ik zat eerder aan dries roelvink te denkenquote:
Ook een optie, in ieder geval hetzelfde niveau!quote:Op zondag 25 december 2011 20:58 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik zat eerder aan dries roelvink te denken
Ik vond het ook nogal nichterig, maar goed, dat moeten we maar allemaal afwachten. Je weet nooit hoe zoiets zich ontwikkeld!quote:Op zondag 25 december 2011 21:07 schreef tong80 het volgende:
Wat vinden jullie van hun bandnaam ?
Queen kan geassociëerd worden met homosexualiteit. Dat lijkt me niet iets waar je mee kunt scoren als band.
Dit zou nu niet eens uitgebracht worden. Maar dat zegt meet over de bagger van vandaag dan over die bagger van toen.;quote:
Idd, deze heeft veel meer kwaliteitquote:Op zondag 25 december 2011 21:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
Schaamteloze cover van de echte helden:
quote:Op zondag 25 december 2011 20:48 schreef BBQSausage het volgende:
En hem dan zo aanvragen op de radio:
Ge - ni - aal
Ik heb nog wel een grote panquote:Op zondag 25 december 2011 22:42 schreef BoemBats het volgende:
Als dit nummer in de top 2000 komt eet ik mijn schoen op
Neem ik de anderequote:Op zondag 25 december 2011 22:42 schreef BoemBats het volgende:
Als dit nummer in de top 2000 komt eet ik mijn schoen op
quote:Op zondag 25 december 2011 20:48 schreef BBQSausage het volgende:
En hem dan zo aanvragen op de radio:
Ge - ni - aal
Nee dan verschoon ik mijn luier.quote:Op maandag 26 december 2011 17:49 schreef Specularium het volgende:
Tong schijnt ook weleens te pissen omdat hij dat 10 minuten daarvoor vergeten is.
De vraag is: is het jatten als het van jezelf was? Meer recyclen.quote:Op maandag 26 december 2011 17:47 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb een juweeltje ontdekt. Wat vinden jullie ervan ?
Gejat topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |