Ze wilden het afronden naar een ton. Maar blijkbaar toch teveel protest vanuit binnen Minervaquote:
denk ook dat dat gaat worden. of misschien een Veenstra ipv Coen. die wil echt heel graag....quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Giel zit er standaard in volgend jaar. Coen en Timur erbij en dan heb je denk de populairste dj's die kunnen.
Verenigingslevenquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik haat studenten, naja studentenverenigingen dan.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:40 schreef D. het volgende:
Zo, mijn bijdrage aan het diner vanavond is klaar
Weer ff SR'en tot het tijd is om te gaan
quote:
Is toch mooi jongens.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Een dialect de schuld geven als je taalfouten maaktquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Brabant = hun.. hunnie sjek is 44 duuzend euro jonge
Je haat wel veel he, op ajax naquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Veenstra lijkt me een zekerheid, hij komt ook uit 't oost'n. Volgens mij gaat ie rellen als ie er volgend jaar ook niet in mag.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
denk ook dat dat gaat worden. of misschien een Veenstra ipv Coen. die wil echt heel graag....
Ik doe niet aan dialect.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Afronden naar 50000 had je als middenweg kunnen nemen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:40 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ze wilden het afronden naar een ton. Maar blijkbaar toch teveel protest vanuit binnen Minerva(nieuwe wijnkelder vs. grote bijdrage.) .
zou kunnen, Veenstra en Ekdom uit elkaar houden is geen slecht idee, anders wordt het wel heel erg Ekstra weekend een week lang ben ik bangquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
denk ook dat dat gaat worden. of misschien een Veenstra ipv Coen. die wil echt heel graag....
Zeker, gelukkig bleek Cruijff toch niet voor het lokale clubje PSV te kiezenquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker, gelukkig bleek Cruijff toch niet voor het lokale clubje PSV te kiezen
Zeker, daar post ik hier voor. Mijn psycholoog is op wintervakantiequote:Op zaterdag 24 december 2011 15:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je haat wel veel he, op ajax namaar ook die op zijn tijd.
Wil je erover praten?quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker, daar post ik hier voor. Mijn therapeut is op wintervakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |