Michelangelo2 +1quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:23 schreef Michelangelo2 het volgende:
Oliver Stone
Born on the Fourth of July
Samequote:Op zaterdag 24 december 2011 19:42 schreef wyccie het volgende:
Huh? Ik heb al 3 keer ververst maar zie nergens een post van een Ronny (dacht dat je Robby bedoelde).
Als je het punt niet wil ook goedquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:46 schreef Tem het volgende:
Nee, toen ik dat figuur op de achtergrond zag wist ik al genoeg idd.
Dat heb ik bewust voor jou gedaan, met je snobhoofd!quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:13 schreef SamuelofSEK het volgende:
Je maakt het wel moeilijk met scharenhandjes zelfs zichtbaar
Edward Scissorhands dan als je de gehele titel wil horen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:14 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dat heb ik bewust voor jou gedaan, met je snobhoofd!
Kalmeer... even een nieuwe vraag bedenken.quote:
Nee ik was ff met de houtkachel bezig zie ik ineens Crazy Heart voorbij komen... te laatquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat is er?![]()
One flew over the cuckoo's nest? (Maar het ziet er te nieuw uit.)
Ik wilde net Patch Adams zeggen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:33 schreef HilarityEnsues het volgende:
Die met Robin Williams en Hugh Grant als artsen?
Film?quote:How do you write women so well?
I think of a man, and I take away reason and accountability.
Stand December 2011:quote:
Gewoon een zaterdagavond zoals de andere 51 weken. Alleen was ik eerder vrij van werk en was het een stuk drukker.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:04 schreef picodealion het volgende:
Kerstavond, de drukste dag van het jaar in FMT
Ik heb zelfs de hele dag zitten werken, ben net klaarquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gewoon een zaterdagavond zoals de andere 51 weken. Alleen was ik eerder vrij van werk en was het een stuk drukker.
Huh? Ik dacht dat het een kantoorbaan was, in ieder geval de tijden.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:19 schreef picodealion het volgende:
Ik heb zelfs de hele dag zitten werken, ben net klaar.
Hintjes:quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Huh? Ik dacht dat het een kantoorbaan was, in ieder geval de tijden.
Sands, de vraag is te moeilijk.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:31 schreef wyccie het volgende:
Funny Face?de film waar Audrey een oscar voor kreeg
Funny Girl?
Freelance opdrachtje tussendoor.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Huh? Ik dacht dat het een kantoorbaan was, in ieder geval de tijden.
Sands, de vraag is te moeilijk.
quote:Christmas Eve. On his way to his in-laws with his family, Frank Harrington decides to try a shortcut, for the first time in 20 years. It turns out to be the biggest mistake of his life.
quote:A young naive woman falls for a handsome young man who her emotionally abusive father suspects is a fortune hunter.
quote:he story of unfortunate lovers Heathcliff and Cathy who, despite a deep affection for one another, are forced by circumstance and prejudice to live their apart.
quote:
SaintOfKillers +1quote:Op zondag 25 december 2011 15:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zou gokken op Maggie Gyllenhaal.
quote:Op maandag 26 december 2011 22:19 schreef wyccie het volgende:
Julianne Moore met heel veel make-up in een film die ik niet ken...
Kloptquote:
Ah, toen was je zeker aan het werk.quote:Op maandag 26 december 2011 23:13 schreef picodealion het volgende:
Zal wel totaal niet, maar ik herinner me vaag iets met kettingen en toen heb ik 'm snel uitgezet (ik was 12). Misschien maar eens opnieuw kijken
.
Bien surquote:Op dinsdag 27 december 2011 08:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is goed, kan iemand voor mij de stand bijwerken?
quote:
quote:
Uiteraard, een kerstcadeautje, zo makkelijkquote:
quote:When filming, he noticed his finger twitching. He was unable to control it. He then saw a doctor and was diagnosed with Parkinson's.
Allemaal goed! Behalve de e in Hollywood natuurlijkquote:Op dinsdag 27 december 2011 11:04 schreef RanTheMan het volgende:
stuart little
doc Holleywood![]()
the secret of my succes
the frighteners
en uiteraard mars attacks,....
nog 4quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:54 schreef dyonvbaal het volgende:
pierce brosnan![]()
jack black![]()
jack nicholson![]()
quote:
Pico maakt m volquote:Op dinsdag 27 december 2011 11:58 schreef picodealion het volgende:
michael j fox![]()
sarah jessica parker![]()
lukas haas![]()
quote:He is the only actor to ever utter the words "Star Trek" on Star Trek itself. In the movie Star Trek: First Contact (1996), his charactersaid to the crew, "...and you're all astronauts, on some kind of...star trek?".
quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:47 schreef RanTheMan het volgende:
bedoel je nu james cromwell als boer in babe?
quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:47 schreef DragonFodder het volgende:
James Cromwell, aka zefran cochran
sorry DFquote:
Om het goed te maken een mainstream SF vraagquote:
Oke:quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:51 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Om het goed te maken een mainstream SF vraag
ik zie nog geen goede naam onder mn vraag/postquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:58 schreef DragonFodder het volgende:
Dat heb ik net beantwoord, pannekoek!
+1quote:
ik zal je nog eens een makkelijke vraag gevenquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:09 schreef DragonFodder het volgende:
En nu weer terug naar onze gebruikelijke programmering.
Film?
[ afbeelding ]
eh, volgens mij hoort die ondertiteling daar niet bij
Kerst is weer voorbij, makker!quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:14 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik zal je nog eens een makkelijke vraag gevenpff geen idee oogt wel oud
Leukste gag uit de filmquote:
Ik bedoelde meer z'n echte naam. Zijn karakternaam weet ik zelfs niet meer terwijl ik de film net heb gezienquote:
-O_ ik zat daartussen nog te twijfelen, wist niet meer of het snake of rainbow was!quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
Oh ik zie nu pas dat je de titel eigenlijk fout had, maar goed je bedoelde wel de juiste film
snake = rainbow
Met de stem van John Cleese.quote:
Ik vind hem nog steeds leuk die film, ook al is ie infantiel.quote:
quote:
yeah baby! Een erg vermakelijke "musical"quote:
hahah. het is echt een leuke film. Ken je Daft Punk? One more time, harder better faster stronger? Dan ken je de film ook al voor de helftquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:31 schreef Robby87 het volgende:
Oh god, een anime musical zonder dialoog?
quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
yeah baby! Een erg vermakelijke "lange muziekvideo"
hey hey, het zijn 8 of 9 tracks, anders had je gelijkquote:
Ah, wist niet dat dat ook een film wasquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
hahah. het is echt een leuke film. Ken je Daft Punk? One more time, harder better faster stronger? Dan ken je de film ook al voor de helft
Ze vormen samen 1 verhaalquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
hey hey, het zijn 8 of 9 tracks, anders had je gelijk
en dat doet een musical ook met alle liedjesquote:
Dat is indd niet goedquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:40 schreef dyonvbaal het volgende:
omdat ik het niet weet en omdat het zo overduidelijk leesbaar is en dus fout zal zijn:
The denton affair?
quote:
Hoezo?quote:
Oeps, haha!quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik zit al een kwartier naar die titel te graven in mijn kopf.
Net op tijd. Ik wilde 'm al prijsgeven en een nieuwe vraag stellen.quote:
Zonder hints had ik 'm niet gewetenquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Net op tijd. Ik wilde 'm al prijsgeven en een nieuwe vraag stellen.
Sands +1quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:39 schreef Sands het volgende:
Phil Collins-Tarzan
Elton John-The Lion King
Tom Jones-The Emperor's New Groove
Peggy Lee-Lady and the Tramp
Randy Newman- The Princess and the Frog
Trivia van welke filmquote:Originally slated to be the premier movie for Sony Dynamic Digital Sound (SDDS) in theatres, but development was delayed. SDDS premiered with The Last Action Hero instead.
quote:While Peter is on his cellphone, the children are running around him. Jack stands in front of a light which makes his shadow grow large against the wall. The shadow is right next to Peter while he is on the phone. This is a reference to Peter Pan and his shadow.
quote:Afterfinds his kids kidnapped he is talking with the inspectors, the main inspector is Phil Collins.
Ik kijk geen tvquote:
quote:The stunt involving the flatbed truck slamming into the moving train was filmed practically without the use of miniatures or CGI. The collision nearly derailed the train, as can clearly be seen.
Nou, in deze film zit ook genoeg CGI. Vooral op het laatstquote:Op woensdag 28 december 2011 01:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nu ik er over nadenk zat daar wel erg veel CGI in
check, klopt, game on!quote:
was het zo makkelijkquote:
Kan best geen ideequote:Op woensdag 28 december 2011 09:45 schreef RanTheMan het volgende:
Daredevil, deze vraag is volgens mij al 3x langs gekomen dit jaar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |