quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:43 schreef Geo4kant het volgende:
Nou weet ik het! Waar ik Timur op vind lijken..
[ afbeelding ]
Absoluutquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:54 schreef CindieY het volgende:
Da's toch wel het effect van Guus, of jou groot fan bent of gewoon even komt kijken omdat je em wel ok vindt.
Hahahahhahahahahahahahahahaaha!quote:
Soms he, Geo4kant, ben je zo irritant nog niet.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Absoluuten dat 'ugh brabanders zijn kut' e.d. gaat ook het raam uit, is gewoon gezellig.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:55 schreef Diaan73 het volgende:
Het klinkt wel gezellig, maar toch vind ik het niets.
Even van hier naar Leiden gefietst, ik doe het ze niet naquote:
Are you flirting with me?quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Soms he, Geo4kant, ben je zo irritant nog niet.
meer drinken danquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:55 schreef Diaan73 het volgende:
Het klinkt wel gezellig, maar toch vind ik het niets.
Ekstra weekend gevoel krijg je dan, alleen nog wat beterquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:56 schreef rubbereend het volgende:
Die laatste uurtjes als ze met zn drieën presenteren zijn zo leuk
Als het huis opengaat ezn ze naar buiten mogen en naar het podium gaan is zo fantastisch genietenquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:56 schreef rubbereend het volgende:
Die laatste uurtjes als ze met zn drieën presenteren zijn zo leuk
Dan vind ik het nog steeds niet leuk hoor. Ik heb ooit eens carnaval geprobeerd met alcohol. Maar dat was ook niet leuk.quote:
Carnaval.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan vind ik het nog steeds niet leuk hoor. Ik heb ooit eens carnaval geprobeerd met alcohol. Maar dat was ook niet leuk.
kippenvelquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als het huis opengaat ezn ze naar buiten mogen en naar het podium gaan is zo fantastisch genieten
Je wordt te oud voor die shitquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan vind ik het nog steeds niet leuk hoor. Ik heb ooit eens carnaval geprobeerd met alcohol. Maar dat was ook niet leuk.
Carnavalquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Carnaval is Barrie Badpak 24/7 .. katje lam, adje van het padje en gaan met die banaanquote:
Ja bestel mar bestel mar bestel marquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:57 schreef Geo4kant het volgende:
Guus is voor mij net als Hazes (ga niet over kwaliteit beginnen, lees verder) en Rowwen Heze, je kan dan A'dam haten of Duitsers.. dat verbroederd en dan ga je gewoon los
Precies. Guus live gezien op Bevrijdingsfestival paar jaar geleden. Was overdag met wat vrienden, maar niet echt festivalgangers enzo, dus zeikzeik, moeilijkmoeilijk, regenregen, hele tijd moeten staan enzo, dus die zijn vroeg naar huis gegaanquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Absoluuten dat 'ugh brabanders zijn kut' e.d. gaat ook het raam uit, is gewoon gezellig.
16:00 uurquote:
Dit heb ik nooit leuk gevonden hoor. Ook niet toen ik jonger was.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:57 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Je wordt te oud voor die shit
Verplicht gezellig doen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:58 schreef alors het volgende:
[..]Ik haat echt die zogenaamde 'gezellige' muziek, doet me echt niets.
Niet alles is uitgezondenquote:
Tuurlijk, wat moet de burgemeester van Leiden in Nijmegen?quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:00 schreef LDS het volgende:
De burgemeester. Jammer dat we niet in Nijmegen zijn, want dan had hij een hels fluitconcert gekregen.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:00 schreef LDS het volgende:
De burgemeester. Jammer dat we niet in Nijmegen zijn, want dan had hij een hels fluitconcert UTRECHT gekregen.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:00 schreef Cee het volgende:
Wordt hij gesponsord voor iedere 'iedereen'?
quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tuurlijk, wat moet de burgemeester van Leiden in Nijmegen?
wel een import Hollander, komt ie uit het oosten van oorsprong ofzo?quote:
den oudsten toch?quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:01 schreef Diaan73 het volgende:
Volgend jaar onze burgemeesterWe hebben een leuke!
quote:Serieuzzz Live financieel fiasco
EINDHOVEN - Het zesdaagse festival Serieuzzz Live is uitgelopen op een financiële mislukking. Het zeer matig bezochte evenement heeft maar een fractie opgebracht van de productiekosten: 28.000 euro.
De grootste investeringen voor de Eindhovense inzameling ten bate van het Rode Kruis en Serious Request 3FM zijn gedaan door de stichting CityDynamiek, die een groot deel van het budget van Eindhoven Winterstad (350.000 euro) in Serieuzzz Live heeft gestoken. In dat bedrag zit ongeveer 100.000 euro subsidie van de gemeente Eindhoven.
Organisator Maarten van der Mésche liet in de nacht van vrijdag op zaterdag weten diep teleurgesteld te zijn in het resultaat van de actie. Mogelijk gaat de organisatie vandaag niet naar Leiden om het geld te overhandigen, wat wel de bedoeling was.
De CDA-fractie in de Eindhovense raad wil van het college van B en W opheldering over de gang van zaken rond Serieuzzz Live. De fractie wil weten hoeveel gemeenschapsgeld er in het evenement is gestoken. Hoofdsponsor CityDynamiek wordt financieel gedragen door de gemeente Eindhoven.
De kosten van Serieuzzz Live lagen aanvankelijk op drie ton, later is dat bedrag naar beneden bijgesteld.
Serieuzzz Live kampte in het voortraject met ernstige problemen. De belangstelling van sponsoren viel tegen, en de beoogde muzikale publiekstrekkers haakten af. Ondanks dat bleven alle seinen op groen staan, en werd er een enorm podium op de Eindhovense Markt gebouwd.
Daags voor aanvang onthulde deze krant dat er sprake was van een gat in de begroting, dat deels zou worden gedicht met giften van het publiek. Dit leidde tot veel verontwaardigde reacties.
Aan de vooravond van het evenement kwam de begroting alsnog rond, onder meer door te snijden in salariskosten van de organisatie. Als gevolg van deze ingreep vloeien de giften van het publiek voor de volle 100 procent naar het goede doel, het Rode Kruis.
De afgelopen week bleek de publieke belangstelling voor Serieuzzz Live minimaal. De meeste tijd waren er maar enkele tientallen bezoekers op de Markt, afgezien van de donderdagavond. Die werd door ongeveer 4000 mensen bezocht.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:04 schreef DeLuna het volgende:
Iemand dat stuk al gelezen over Serieuzzzz Live?
[..]
aiii....quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Veenstra in de ochtend legendarisch!!!!quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:35 schreef Qunix het volgende:
twitter:michielveenstra twitterde op zaterdag 24-12-2011 om 18:33:58Zwart gat na #SR11 MY ASS! Meteen om 22u begint de Top Serious Request, een week lang de meest aangevraagde platen. Je hoort mij van 6 tot 9 reageer retweet
[..]
Pijnlijk...quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
say what ??quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:04 schreef JaneDoe het volgende:
ik denk elke keer een rochel te zien boven de linkerschouder van corton
vooraf al weten dat het mislukt en toch doorzetten.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:07 schreef alors het volgende:
Als ie zegt 'alles is weg' dan moet ik aan de moeder van Jan Smit denken
We wisten natuurlijk al dat Eindhoven niet moeilijk doet over subsidies.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
[..]
Oke, bij deze.. nice one nu is hij een keerquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:08 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
We wisten natuurlijk al dat Eindhoven niet moeilijk doet over subsidies.
twitter:serieuzzzlive twitterde op zaterdag 24-12-2011 om 16:53:10De cheque is op zn plek.. Dankjewel iedereen! Hele fijne feestdagen gewenst! #SerieuzzzLive #SL11 #GoedeDoel #RodeKruis http://t.co/N86OewzP reageer retweet
Hallonquote:
vergeet de gastendoekjes nietquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]alle handdoeken zelfs alle thee kopjes
Pijnlijk.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Goed van je.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zag Paul Rabbering aan het woord op de TV in het huis
quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:10 schreef Cee het volgende:
Zelfs hier kunnen ze niet fatsoenlijk op springen.
Wellicht staat het geluid ook niet zo hard..quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Tamme hazen in het publiek. Dit deed Eindhoven zelfs beter
oow zow..quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:08 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
op de lammermarkt, dat decor achter hem
Asjeblieft zeg...quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:11 schreef iBenny het volgende:
Jumpstart had de theme moeten zijn, niet Bouncer
Donderdagnacht om 3 uur stond het nog zacht, heel de avond overigens.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:11 schreef Swomp het volgende:
[..]
Wellicht staat het geluid ook niet zo hard..
[..]
poepen?quote:
Omkleden?quote:
Slapen?quote:
Ziet er veel gezelliger uitquote:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:11 schreef iBenny het volgende:
Jumpstart had de theme moeten zijn, niet Bouncer
Vast de neus gepoederdquote:
Met zijn Find Waldo shirtjequote:Op zaterdag 24 december 2011 19:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij is de enige die er qua kleding kalar voor is
Hoe groot is de kans dat ze het ook echt draaien?quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:12 schreef CindieY het volgende:
Ik zie op m'n facebook en twitter opeens allemaal mensen plaatjes aanvragen. De eindsprint is ingezet!
Na SR in de top SR vast en zekerquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat ze het ook echt draaien?
Nu niet meer zo heel groot.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
0,0.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
ze draaien sowieso alle platen aankomende weekquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ah, in dat geval ok. Bedankt voor de info.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ze draaien sowieso alle platen aankomende week
Tsja. Het is voor het goede doel.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat kansloos, en maar blijven zeiken dat mensen meer moeten aanvragen.
Wat een losers daar.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tsja. Het is voor het goede doel.
Ik wou zeggenquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:16 schreef Cee het volgende:
Ik zou zo'n ding allang hebben omgeruild voor een ander.Nee wacht, ik zou zo'n ding überhaupt nooit dragen.
Ik denk heel veel mensen, daarom vind ik het stoer dattie em gewoon ophoudtquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:16 schreef Cee het volgende:
Ik zou zo'n ding allang hebben omgeruild voor een ander.Nee wacht, ik zou zo'n ding überhaupt nooit dragen.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat kansloos, en maar blijven zeiken dat mensen meer moeten aanvragen.
Wat een losers daar.
Heb wel een nummer aangevraagd hoor, 30 euro mee weggegooid, maar dan had ik het wel leuker gevonden als ze hem ook zouden draaien.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je hoeft niet hoor, als je niet wil.
Anders speel je gewoon een mp3'tje af als je je liedje zo graag wil horen maar liever niet wil doneren.quote:
Dan volgende week wel. En het wordt gewaardeerd.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb wel een nummer aangevraagd hoor, 30 euro mee weggegooid, maar dan had ik het wel leuker gevonden als ze hem ook zouden draaien.
Ik kan het missen, dat is het probleem niet, maar toch jammer.
Weggegooid? Jij snapt het duidelijk niet.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb wel een nummer aangevraagd hoor, 30 euro mee weggegooid, maar dan had ik het wel leuker gevonden als ze hem ook zouden draaien.
Ik kan het missen, dat is het probleem niet, maar toch jammer.
Paul Rabbering, lak aan alles!quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:17 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk heel veel mensen, daarom vind ik het stoer dattie em gewoon ophoudt
Niet lakken!quote:
Vertel ?quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:18 schreef cheese. het volgende:
Wat een heldenstreek van RTL trouwens, 1 beestendonatie. Zeker als je eigenaar van 538 bent.
dat zijn ze niet meerquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:18 schreef cheese. het volgende:
Wat een heldenstreek van RTL trouwens, 1 beestendonatie. Zeker als je eigenaar van 538 bent.
Dat is relatief.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Weggegooid? Jij snapt het duidelijk niet.
nee sorryquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:19 schreef Paul het volgende:
Hebben jullie als in je in bed ligt dat je dan ook nog al die uitspraken van Gerard Ekdom door je hoofd hoort gaan
Ik vind het maar belachelijk, al die mensen die zeuren dat hun nummer niet gedraaid wordt. Die kans is er en dat weet je, doneer dan niet.quote:
Jaquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:19 schreef Paul het volgende:
Hebben jullie als in je in bed ligt dat je dan ook nog al die uitspraken van Gerard Ekdom door je hoofd hoort gaan
Lees de edit eens.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vind het maar belachelijk, al die mensen die zeuren dat hun nummer niet gedraaid wordt. Die kans is er en dat weet je, doneer dan niet.
Idd.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:21 schreef Ambrosius het volgende:
Dit kennen we nu wel, doe dan gewoon live beelden die laatste uren.
Het klinkt gewoon raar zo als je het eerst zei.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lees de edit eens.
Ik vertelde alleen dat het jammer is. Je leest er veel meer in dan ik zeg hoor..
De mensen die alleen de laatste uren kijken kennen het niet, en die willen ze van de sfeer laten proeven zodat ze volgend jaar wellicht meer kijken, of het is gewoon een faal regie.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:21 schreef Ambrosius het volgende:
Dit kennen we nu wel, doe dan gewoon live beelden die laatste uren.
Nederland 3 schakelt ook zo in, doe dan daar die update en op 101tv gewoon live beelden.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:22 schreef Swomp het volgende:
[..]
De mensen die alleen de laatste uren kijken kennen het niet, en die willen ze van de sfeer laten proeven zodat ze volgend jaar wellicht meer kijken, of het is gewoon een faal regie.
2 tv-streams, heb je budget over?quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nederland 3 schakelt ook zo in, doe dan daar die update en op 101tv gewoon live beelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |