Maar niet heus. Godver het is kerstavond waar is iedereen in de kroeg? Kerst moet je met je familie vieren!quote:
das dat bazenprogramma met die legends, urban myths, en dan in het topic raden of ze waar zijn of niet, dan krijg je later in de uitzending te horenquote:Op maandag 26 december 2011 00:25 schreef Doler12 het volgende:
Lol wat was Urban Legends ook al weer?
Diegene waar ik mee heb gesproken heeft een uitgebreid gesprek gehad met de directeur maar helaas heeft de directeur gezegd dat het toch te risicovol was om mij aan te nemen, ik heb niet genoeg ervaring en de directeur vind mij niet echt bij een steigerbouw bedrijf passen. Ze zeiden van , we hopen dat dit niet een teleurstelling is.. , waarom geven ze mij steeds hoop en wordt dat verpletterd.., waarom , ik wordt hier echt depressief vanquote:Op donderdag 15 december 2011 10:49 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]![]()
Vandaag een sollicitatiegesprek gehad, zeer goed verlopen, de werkgever was er positief over mij en hij heeft een vervolgafspraak gemaakt in Januari zodat ik dan met de Directeur erbij moet praten
Volgens mij heb ik dat gezien.. ik krijg de kriebels van al die rare figurenquote:Op maandag 26 december 2011 18:41 schreef StephanL het volgende:
Het kerstcircus met die Amerikaanse clown net en die blonde meid, dat was episch. Niet vanwege die clown, maar die blonde meid![]()
Alberto moet weer terug komen!quote:Op woensdag 28 december 2011 02:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dit is wel echt een SLOWchat
teh fuck, wat heb je voor diploma?quote:Op woensdag 28 december 2011 14:30 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik werd gisteren ook een beetje gek maarja, ik ga vrolijk doorsolliciteren, ik solliciteer op alles wat ik maar kan doen zoals verkoper of iets anders , ik solliciteer zelfs nu op functies op VMBO niveau, ik moet toch wat
MBO-4 Bedrijfsadministrateur diploma,quote:Op woensdag 28 december 2011 14:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
teh fuck, wat heb je voor diploma?
The fuck 81 keerquote:Op woensdag 28 december 2011 14:49 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
MBO-4 Bedrijfsadministrateur diploma,
De functie voor verkoper is voor VMBO-Handel
Bedankt Karina![]()
Maakt voor de inventarisatie niet uit.quote:
WTF een boek van 3000 pagina´s what the shit ik wil bewijs zien!quote:Op donderdag 29 december 2011 12:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maakt voor de inventarisatie niet uit.Je telt dan de werkelijke voorraad en vergelijkt deze met de administratie (alleen de administratie heeft iets aan de barcodes).
Net nieuwe studieboeken binnengekregen. Eén boek is bijna 3.000 pagina'somfwtfbbq
Wow dat is pas echt een Doorstopper!quote:Op donderdag 29 december 2011 17:02 schreef Maraca het volgende:
Heb even geen camera bij de hand, maar deze vond ik op internet
[ afbeelding ]
Heb de 2012 editie
Discovery? die zenden dat veels te vaak uit jaquote:Op donderdag 29 december 2011 23:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Weer een herhaling van vliegtuigongelukken, leuk hoor.
Nee gewoon onze campingzender, die kopieën van NGC.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Discovery? die zenden dat veels te vaak uit ja
Beh...quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee gewoon onze campingzender, die kopieën van NGC.
AYNIS is gewoon wegslijmen bij bakvissen tvquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Beh...
Iemand all you need is love gezien, das echt roze kotsen
Ja, en die mag ik dan elke week meesjouwen naar school en de biebquote:Op donderdag 29 december 2011 17:29 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Wow dat is pas echt een Doorstopper!
Bakvissen TVquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:51 schreef Studiotje het volgende:
[..]
AYNIS is gewoon wegslijmen bij bakvissen tv
Oh ja ik had t ook gezienquote:Op donderdag 29 december 2011 23:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Weer een herhaling van vliegtuigongelukken, leuk hoor.
Vorig jaar was wel tof want toen waren ze in Noorwegen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Beh...
Iemand all you need is love gezien, das echt roze kotsen
Ben benieuwd...quote:AlbertoStegeman Alberto Stegeman
Nooit eerder zag ik zoiets afschuwelijks als vanavond. Ik rij nu naar huis en vertel jullie begin januari hoe en wat #undercoverinnederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |