Huh? Ik dacht dat het een kantoorbaan was, in ieder geval de tijden.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:19 schreef picodealion het volgende:
Ik heb zelfs de hele dag zitten werken, ben net klaar.
Hintjes:quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Huh? Ik dacht dat het een kantoorbaan was, in ieder geval de tijden.
Sands, de vraag is te moeilijk.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:31 schreef wyccie het volgende:
Funny Face?de film waar Audrey een oscar voor kreeg
Funny Girl?
Freelance opdrachtje tussendoor.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Huh? Ik dacht dat het een kantoorbaan was, in ieder geval de tijden.
Sands, de vraag is te moeilijk.
quote:Christmas Eve. On his way to his in-laws with his family, Frank Harrington decides to try a shortcut, for the first time in 20 years. It turns out to be the biggest mistake of his life.
quote:A young naive woman falls for a handsome young man who her emotionally abusive father suspects is a fortune hunter.
quote:he story of unfortunate lovers Heathcliff and Cathy who, despite a deep affection for one another, are forced by circumstance and prejudice to live their apart.
quote:
SaintOfKillers +1quote:Op zondag 25 december 2011 15:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zou gokken op Maggie Gyllenhaal.
quote:Op maandag 26 december 2011 22:19 schreef wyccie het volgende:
Julianne Moore met heel veel make-up in een film die ik niet ken...
Kloptquote:
Ah, toen was je zeker aan het werk.quote:Op maandag 26 december 2011 23:13 schreef picodealion het volgende:
Zal wel totaal niet, maar ik herinner me vaag iets met kettingen en toen heb ik 'm snel uitgezet (ik was 12). Misschien maar eens opnieuw kijken
.
Bien surquote:Op dinsdag 27 december 2011 08:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is goed, kan iemand voor mij de stand bijwerken?
quote:
quote:
Uiteraard, een kerstcadeautje, zo makkelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |