SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je aanpassen.
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Een 1 april grap.quote:
Ik zag het ook, maar ik dacht lekker met de stroom mee. Jij hipster!quote:
Haha tof!quote:Op zondag 25 december 2011 10:53 schreef HappyBob het volgende:
Ik zag mijzelf en Robert ten Brink in hetzelfde shotDit is de mooiste kerst ooit.
quote:Op zondag 25 december 2011 18:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Tot ziens Klinkie !!!ik ga je missen meisje
![]()
quote:Op zondag 25 december 2011 19:15 schreef JanPiraat het volgende:
Vanavond gaat er een deurklink mee naar bed![]()
Maffiequote:Op zondag 25 december 2011 19:16 schreef JanPiraat het volgende:
ofnee we hebben ook nog van die alfabet zoutjes hier daar haal ik dan alle klinkers uit en strooi ze in mn bed
quote:Op zondag 25 december 2011 19:16 schreef JanPiraat het volgende:
ofnee we hebben ook nog van die alfabet zoutjes hier daar haal ik dan alle klinkers uit en strooi ze in mn bed
quote:Op zondag 25 december 2011 19:16 schreef JanPiraat het volgende:
De uiensoep die ik op twitter spotte? Kom eens brengen.quote:Op zondag 25 december 2011 23:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo.. eerste gerecht voor morgen is bijna klaar..
nomnomnom!quote:Op zondag 25 december 2011 23:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
De uiensoep die ik op twitter spotte? Kom eens brengen.
ruikt het naar knoflook?quote:Op zondag 25 december 2011 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
allemaal Koreanen in het vliegtuig man
quote:Op maandag 26 december 2011 12:59 schreef PatriQue89 het volgende:
HAHAHHHAAH SCHATJE INGEMAAKT MET SPELLETJE!!
quote:Op maandag 26 december 2011 13:03 schreef Renesite het volgende:
Kijkeens!
Dit is Patrick:
[ afbeelding ]
Nonsens, gewoon met hoofdletter.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zonder hoofdletter hoor. Hallo Cosmo alles kits achter de rits?
Panter, zebra?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:38 schreef HappyBob het volgende:
Vans zijn de nieuwe All StarsAl blijven All Stars het ook nog altijd prima doen.
Ik zoek nog altijd All Stars met een mooie dierenprint erop
vans staan mij niet ofzo rare voetenquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:38 schreef HappyBob het volgende:
Vans zijn de nieuwe All StarsAl blijven All Stars het ook nog altijd prima doen.
Ik zoek nog altijd All Stars met een mooie dierenprint erop
NEE STERFquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
vans staan mij niet ofzo rare voeten
cosmo neem dit kapsel omg:
[ afbeelding ]
Panter staat bovenaan m'n lijstje. Heb in Engeland wel de perfecte All Stars gezien, maar de winkels waren toen dicht en we waren daar maar een dagjequote:
Dit vind ik wel wat voor jequote:Op dinsdag 27 december 2011 20:54 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nee niet echt, maar dat kapsel is gay. Te gay.
KB kan het wel kopen voor je.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Panter staat bovenaan m'n lijstje. Heb in Engeland wel de perfecte All Stars gezien, maar de winkels waren toen dicht en we waren daar maar een dagje
quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:54 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nee niet echt, maar dat kapsel is gay. Te gay.
quote:Kleine potloodsnor
Laat u niet misleiden door de bril. Deze domoor is een modetijger. Hij vertoont alle nieuwe trends – een kleine potloodsnor, extreem dun met dikkere uiteinden aan beide kanten. Het haar werd nauwkeurig tegen het hoofd geknipt en aan beide kanten geschoren. De bovenkant heeft lichtjes langer haar met opwindende lokken bij het voorhoofd.
Ik vind het zelf wel een goed excuus om aankomend jaar weer even naar Engeland te gaanquote:
Dit is echt foutquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik vind het zelf wel een goed excuus om aankomend jaar weer even naar Engeland te gaan
[..]
Dit is echt fout
Hihi, misschien dat ik dan een keer verder kom, ze falen echt keihardquote:
Misschien is ie er welquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:21 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Nee broertje is er niet dus geen date..
quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:02 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik zag deze foto en besloot naar bed te gaan
Miauw zei Doerak.:@.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:27 schreef JanPiraat het volgende:
Ik ga even mijn kleren uitdoen en spek bakken zonder spatdeksel
Dat heb ik meestal pas tijdens de terugreis van vakantie.quote:
Er liepen wel rare mensenquote:Op woensdag 28 december 2011 16:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Mijn halve familie nog gezien?
poeppieeequote:Op woensdag 28 december 2011 22:02 schreef JanPiraat het volgende:
Post 30.500 groetjes bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbberend
Ik had het leuk met Appel totdat jij kwam.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:33 schreef Renesite het volgende:
We hebben het ook leuk zonder al die mensen. Toch?Beach?
Naja, ga lekker lesbie spelen danquote:Op woensdag 28 december 2011 22:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik had het leuk met Appel totdat jij kwam.
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Naja, ga lekker lesbie spelen dan
Iedere vrouw is lesbischquote:Op woensdag 28 december 2011 22:35 schreef Beach het volgende:
[..]ik weet niet of zij het daarmee eens is
Omdat jij te lui was.quote:Op donderdag 29 december 2011 09:36 schreef Bloempje. het volgende:
Cosmo? Waarom hebben we geen foto van onze groene en roze pannenkoeken?
Beaaaaaaaaaachquote:
ja hoor.quote:Op donderdag 29 december 2011 20:13 schreef JanPiraat het volgende:
Mag ik dan een groene pannenkoek ?
Doe ik als ik zin heb. Maar de meeste UI moeten weg.quote:Op donderdag 29 december 2011 20:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hej heaumeu je moet je UI in OP van homo veranderen
ohh okequote:Op donderdag 29 december 2011 20:29 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Doe ik als ik zin heb. Maar de meeste UI moeten weg.
jawel hoorquote:Op donderdag 29 december 2011 20:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
niemand is goed genoeg voor beach
schattigquote:Op donderdag 29 december 2011 21:41 schreef JanPiraat het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
O hemeltje!quote:Op donderdag 29 december 2011 21:41 schreef JanPiraat het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
De winkel.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Meisjes.. kan iemand mij vertellen waar ik voedingskleurstof kan kopen?
Taartbakwinkeltjesquote:Op donderdag 29 december 2011 22:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Meisjes.. kan iemand mij vertellen waar ik voedingskleurstof kan kopen?
Hier niet..quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Verkoopt de supermarkt die niet gewoon?
Ohja, dat kan ook. Ga je ook gekleurde pannenkoeken maken?quote:
Ik heb gekleurde merengues gemaaktquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:56 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohja, dat kan ook. Ga je ook gekleurde pannenkoeken maken?
Wat een leuke kad! Die knuffel verpest het wel een beetje. Ik geef deze foto een 7,89.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:22 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Wat een leuke kad! Die knuffel verpest het wel een beetje. Ik geef deze foto een 7,89.
Hij slaapt maar ik heb dit al gezegd tegen hem.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:35 schreef leeell het volgende:
Hey KB zeg eens tegen die vent van je dat op de top2000 nu L.A. Woman draait
jij kan het gewoon niet waarderen, barbaarquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij slaapt maar ik heb dit al gezegd tegen hem.
LA Woman is niet zo
Ja misschien komt dat nog als ik ouder word, ik vind andere van ze wel tof.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:39 schreef leeell het volgende:
[..]
jij kan het gewoon niet waarderen, barbaar
beetje PR man verstaat dat welquote:
Edith Piaff uit mn hoofdquote:
uhuquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:46 schreef leeell het volgende:
Non je ne regrette rien als me klassiek me niet in de steek laat
idd, wat een combo van goddelijkheidquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hahahaahaha wat een awesome lijst daneerst the doors toen die ene en nu bob dylan
en S gaat vast uit of is hij nog steeds ziekig?
Nee joh, ik stalk hem af en toe met smsjes als ik niks meer hoor ga ik persoonlijk op bezoekquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:50 schreef leeell het volgende:
[..]
idd, wat een combo van goddelijkheid
uitgaan, hmm denk het niet, geen idee eigenlijk
hij moet echt oppassen met zn gezondsheidsding, al 2de keer met spoed opgenomen, alssie dood neervalt in zn container komen ze er wss pas na een maand achter, door de stank
met liefde en een kusje van mijquote:
slapen en dan om 8 uur vriendin + 3 familie bezoeken en dan uitquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wat doe jij morgen leeell en waarom post je uberhaupt hier?
omgogmgmgmgo ik ken jou bijna een jaarquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:54 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Nee officieel tot 20:30, maar al het OV stopt na 20:00 en dan zou ik als enigste nog thuis kunnen komen.. Dus wel eerder dicht.
Huh echt niet.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
omgogmgmgmgo ik ken jou bijna een jaar
Ik kon pas in maart weer op FOK!, en toen ging ik gelijk achter Jan aan naar ARG7.quote:
Sting wel nice jaquote:
Englishman in New Yorkquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:56 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik kon pas in maart weer op FOK!, en toen ging ik gelijk achter Jan aan naar ARG7..
Omdat de alles.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik krijg altijd kriebeltjes bij dit nummer, vraag me niet waarom; ik weet het nl niet.
Ik ga zo ook slapen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:00 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Zal ik opgeven? Ik vecht al sinds een uurtje of 6/7 tegen de slaap..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |