Ben nog in het begin hoor, maar wat me vooral opvalt is dat het er allemaal heel mooi (gestyled) uitziet....acteurs spreken me ook aan. Ja, vooralsnog ben ik positief.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:37 schreef Miam het volgende:
[..]
Ja, erg fijn! zeker een aanrader!
Ik ben ook wel erg benieuwd naar Game of Thrones! raad je`m aan?
Mijn interesse is gewekt dus ik ga het eens checken!quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:03 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Ben nog in het begin hoor, maar wat me vooral opvalt is dat het er allemaal heel mooi (gestyled) uitziet....acteurs spreken me ook aan. Ja, vooralsnog ben ik positief.
In afwachting van de nieuwe Dexterquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:54 schreef Godtje het volgende:
Is dit opeens het 12298283 noem alle andere series topic?
Lost en PB vond ik ook niks, ja de eerste 13 eps van PB daarna gestopt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:53 schreef shiznuts het volgende:
Ik ga je tip dan maar opvolgen, want van wat ik van GoT en BB heb gezien, is dat niet echt mijn ding.Dat waren Lost, PrisonBreak en 24 ook niet.
Ben benieuwd wat je, als mede Dexter-fan, ervan vindt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:05 schreef Miam het volgende:
[..]
Mijn interesse is gewekt dus ik ga het eens checken!
Ik laat het weten zodra ik gezien heb!quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:57 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je, als mede Dexter-fan, ervan vindt.
+1quote:Op zondag 11 maart 2012 17:20 schreef TNA het volgende:
Alles achter elkaar gekeken en daarom geen last gehad van inconsistenties of slordigheden van schrijvers. Ik heb weer volop genoten (het religieuze component voegde m.i. veel toe) en zat met open mond naar het einde te kijken
Lumen en Prado wisten er ook van hé. Voor de spanning is dat juist wel goed. Ben wel heel benieuwd hoe het in seizoen 7 verder zal gaan idd!quote:Op zondag 11 maart 2012 17:41 schreef TNA het volgende:
Misschien is het wel nodig voor de serie dat Debra hem heeft betrapt, maar ik vind het ook wel jammer. Het doet afbreuk aan een soort gevoel dat alleen jij als kijker weet waar Dexter mee bezig is. Maar we zullen in seizoen 7 pas merken wat het toevoegt aan de show.
Het kwam voor mij wel als een enorme shock omdat het vermoorden van Travis een klassiek en passend einde van het seizoen leek te worden.
Ik snap jouw mening wel. Maar zelf had ik zoiets van: laat haar hem inderdaad maar betrappen. Want anders blijven we straks nog twee (of meer) seizoenen aankijken tegen een Deb die Dexter weer 'net niet' betrapt.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:41 schreef TNA het volgende:
Misschien is het wel nodig voor de serie dat Debra hem heeft betrapt, maar ik vind het ook wel jammer. Het doet afbreuk aan een soort gevoel dat alleen jij als kijker weet waar Dexter mee bezig is. Maar we zullen in seizoen 7 pas merken wat het toevoegt aan de show.
En Doaks.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:04 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Lumen en Prado wisten er ook van hé. Voor de spanning is dat juist wel goed. Ben wel heel benieuwd hoe het in seizoen 7 verder zal gaan idd!
Dat is waar, maar die vormden geen onderdeel van Miami Metro. Ik vind die scènes op het bureau juist zo tof, waar het hele korps druk bezig is een moord op te lossne, en je de voice-over van Dexter zo droog hoort zeggen "Yeah, I killed him"quote:Op zondag 11 maart 2012 18:04 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Lumen en Prado wisten er ook van hé. Voor de spanning is dat juist wel goed. Ben wel heel benieuwd hoe het in seizoen 7 verder zal gaan idd!
Inderdaad, daar hebben we een ander mooi topic voor.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:54 schreef Godtje het volgende:
Is dit opeens het 12298283 noem alle andere series topic?
Of Dexter schrikt wakkerquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:58 schreef Stereotomy het volgende:
Deb pakt pistool en knalt Dexter gelijk overhoop in de kerk.
Einde seizoen.
Nee, niet einde seizoen, maar een overdreven Amerikaanse stem die zegt: "Next week, on 'Deb'"quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:58 schreef Stereotomy het volgende:
Deb pakt pistool en knalt Dexter gelijk overhoop in de kerk.
Einde seizoen.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, niet einde seizoen, maar een overdreven Amerikaanse stem die zegt: "Next week, on 'Deb'"
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, niet einde seizoen, maar een overdreven Amerikaanse stem die zegt: "Next week, on 'Deb'"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |