerquote:Op woensdag 28 december 2011 14:49 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
MBO-4 Bedrijfsadministrateur diploma,
De functie voor verkoper is voor VMBO-Handel
Bedankt Karina![]()
Maakt voor de inventarisatie niet uit.quote:
WTF een boek van 3000 pagina´s what the shit ik wil bewijs zien!quote:Op donderdag 29 december 2011 12:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maakt voor de inventarisatie niet uit.Je telt dan de werkelijke voorraad en vergelijkt deze met de administratie (alleen de administratie heeft iets aan de barcodes).
Net nieuwe studieboeken binnengekregen. Eén boek is bijna 3.000 pagina'somfwtfbbq
Wow dat is pas echt een Doorstopper!quote:Op donderdag 29 december 2011 17:02 schreef Maraca het volgende:
Heb even geen camera bij de hand, maar deze vond ik op internet
[ afbeelding ]
Heb de 2012 editie
Discovery? die zenden dat veels te vaak uit jaquote:Op donderdag 29 december 2011 23:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Weer een herhaling van vliegtuigongelukken, leuk hoor.
Nee gewoon onze campingzender, die kopieën van NGC.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Discovery? die zenden dat veels te vaak uit ja
Beh...quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee gewoon onze campingzender, die kopieën van NGC.
AYNIS is gewoon wegslijmen bij bakvissen tvquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Beh...
Iemand all you need is love gezien, das echt roze kotsen
Ja, en die mag ik dan elke week meesjouwen naar school en de biebquote:Op donderdag 29 december 2011 17:29 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Wow dat is pas echt een Doorstopper!
Bakvissen TVquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:51 schreef Studiotje het volgende:
[..]
AYNIS is gewoon wegslijmen bij bakvissen tv
Oh ja ik had t ook gezienquote:Op donderdag 29 december 2011 23:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Weer een herhaling van vliegtuigongelukken, leuk hoor.
Vorig jaar was wel tof want toen waren ze in Noorwegen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Beh...
Iemand all you need is love gezien, das echt roze kotsen
Ben benieuwd...quote:AlbertoStegeman Alberto Stegeman
Nooit eerder zag ik zoiets afschuwelijks als vanavond. Ik rij nu naar huis en vertel jullie begin januari hoe en wat #undercoverinnederland
Dit jaar waren ze ook in Noorwegenquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:38 schreef tralalala het volgende:
[..]
Vorig jaar was wel tof want toen waren ze in Noorwegen.![]()
Alleen jammer dat er steeds jankende vrouwen in beeld waren in plaats van de mooie fjorden.
Ja, staat erbovenquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is er iets met Alberto?
Hij zag ineens z'n vriendin met licht aan?quote:
2 weken achter elkaar geen zondagavondtraditiequote:Op vrijdag 30 december 2011 15:01 schreef Doler12 het volgende:
Ooow ja zondag nieuw jaar geen Rob Geus maar wel Sisi![]()
![]()
Ja leuk van zulke bommen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:39 schreef tralalala het volgende:
Zit te twijfelen of ik nog even naar Duitsland ga om vuurwerk te halen.
Jaaaaaquote:ANTWERPEN - Paul Jambers komt terug. De Vlaamse interviewer met zijn kenmerkende stem is vanaf volgende maand met een nieuwe tv-reeks te zien op de Belgische zender vtm.
Foto: ANP
Dat meldt de Gazet van Antwerpen. Het is precies twintig jaar geleden dat Jambers begon met zijn reportages en daarom komt hij nu met Jambers: het leven gaat voort.
Hiervoor zoekt hij onder meer mensen op die vroeger in zijn show te zien waren.
De eerste van de dertien afleveringen is op 18 januari te zien. Het is nog niet bekend of de nieuwe reportageserie ook in Nederland wordt uitgezonden.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:33 schreef Maraca het volgende:
Oh Karina, je hebt een stalker Welke vrouwelijk Mod zou jij wel eens willen Beffuh ?
Ja, moest lachen om zijn 'te hard rijden' grapjequote:Op zaterdag 31 december 2011 20:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
haha freek is nu al grappiger dan Beau
1 | [url=http://forum.fok.nl/topic/1756479/2/50#106272123]Verjaardagscadeau Alberto Stegeman 2012: Julian4Life[/url] |
Hierbij roep ik Doler op om geen paardenlullen in het gastenboek te postenquote:Op zondag 1 januari 2012 09:50 schreef Maraca het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar
OPROEP! VERJAARDAG ALBERTO STEGEMAN!!
Met de viering van het nieuwe jaar wil ik jullie er ook op wijzen dat onze held Alberto alweer jarig is over een anderhalve maand (20/02). Traditie is inmiddels dat wij als FOK! users hem een cadeau sturen. Dat begon in 2010 met een tekening en in 2011 een fles wijn. Voor 2012 is het leuk als we dan iets anders gaan doen.
Als Alberto's grootste stalker fan weet ik dat hij sinds kort ambassadeur is van de stichting Julian 4 Life. Een jongen van 10 waarbij een grote tumor is geconstateerd in zijn hoofd. Die is inmiddels verwijderd, maar heeft nog steeds botkanker. Voor behandeling gaan ze naar Amerika en dat kost enorm veel geld.
Filmpje van Alberto met Julian: http://www.deltafm.nl/index.php?p=1300&a=d&n_ID=90
Nu leek het mij een mooi gebaar om vanuit FOK! een bedrag over te maken op Alberto's verjaardag. Dat zijn 2 vliegen in 1 klap.
Vorig jaar waren we met ongeveer 15 man en kreeg ik na afloop nog berichtjes dat mensen het jammer vonden dat ze er niks vanaf wisten en graag mee hadden willen doen. Dan zouden we op 20 mensen uitkomen.
Graag zou ik van iedereen willen vragen of ze willen nadenken of ze tussen de 5 en de 10 euro kunnen missen (meer mag ook natuurlijk). Het mooiste zou zijn om rond de 100 euro over te kunnen maken
. Probeer ook zo actief mogelijk te zijn door bijvoorbeeld deze post op te nemen in je sig en mensen erop te wijzen. Gebruik daarvoor deze code:
[ code verwijderd ]
Voor donaties, vragen, suggesties en weet ik het kun je me PM'en, net zoals de vorige keer
He bah waarom wilt die vieze verzekering niet betalen voor die arme jongen?quote:Op zondag 1 januari 2012 09:50 schreef Maraca het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar
Met de viering van het nieuwe jaar wil ik jullie er ook op wijzen dat onze held Alberto alweer jarig is over een anderhalve maand (20/02). Traditie is inmiddels dat wij als FOK! users hem een cadeau sturen. Dat begon in 2010 met een tekening en in 2011 een fles wijn. Voor 2012 is het leuk als we dan iets anders gaan doen.
Als Alberto's grootste stalker fan weet ik dat hij sinds kort ambassadeur is van de stichting Julian 4 Life. Een jongen van 10 waarbij een grote tumor is geconstateerd in zijn hoofd. Die is inmiddels verwijderd, maar heeft nog steeds botkanker. Voor behandeling gaan ze naar Amerika en dat kost enorm veel geld.
Filmpje van Alberto met Julian: http://www.deltafm.nl/index.php?p=1300&a=d&n_ID=90
Nu leek het mij een mooi gebaar om vanuit FOK! een bedrag over te maken op Alberto's verjaardag. Dat zijn 2 vliegen in 1 klap.
Vorig jaar waren we met ongeveer 15 man en kreeg ik na afloop nog berichtjes dat mensen het jammer vonden dat ze er niks vanaf wisten en graag mee hadden willen doen. Dan zouden we op 20 mensen uitkomen.
Graag zou ik van iedereen willen vragen of ze willen nadenken of ze tussen de 5 en de 10 euro kunnen missen (meer mag ook natuurlijk). Het mooiste zou zijn om rond de 100 euro over te kunnen maken
. Probeer ook zo actief mogelijk te zijn door bijvoorbeeld deze post op te nemen in je sig en mensen erop te wijzen. Gebruik daarvoor deze code:
[ code verwijderd ]
Voor donaties, vragen, suggesties en weet ik het kun je me PM'en, net zoals de vorige keer
Cash onlyquote:Op zondag 1 januari 2012 17:23 schreef Studiotje het volgende:
*meld zich aan om de fles wijn op te zuipen en hem persoonlijk weer te vullen*
Doe je mee met de verjaardagsactie voor Alberto?quote:Op zondag 1 januari 2012 19:16 schreef Karina het volgende:
Gelukkig nieuwjaar tv-kijkertjesVolgens mij is er niets te kijken vanavond, tenminste in dit topic
Ik kijk naar de finale van Sunday Night Fever.
Ja is goedquote:Op zondag 1 januari 2012 19:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Doe je mee met de verjaardagsactie voor Alberto?
Ja vandaag was Harry potter op de buis!quote:Op zondag 1 januari 2012 23:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ben nu pas thuis, maar ik heb ook niks gemist zie ik.
Dat hoor je nu, protheses kan erg gevaarlijk voor hem zijnquote:Op zondag 1 januari 2012 23:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik zou protheses nemen, ik ga toch niet op mn handen lopen gek!
Vastquote:Op zondag 1 januari 2012 23:33 schreef Doler12 het volgende:
Jij zou toch denken dat het oud word om ieder keer naar de man zonder benen te kijkenwaar woont hij?
Vast wel, maar zo tezien is het waarschijnlijk trailertrashquote:Op zondag 1 januari 2012 23:35 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Maar als je daar woont heb je dat al 3543344534 keer gezien
Jaquote:Op zondag 1 januari 2012 23:37 schreef MissJ het volgende:
Wat ik me dus afvraag... Heeft ie wel een piemel?![]()
Yup daarom kan hij niet rechtop zittenquote:Op zondag 1 januari 2012 23:37 schreef MissJ het volgende:
Wat ik me dus afvraag... Heeft ie wel een piemel?![]()
Dan kan hij misschien moeilijker bewegen?quote:Op zondag 1 januari 2012 23:38 schreef missU het volgende:
Waarom draagt ie niet gewoon handschoenen dan
Ligt eraan wat voor handschoenen denk ikquote:Op zondag 1 januari 2012 23:39 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Dan kan hij misschien moeilijker bewegen?
ok.. Ik vraag me wel af hoe dat eruit ziet dan zonder benen waar ie tussen bungeltquote:
Hehe dat vraag ik mij ook af!quote:Op zondag 1 januari 2012 23:39 schreef MissJ het volgende:
[..]
ok.. Ik vraag me wel af hoe dat eruit ziet dan zonder benen waar ie tussen bungelt
Blijkbaarquote:Op zondag 1 januari 2012 23:41 schreef donald_dick het volgende:
Wacht ff, een MissU en een MissJ in dit topique
kloon alertquote:
ze gaan het vast niet laten zienquote:
echt niet!quote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 23:45 schreef donald_dick het volgende:
ze hadden beter het botje uit zijn piemol kunnen halen, dan had ie iig zijn benen nog!
quote:Op zondag 1 januari 2012 23:45 schreef donald_dick het volgende:
ze hadden beter het botje uit zijn piemol kunnen halen, dan had ie iig zijn benen nog!
daar komt vast al dat eelt vandaan!quote:
Met zo'n vriendin zou ik ook alleen maar fappenquote:Op zondag 1 januari 2012 23:46 schreef donald_dick het volgende:
[..]
daar komt vast al dat eelt vandaan!
en seks hebben, want dat kind is mogelijk van hemquote:
We zullen het zien!quote:Op zondag 1 januari 2012 23:47 schreef MissJ het volgende:
[..]
en seks hebben, want dat kind is mogelijk van hem
ik hoef niet te zien hoe zij seks hebben!quote:
Of dat kind van hem isquote:Op zondag 1 januari 2012 23:49 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik hoef niet te zien hoe zij seks hebben!
dan ben je echt genaaid!quote:Op zondag 1 januari 2012 23:49 schreef missU het volgende:
Voor een kind hoef je geen seks gehad te hebben
Nou dan een elektrieken racekar.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:34 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Dat hoor je nu, protheses kan erg gevaarlijk voor hem zijn
hij kan zo in South Parkquote:Op zondag 1 januari 2012 23:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou dan een elektrieken racekar.
Die heeft zn bovenbenen nog!quote:Op zondag 1 januari 2012 23:53 schreef donald_dick het volgende:
[..]
hij kan zo in South Park
[ afbeelding ]
Halfy!
ongelooflijk he! Met alle respect, maar ik zou echt niet geil worden van een man zonder benen hoorquote:
Ik ook nietquote:Op maandag 2 januari 2012 00:01 schreef MissJ het volgende:
[..]
ongelooflijk he! Met alle respect, maar ik zou echt niet geil worden van een man zonder benen hoor
Nee hij zit op een aparte manier!quote:Op maandag 2 januari 2012 00:02 schreef donald_dick het volgende:
maar hij heeft dus een lul en ballen. Dan zit hij dus continu op zijn ballen?
Nee, hij zit een beetje onderuitquote:Op maandag 2 januari 2012 00:02 schreef donald_dick het volgende:
maar hij heeft dus een lul en ballen. Dan zit hij dus continu op zijn ballen?
Ondergoed is dan wel lastigquote:Op maandag 2 januari 2012 00:07 schreef MissJ het volgende:
Het scheelt wel geld, want je hoeft nooit broeken en schoenen te kopen
Dat denk ik ook niet arme man!quote:Op maandag 2 januari 2012 00:08 schreef MissJ het volgende:
Wel triest, zo te horen gaat ie de 80 echt by far niet halen.
Ja whehehequote:Op maandag 2 januari 2012 00:09 schreef missU het volgende:
Naar de wc gaan om te scheite lijkt me dan ook verdomd lastig...
En nu een paardenlul op het gastenboek postenquote:Op maandag 2 januari 2012 00:17 schreef donald_dick het volgende:
ik kan genieten van een goed glas cappuccino
quote:Op maandag 2 januari 2012 00:18 schreef donald_dick het volgende:
volgende week weer een ouderwetse sbs 6 avond
vrouwen sla je meestal niet met je benen!quote:
Ja denk het ook, erg nare kerel!quote:
Nee maar dan kan je er nog achteraan rennenquote:Op maandag 2 januari 2012 00:22 schreef donald_dick het volgende:
[..]
vrouwen sla je meestal niet met je benen!
wie, de vrouw of manquote:Op maandag 2 januari 2012 00:23 schreef missU het volgende:
[..]
Nee maar dan kan je er nog achteraan rennen
Whehehequote:Op maandag 2 januari 2012 00:24 schreef Doler12 het volgende:
Misschien heeft Alberto nog wel contacten? Vrouwen die sperma nodig hebben?
Nou van die vrouw vraag ik het me afquote:
ik zou als ik hem was de vrouw lekker laten gaanquote:Op maandag 2 januari 2012 00:25 schreef missU het volgende:
[..]
Nou van die vrouw vraag ik het me afmaar het is lastig om erachteraan te gaan zonder benen
maar dan kan je dr ook niet meer slaanquote:Op maandag 2 januari 2012 00:26 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik zou als ik hem was de vrouw lekker laten gaan
gaat ie de hand aan zichzelf slaanquote:Op maandag 2 januari 2012 00:29 schreef missU het volgende:
[..]
maar dan kan je dr ook niet meer slaan
Dat deed ie al teveel aan al dat eelt te zienquote:Op maandag 2 januari 2012 00:31 schreef donald_dick het volgende:
[..]
gaat ie de hand aan zichzelf slaan
Ik weet het goed gemaakt, ik zal een aanzienlijk bedrag doneren als Maraca met mij op date gaatquote:Op zondag 1 januari 2012 09:50 schreef Maraca het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar
[ code verwijderd ]
In dit geval is het wel te verklaren. Alberto komt uit Vroomshoop en dit jongetje ookquote:Op maandag 2 januari 2012 12:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat ik niet snap he, er zijn zoveel kinderen ziek, waarom wordt precies die ene uitgekozen en hoe bepaal je dat?
Ah okquote:Op maandag 2 januari 2012 12:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
In dit geval is het wel te verklaren. Alberto komt uit Vroomshoop en dit jongetje ook
Ja denk 't wel.quote:
Kusje voor jouquote:
PM me wat ik moet doen.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Kusje voor jouen natuurlijk de andere donateurs
Haha, wanneer heb jij het nou niet druk?? Ik zal eens denken over een donatiequote:Op maandag 2 januari 2012 11:20 schreef Maraca het volgende:
Dan moet je even geduld hebben want ik krijg het mega-druk de komende maandenMaar het lijkt me een mooie deal
Zal vanavond een instructie PM schrijvenquote:
Niet mijn schuld dat jij wil daten met iemand die een fulltime baan heeft + studiequote:Op maandag 2 januari 2012 14:36 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Haha, wanneer heb jij het nou niet druk?? Ik zal eens denken over een donatie
Is het zo ingewikkeld.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zal vanavond een instructie PM schrijven
Nee, maar zit in de bieb te studeren.quote:
Okquote:Op maandag 2 januari 2012 15:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, maar zit in de bieb te studeren.
Pas maar op, dalijk zit Alberto in dezelfde bibliotheek op het zelfde netwerk af te luisteren wat mensen doen en hij doet dit vanwege een nieuwe aflevering Undercover In Nederlandquote:Op maandag 2 januari 2012 15:22 schreef Maraca het volgende:
Ja, alleen jammer van dat onbeveiligde draadloos netwerkLeidt toch af tijdens de powerpoint presentaties bekijken
Waar eet je dan van of zit je gewoon op een houtje te bijten?quote:Op maandag 2 januari 2012 15:38 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Pas maar op, dalijk zit Alberto in dezelfde bibliotheek op het zelfde netwerk af te luisteren wat mensen doen en hij doet dit vanwege een nieuwe aflevering Undercover In Nederland
Voor het cadeau van Alberto, heb helaas niks, reden = bekend![]()
Pfff ik geef ook gewoon geld hoor, het is Alberto en een ziek kind!quote:Op maandag 2 januari 2012 15:38 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Pas maar op, dalijk zit Alberto in dezelfde bibliotheek op het zelfde netwerk af te luisteren wat mensen doen en hij doet dit vanwege een nieuwe aflevering Undercover In Nederland
Voor het cadeau van Alberto, heb helaas niks, reden = bekend![]()
Ja die smekende puppyogen van Alberto kan ik ook niet tegen hoor!quote:Op maandag 2 januari 2012 16:11 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Pfff ik geef ook gewoon geld hoor, het is Alberto en een ziek kind!![]()
Ik heb voor veel geld liever One Night With Alberto.quote:Op maandag 2 januari 2012 11:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik weet het goed gemaakt, ik zal een aanzienlijk bedrag doneren als Maraca met mij op date gaat![]()
Hoeveel?quote:Op maandag 2 januari 2012 16:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb voor veel geld liever One Night With Alberto.
Ik woon nog thuisquote:Op maandag 2 januari 2012 16:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waar eet je dan van of zit je gewoon op een houtje te bijten?
Daar moet ik nog even over nadenken.quote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 16:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
En dan maken we een film: "Homemade porn with Alberto" en die verkopen we dan en dan kan ie zo 3 operaties betalen, let maar op.
Ik moet alleen nog even bedenken wat ik met dat vriendinnetje van 'm moet, die zal wel in de weg zitten.
Als ze weggaat dan hou ik 'm zelf natuurlijk.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:32 schreef Doler12 het volgende:
[..]Misschien gaat ze weg en dan kan Maraca hem inpikken als vriendje
Dusquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Volgende week zondag weer de smaakpolitie
Ik denk alleen WMB en smaakpolitie?quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:18 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dus
- Wegmisbruikers
- Undercover in Nederland
- Smaakpolitie
?
Spannendquote:Op woensdag 4 januari 2012 01:51 schreef Doler12 het volgende:
Hehe ik ga proberen om Nigeriaanse scammers in de zeik te nemen wens mij succes!
Oh dus deze zondag nog geen Smaakpolitiequote:Op woensdag 4 januari 2012 00:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
As zondag iig nieuwe afleveringen WMB, en over 2 weken dus ook Smaakpolitie
quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
We gaan Julian redden
Maraca, gaan we alles naar jou overmaken dat jij het in 1x overmaakt namens FoK!?
Undercover in Nederland komt ook zondag.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik denk alleen WMB en smaakpolitie?
Nieuwe? Ik heb geen aankondigingen gezien van Alberto met spraakmakende beelden.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:15 schreef tralalala het volgende:
[..]
Undercover in Nederland komt ook zondag.
Heeft Alberto op z'n Twitter gezegd.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Nieuwe? Ik heb geen aankondigingen gezien van Alberto met spraakmakende beelden.
Dit dus? Ik ben benieuwd.quote:Nooit eerder zag ik zoiets afschuwelijks als vanavond. Ik rij nu naar huis en vertel jullie begin januari hoe en wat #undercoverinnederland
quote:AlbertoStegeman
Voor alle vragenstellers: nieuwe serie start zondag 8 januari.
29 november
Alberto Stegeman
@Gerryalink zondag 8 januari start nieuwe serie
29 november
Ja, dit is hemquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:20 schreef tralalala het volgende:
[..]
Heeft Alberto op z'n Twitter gezegd.
http://twitter.com/AlbertoStegeman
Als het echt Alberto is tenminste...
Wat leuk!quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Alberto op Q music nu als DJ
Vanochtend stond er nog een stukje in de regionale krant hier over die jongen in vroomshoop
Ja ik.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:19 schreef tralalala het volgende:
Niemand die Wie is de reisleider? kijkt>?
Kijk het zelden, maar kwam het toevallig tegen. Is idd leuk.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:22 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik ben in mijn eentje dat topic aan het vol spammen.
Leuk programma.
Gigi en Paulien
hallootjes op je klootjes!quote:
Ik maak het over naar het rekeningnummer van de stichting, niet naar Alberto. Al is het maar omdat ik zijn bankrekeningnummer niet heb. Alberto krijgt een kaartje met de namen en het totaalbedrag van het ingezamelde geldquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Maraca, regel jij het geld voor het Alberto kado? Dat hij in één keer een heel fok bedrag krijgt?
okéquote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik maak het over naar het rekeningnummer van de stichting, niet naar Alberto. Al is het maar omdat ik zijn bankrekeningnummer niet heb. Alberto krijgt een kaartje met de namen en het totaalbedrag van het ingezamelde geld![]()
Zal nu echt even iets op papier zetten. Wegens drukte van werk studie en sauna nog geen tijd gehad
Vast welquote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
oké
hopelijk reageert hij weer met een mailtje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |