Wat is dat voor soep?quote:
De kantine serveerde alweer een aardappelpuree, zie ik.quote:
Je mag zijn vrouwtje geen kantine noemen hequote:Op donderdag 29 december 2011 01:27 schreef golfer het volgende:
[..]
De kantine serveerde alweer een aardappelpuree, zie ik.
Witte chocolademousse in een badje van jusquote:Op donderdag 29 december 2011 01:30 schreef RobinOok het volgende:
Oh, ik dacht witte chocolademousse.
quote:Op donderdag 29 december 2011 01:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Rubje krijgt altijd van de kantine een flinke bol puree in jus, groenten en 2 stukken vlees. Als de kantine dicht is haalt hij wat bij de lokale Chinees/Balinees. Behalve met Kerst want dan probeert hij alle pakken van AH 'Speciaal voor de feestdagen' uit. Dat is Rubje's eetpatroon.
Is die thee lekker? Smaakt het echt naar peer en suiker?quote:Op donderdag 29 december 2011 10:29 schreef maartjeh het volgende:
een kop caramalised pear-thee, en een plakje cake.
ik vond 'm smaken naar cup-a-soupquote:Op donderdag 29 december 2011 12:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Is die thee lekker? Smaakt het echt naar peer en suiker?
Ik vind 'm erg lekker! Je proeft die peer en suiker echt wel, maar het is ook weer niet overheersend.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Is die thee lekker? Smaakt het echt naar peer en suiker?
iehquote:Op donderdag 29 december 2011 12:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik vond 'm smaken naar cup-a-soup
oh! Nou eens proberen kan geen kwaad. Ik lust tot nu toe alleen de English blend maar deze klinkt lekker.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:30 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik vind 'm erg lekker! Je proeft die peer en suiker echt wel, maar het is ook weer niet overheersend.
Ik drink thee ook altijd met suikerquote:Op donderdag 29 december 2011 12:48 schreef Bienelientjee het volgende:
Donut, boterham met ham, boterham met hagelslag en een beker melk!
Die caramalised pear-thee vind ik trouwens ook wel erg lekker! Doe er zelf altijd wel extra schepje suiker door, vind thee anders niet vaak lekker
Ik ga vanmiddag ook een oliebol (de eerste van het jaar) halenquote:Op donderdag 29 december 2011 13:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik drink thee ook altijd met suiker
Nu kop thee, 2 mini chocoladebroodjes (oh mn keuken ruikt zo lekker!) en 1,5 sinaasappel.
Vanmiddag een oliebol halen
Zijn je kruidnoten al op dan?quote:Op donderdag 29 december 2011 13:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag ook een oliebol (de eerste van het jaar) halen
Oh lekker. Daar zou ik ook wel trek in hebben.quote:
Die is echt lekker he?quote:Op donderdag 29 december 2011 10:29 schreef maartjeh het volgende:
een kop caramalised pear-thee, en een plakje cake.
Lekker idd. Met durum wraps van 30CM! Past niet eens in de ovenschaalquote:Op donderdag 29 december 2011 16:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh lekker. Daar zou ik ook wel trek in hebben.
Zo jij eet lekkerquote:Op donderdag 29 december 2011 17:38 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Lekker idd. Met durum wraps van 30CM! Past niet eens in de ovenschaal![]()
Plus nog een restje kip spareribs erbij, die geur![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op donderdag 29 december 2011 18:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Macaroni met gekookte eieren.Kluts ze dan tot een omeletje bij de macaroni. Dat is, samen met wat pindasaus en kroepoek 'normaal'. Gekookte eieren..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Nee dat noemt men nasi.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Kluts ze dan tot een omeletje bij de macaroni. Dat is, samen met wat pindasaus en kroepoek 'normaal'. Gekookte eieren..
Welnee, maar even voor de afwisselingquote:Op donderdag 29 december 2011 14:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zijn je kruidnoten al op dan?
Niet als je het met macaroni eetquote:
Nou ik vind het zo ook wel lekker hoor.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Niet als je het met macaroni eet
Ik at dat bij ouders ook zo. Macaroni met gehakt, gebakken eitje (omeletje), pindasaus, kroepoek en augurkjes voor erbij.
quote:Op donderdag 29 december 2011 19:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Pasata gekookt met wat foelie, laurier, peper, zout, rozemarijn en thijm.
Gehakt gebraden, in een zeef laten uitlekken.
De tomatensaus door zeef gehaald met het gehakt samen gevoegd en veel knoflook erbij gedaan.
5 jaar oude brokkelkaas geraspt.
Spaghetti gekookt, afgegoten en kort met koud water gespoelt, boter erover gedaan, met saus en kaas geserveerd, drie borden van gegeten en nu veeeel te vol.
3!!quote:Op donderdag 29 december 2011 19:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Pasata gekookt met wat foelie, laurier, peper, zout, rozemarijn en thijm.
Gehakt gebraden, in een zeef laten uitlekken.
De tomatensaus door zeef gehaald met het gehakt samen gevoegd en veel knoflook erbij gedaan.
5 jaar oude brokkelkaas geraspt.
Spaghetti gekookt, afgegoten en kort met koud water gespoelt, boter erover gedaan, met saus en kaas geserveerd, drie borden van gegeten en nu veeeel te vol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |