Dan volgende week wel. En het wordt gewaardeerd.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb wel een nummer aangevraagd hoor, 30 euro mee weggegooid, maar dan had ik het wel leuker gevonden als ze hem ook zouden draaien.
Ik kan het missen, dat is het probleem niet, maar toch jammer.
Weggegooid? Jij snapt het duidelijk niet.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb wel een nummer aangevraagd hoor, 30 euro mee weggegooid, maar dan had ik het wel leuker gevonden als ze hem ook zouden draaien.
Ik kan het missen, dat is het probleem niet, maar toch jammer.
Paul Rabbering, lak aan alles!quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:17 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk heel veel mensen, daarom vind ik het stoer dattie em gewoon ophoudt
Niet lakken!quote:
Vertel ?quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:18 schreef cheese. het volgende:
Wat een heldenstreek van RTL trouwens, 1 beestendonatie. Zeker als je eigenaar van 538 bent.
dat zijn ze niet meerquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:18 schreef cheese. het volgende:
Wat een heldenstreek van RTL trouwens, 1 beestendonatie. Zeker als je eigenaar van 538 bent.
Dat is relatief.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Weggegooid? Jij snapt het duidelijk niet.
nee sorryquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:19 schreef Paul het volgende:
Hebben jullie als in je in bed ligt dat je dan ook nog al die uitspraken van Gerard Ekdom door je hoofd hoort gaan
Ik vind het maar belachelijk, al die mensen die zeuren dat hun nummer niet gedraaid wordt. Die kans is er en dat weet je, doneer dan niet.quote:
Jaquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:19 schreef Paul het volgende:
Hebben jullie als in je in bed ligt dat je dan ook nog al die uitspraken van Gerard Ekdom door je hoofd hoort gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |