Ik bedoelde meer z'n echte naam. Zijn karakternaam weet ik zelfs niet meer terwijl ik de film net heb gezienquote:
-O_ ik zat daartussen nog te twijfelen, wist niet meer of het snake of rainbow was!quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
Oh ik zie nu pas dat je de titel eigenlijk fout had, maar goed je bedoelde wel de juiste film
snake = rainbow
Met de stem van John Cleese.quote:
Ik vind hem nog steeds leuk die film, ook al is ie infantiel.quote:
quote:
yeah baby! Een erg vermakelijke "musical"quote:
hahah. het is echt een leuke film. Ken je Daft Punk? One more time, harder better faster stronger? Dan ken je de film ook al voor de helftquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:31 schreef Robby87 het volgende:
Oh god, een anime musical zonder dialoog?
quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
yeah baby! Een erg vermakelijke "lange muziekvideo"
hey hey, het zijn 8 of 9 tracks, anders had je gelijkquote:
Ah, wist niet dat dat ook een film wasquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
hahah. het is echt een leuke film. Ken je Daft Punk? One more time, harder better faster stronger? Dan ken je de film ook al voor de helft
Ze vormen samen 1 verhaalquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
hey hey, het zijn 8 of 9 tracks, anders had je gelijk
en dat doet een musical ook met alle liedjesquote:
Dat is indd niet goedquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:40 schreef dyonvbaal het volgende:
omdat ik het niet weet en omdat het zo overduidelijk leesbaar is en dus fout zal zijn:
The denton affair?
quote:
Hoezo?quote:
Oeps, haha!quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik zit al een kwartier naar die titel te graven in mijn kopf.
Net op tijd. Ik wilde 'm al prijsgeven en een nieuwe vraag stellen.quote:
Zonder hints had ik 'm niet gewetenquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Net op tijd. Ik wilde 'm al prijsgeven en een nieuwe vraag stellen.
Sands +1quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:39 schreef Sands het volgende:
Phil Collins-Tarzan
Elton John-The Lion King
Tom Jones-The Emperor's New Groove
Peggy Lee-Lady and the Tramp
Randy Newman- The Princess and the Frog
Trivia van welke filmquote:Originally slated to be the premier movie for Sony Dynamic Digital Sound (SDDS) in theatres, but development was delayed. SDDS premiered with The Last Action Hero instead.
quote:While Peter is on his cellphone, the children are running around him. Jack stands in front of a light which makes his shadow grow large against the wall. The shadow is right next to Peter while he is on the phone. This is a reference to Peter Pan and his shadow.
quote:Afterfinds his kids kidnapped he is talking with the inspectors, the main inspector is Phil Collins.
Ik kijk geen tvquote:
quote:The stunt involving the flatbed truck slamming into the moving train was filmed practically without the use of miniatures or CGI. The collision nearly derailed the train, as can clearly be seen.
Nou, in deze film zit ook genoeg CGI. Vooral op het laatstquote:Op woensdag 28 december 2011 01:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nu ik er over nadenk zat daar wel erg veel CGI in
check, klopt, game on!quote:
was het zo makkelijkquote:
Kan best geen ideequote:Op woensdag 28 december 2011 09:45 schreef RanTheMan het volgende:
Daredevil, deze vraag is volgens mij al 3x langs gekomen dit jaar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |