Vond het boek van Paul Verhoeven over Jezus wel amusant. Niet omdat ik nu perse in zijn theorieën geloof, wel omdat het laat zien dat je al die verhalen met een andere bril ook compleet anders kunt uitleggen.quote:Op zondag 25 december 2011 13:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan me ook moeilijk voorstellen dat mensen geloven als ze wetenschappelijk ingesteld zijn. Er zijn genoeg bewijzen dat de bijbel erg politiek gericht is, dat bepaalde boeken wegens 'onhandig' gewoon uit de bijbel zijn weggelaten, dat er tientallen 'jezus-achtigen' rond het jaar 0 leefden (was zeg maar hip) en mijn voornaamste argument: er zijn duizenden verschillende reliegies en al die mensen denken dat zij gelijk hebben en hebben daar bizar veel voor over (tot zelfmoord aan toe). Alleen al het aantal christelijke denominaties is overweldigend en allemaal interpreteren ze het woord van god anders en vinden allemaal dat zij gelijk hebben. Dat is te bizar voor mij om te begrijpen.
moet altijd een beetje huilen aan het eindequote:Maa the Very Old Ewe: Darn silly carry-on, if you ask me.
Horse: The cat says they call it Christmas
Ferdinand the duck: Christmas! Christmas dinner, yeah. Dinner means death. Death means carnage! Christmas means carnage!
[flies away frantically]
Ferdinand the duck: Christmas means carnage!
Ik snap eigenlijk niemand die denkt de absolute waarheid te kennenquote:Op zondag 25 december 2011 13:51 schreef Felagund het volgende:
Ik snap het geloven ook niet zo, maar ik snap de fundamentalistische atheïsten net zo goed niet.
Ik dacht nog wel dat jij me begreepquote:Op zondag 25 december 2011 13:52 schreef TAV74 het volgende:
Ik snap eigenlijk niemand die denkt de absolute waarheid te kennen
Jij denkt het toch niet? Jij weet het gewoonquote:Op zondag 25 december 2011 13:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik dacht nog wel dat jij me begreep
QFT!quote:Op zondag 25 december 2011 13:52 schreef TAV74 het volgende:
Dat bedoel ik, volgens mij kun je sommige vragen helemaal niet beantwoorden, vandaar dat er zoveel verschillende antwoorden bestaan.quote:Op zondag 25 december 2011 13:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:
quote:Op zondag 25 december 2011 14:27 schreef borisz het volgende:
Voor wie het wil weten. Wat over Masterchef Aussie S4. Al is het weinig schokkends toch in den spoilert.Ik wacht wel weer tot het op Net5 komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stofzuigen gedaan, gelei in koelkast (stijft hopelijk op), salade gemaakt en nu alvast ricottamengsel maken. Dan douchen en hopelijk zijn mn ouders en zusje er dan nog niet
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
ik snap wat je bedoeltquote:Op zondag 25 december 2011 14:25 schreef Sarabi het volgende:
Ik moet ook geen zielige verhalen over kittens in F&F gaan lezen![]()
Soms heb ik het idee dat ik meer om dieren geef dan om mensen.
quote:Op zondag 25 december 2011 14:25 schreef Sarabi het volgende:
Ik moet ook geen zielige verhalen over kittens in F&F gaan lezen![]()
Toppiequote:Op zondag 25 december 2011 15:13 schreef Sunnythesun het volgende:
ijstaart is echt super mooi gelukt!! Heb vast 4 puntjes afgesneden, helft weer in de vriezer gedaan voor later deze vakantie
Super simpel maar ook een super effectief dessert
op weg![]()
Ziet er niet verkeerd uit. Ook de kaart is oké. Binnenkort ook maar eens uitproberen.quote:Op zondag 25 december 2011 16:11 schreef borisz het volgende:
Lekker rondje gelopen netEven langs het nieuwe restaurant in een oude paardenstal van Beeckestijn gelopen. Wellicht een keer eten. Ik ken iig 1 iemand in de bediening daar
.
http://www.brasseriebeeckestijn.nl/index.php
Daar moet je ook niet gaan lezen als je de afleveringen nog niet bekeken hebt.quote:Op zondag 25 december 2011 16:17 schreef Stereotomy het volgende:
Kut, dikke vette spoilert gelezen dankzij Bloes' Dexter topique
Nee, ik moest gewoon niet kijken.quote:Op zondag 25 december 2011 16:19 schreef Bluezz het volgende:
Oeps, daar hoefde ik toch niet te spoileren?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 december 2011 16:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar moet je ook niet gaan lezen als je de afleveringen nog niet bekeken hebt.
Leuk als zoiets een soort traditie wordt na verloop van een aantal jaren.quote:Op zondag 25 december 2011 16:42 schreef Stereotomy het volgende:
Vanavond traditionele kerstdiner met vrienden in Tilburg. Denk zo'n 10e jaar achter elkaar met kerst. Heel bijzonder.
Is wel leuk, de aanhang komt en gaat, maar de vriendengroep blijft hetzelfde door de jaren heen.quote:Op zondag 25 december 2011 16:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk als zoiets een soort traditie wordt na verloop van een aantal jaren.
quote:Op zondag 25 december 2011 16:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is wel leuk, de aanhang komt en gaat, maar de vriendengroep blijft hetzelfde door de jaren heen.
Ik ben het niet vaak met je eens maar nu welquote:Op zondag 25 december 2011 15:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik snap wat je bedoeltsommige mensen zijn echt geen katten waard
Rewimo die haar katten zonaar weer dumpt vanwege kittengedragquote:Op zondag 25 december 2011 15:04 schreef Isabeau het volgende:
Wat is er aan de hand dan? (wil ik het weten?)
quote:Op zondag 25 december 2011 19:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben het niet vaak met je eens maar nu wel
Klopt, geen grote dingenquote:Op zondag 25 december 2011 19:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]over watvoor dingen ben je het niet met me eens dan?
zo vaak gebeurt dat niet toch dat we een enorme discussie hebben ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |