Whahaquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:07 schreef PiRANiA het volgende:
Ik dacht al dat dit de TT zou zijn.
Neequote:Op zaterdag 24 december 2011 12:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Jij had de LaPo niet *zucht
Ken je de regel godverdomme nog steeds niet?
Hehequote:Op zaterdag 24 december 2011 12:09 schreef themole het volgende:
Coldplay - Copy of Fix you staat er nu bij de 3fm player.
Muziek in Kenya uit de repo is beterquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:09 schreef themole het volgende:
Coldplay - Copy of Fix you staat er nu bij de 3fm player.
Het is al tijden en dat hoeft niet te verbroken worden hier.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:09 schreef PiRANiA het volgende:
Ik stem overigens voor free-for-all inplaats van lapo-fipo.
Dat dacht ik alquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is al tijden en dat hoeft niet te verbroken worden hier.
Al tijden in dit topic is dit de regel.
Nee. Dat doe je maar bij livewedstrijden of livetopics van tv-programma's oid.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:09 schreef PiRANiA het volgende:
Ik stem overigens voor free-for-all inplaats van lapo-fipo.
Weet ik welquote:
Fix You was het k*tnummer toch al?quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
ah nee fix you is geweest? Verdomme.
en dan zo'n kutnummer nu *zet maar Fix You op*
'tis Paul Rabbering!quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:19 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Wie staat daar op het plein?
ik zat er al op te wachtenquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als we daar de man van
[ afbeelding ]
niet hebben.
Oh, vandaar die poster bij zn bed!quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als we daar de man van
[ afbeelding ]
niet hebben.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:21 schreef LovelyLady het volgende:
Oh Paul Rabbering
[ afbeelding ]
Hoi
weer thuis
Dat deed me teveel denken aan a Dellquote:
de teeeeeeeringquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als we daar de man van
[ afbeelding ]
niet hebben.
Dramatisch.quote:
ik ook nietquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:42 schreef Pino112 het volgende:
Ze kunnen er geen genoeg van krijgen om die jingle te draaien![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:44 schreef Paul het volgende:
HOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII FAAAAAAAAAAAAAANS
Paultjuhhhquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:44 schreef Paul het volgende:
HOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII FAAAAAAAAAAAAAANS
Leuk!quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:45 schreef TheFastOne het volgende:
Ik zit nu opeens naar Cultura24 te kijken...
quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:45 schreef TheFastOne het volgende:
Hier OOK! WTF moment van de dag...quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:45 schreef TheFastOne het volgende:
Ze zeiden vanmorgen dat ze proberen om elke nummer maar 1 keer te draaien zodat ze meer verschillende requests kunnen afhandelen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:45 schreef Cee het volgende:
Is de tweede keer deze week pas dat ik dit nummer hoor. Geen moeite mee overigens. Sowieso vind ik dat er veel meer verschillende nummers worden gedraaid dit keer!
Zal wel voor de Top 2000 zijn over 2 dagenquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:45 schreef TheFastOne het volgende:
TTWITTER Tquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:46 schreef TheFastOne het volgende:
God, wat is dit saai. Maar snel de radio aanslingeren...
Oh god, die shit begint ook weer he.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:46 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Zal wel voor de Top 2000 zijn over 2 dagen
Thanks!quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:46 schreef easy-going het volgende:
UPC is nu te zien op 117
Ze zitten lekker te klooien daar
IK REGEL EEN MIET EN GRIET VOOR JEquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:47 schreef Paul het volgende:
GIEL MET HOEDJE OP ZOOOO SEXYYYYYYYY$ #$##$#2222ONELLOVE <3 <3
Wie wat?quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:47 schreef TheFastOne het volgende:
ZE HEBBEN HET ER GODVERDOMME AFGEGOOID VOOR DE FUCKING TOP2000
Gister dacht sirolf dat het was omdat ze in alle steden al 3 steden al een keer geweest zijnquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:48 schreef musicfreakyme het volgende:
Is de reden dat Belgie stopt met SR echt omdat ze denken dat ze niet meer over het bedrag heen kunnen?
Rare reden, dat is toch het uiteindelijke doel niet? Leuk natuurlijk als het wel gebeurt maar met minder nemen ze geen genoegen?
UPC veranderde opeens 101tv in Cultura24, ik zit de hele dag lekker te kijken... Zetten ze alles nu al in het thema van de Top2000...quote:
wehehehe, kom je daar aan met Gerard Joling en Barbie van Oh Oh Cherso....quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
IK REGEL EEN MIET EN GRIET VOOR JE
Ohquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:49 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
UPC veranderde opeens 101tv in Cultura24, ik zit de hele dag lekker te kijken... Zetten ze alles nu al in het thema van de Top2000...
IK KRIJG LEKKER EEN MEET EN GREET MET GIEL HAAHHAH ONELOVE <333quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wehehehe, kom je daar aan met Gerard Joling en Barbie van Oh Oh Cherso....
Hahaquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:48 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Gister dacht sirolf dat het was omdat ze in alle steden al 3 steden al een keer geweest zijn.
Haha wat tof! Alleen klinkt Martin Gaus niet echt als zichzelfquote:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:50 schreef miieejj het volgende:
!! is livin doll geweest ?!?!![]()
youtube filmpje ??
nee, je krijgt een MIET (joling) en een GRIET (Barbie)....quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:50 schreef Paul het volgende:
[..]
IK KRIJG LEKKER EEN MEET EN GREET MET GIEL HAAHHAH ONELOVE <333
Dat nummer is toch pas vorige week of zo gemaakt?quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:49 schreef JaneDoe het volgende:
nogmaals: ze hadden beter lost boy als themasong kunnen kiezen dan ilse
veel passender
Ben je je al aan het masturberen?quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:51 schreef Paul het volgende:
IK GA EFFF OFFLINE FF GENIETEN VAN GIEL OP DE TV ONELOVE <333
Ja klopt.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:51 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Dat nummer is toch pas vorige week of zo gemaakt?
Of heb ik dat verkeerd begrepen?
het bestond al, maar is tekstueel wat aangepast voor SR. wanneer dat precies is gebeurd weet ik eigenlijk niet....quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:51 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Dat nummer is toch pas vorige week of zo gemaakt?
Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Giel is sowieso niet mijn smaak. Dan vind ik Coen leukerquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:51 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
zeker als je em zo naast giel ziet staan
Hou je t wel netjesquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:51 schreef Paul het volgende:
IK GA EFFF OFFLINE FF GENIETEN VAN GIEL OP DE TV ONELOVE <333
Precies mijn gedachte. Maar misschien vinden ze het wel te veel gedoe.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:48 schreef musicfreakyme het volgende:
Is de reden dat Belgie stopt met SR echt omdat ze denken dat ze niet meer over het bedrag heen kunnen?
Rare reden, dat is toch het uiteindelijke doel niet? Leuk natuurlijk als het wel gebeurt maar met minder nemen ze geen genoegen?
Dat kan ik begrijpen maar laten ze dat dan gewoon als reden opgeven, komt minder lullig/lomp overquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte. Maar misschien vinden ze het wel te veel gedoe.
You never know... maar het begint er wel op te lijken!quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:55 schreef tralalala het volgende:
Dat ze over het bedrag van vorig jaar heen gaan lijkt me een zekerheidje.
En Giel moet ook nog langs. En dan is er nog de veiling! Of wordt dat geen 1 grote cheque?quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Bart moet nog langs komen.
Vorig jaar had ie iets van 400.000
Welke bartquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Bart moet nog langs komen.
Vorig jaar had ie iets van 400.000
Kan mijn moeder ookquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:57 schreef musicfreakyme het volgende:
"Ik kon roken wat hij gisteren gedronken had"
Knap Gerard
quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:57 schreef musicfreakyme het volgende:
"Ik kon roken wat hij gisteren gedronken had"
Knap Gerard
Vroeger deden ze toch nog 1x het werkelijke eindbedrag bekend maken, met alle veilingen bij elkaar na SR?quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
You never know... maar het begint er wel op te lijken!
quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:59 schreef mr-green het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk als je een plaat aanvraagt en dus geld doneert en die plaat wordt niet gedraaid. Krijg je dan je geld terug?
Het is een goed doel.. wat denk je.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:59 schreef mr-green het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk als je een plaat aanvraagt en dus geld doneert en die plaat wordt niet gedraaid. Krijg je dan je geld terug?
Nee tuurlijk nietquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:59 schreef mr-green het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:00 schreef mr-green het volgende:
Haha ik bedoel het anders. Je hebt dus mogelijkheid dat je plaat niet gedraaid wordt?
Als het goed wordt worden alle nummers komende week gedraaid.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:59 schreef mr-green het volgende:
ja, er is maar ruimte voor een x-aantal plaatjes. als er 1000 plaatjes meer worden aangevraagd kunnen die natuurlijk niet gedraaid worden. maar er is wel kans dat ie alsnog langkomt in de Top SR de komende dagen...quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:00 schreef mr-green het volgende:
Haha ik bedoel het anders. Je hebt dus mogelijkheid dat je plaat niet gedraaid wordt?
Klopt.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:01 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Als het goed wordt worden alle nummers komende week gedraaid.
En waarom zou je je geld terugwillen, het liedje is een bijzaak toch?
bijzaak, maar wel een mooi bedankjequote:Op zaterdag 24 december 2011 13:01 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
yup, stiekem baal ik dan ook wel een beetjequote:Op zaterdag 24 december 2011 13:02 schreef mr-green het volgende:
[..]
Klopt.
Alleen ik snap dat als je 100 euro voor een nummer hebt gedoneerd dat je dan wel graag wil dat het nummer gedraaid wordt
Dan is er altijd wel nog een grote kans dat ie in de Top Serious Request voorbij komt vanaf morgen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:00 schreef mr-green het volgende:
Ja, dat kan ook.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:03 schreef mr-green het volgende:
Als het je puur om de donatie gaat kan je toch gewoon doneren zonder nummer aan te vragen?
quote:Er wordt gelukkig ontzettend veel aangevraagd. We doen ons best om alles aan bod te laten komen, maar het kan even duren voordat jouw plaat aan de beurt is. Mocht je hem tijdens de week helemaal niet horen, dan zenden we de week NA Serious Request een lijst uit met de platen die het meeste zijn aangevraagd: De Top Serious Request. Die duurt ongeveer een week en daarin draaien we 24 uur per dag alleen maar aangevraagde platen!
Niet raar, maar het wordt wel steeds onmogelijker gezien de relatief korte tijd die ze hebben voor het draaien van zo veel verschillende nummers.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:04 schreef mr-green het volgende:
Dan is het dus echt niet raar dat je plaat ook gedraaid wordt
je 1e vraagstelling wel, je 2e vraagstelling nietquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:04 schreef mr-green het volgende:
Dan is het dus echt niet raar dat je plaat ook gedraaid wordt
Tears for Fears, Seeds of love?quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
verdomme hoe heet deze ook weer?
tears for fears - seeds of lovequote:Op zaterdag 24 december 2011 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tears for Fears - Sowing the Seeds of Lovequote:Op zaterdag 24 december 2011 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
blof - wijd open!quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, de eerste jaren konden ze alles nog draaien maar nu gaat dat gewoon niet.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Niet raar, maar het wordt wel steeds onmogelijker gezien de relatief korte tijd die ze hebben voor het draaien van zo veel verschillende nummers.
Top2000quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:06 schreef mr-green het volgende:
Vanaf morgen is het volgende radio spektakel alweer bezig ''Top2000''
Weggehaaldquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:07 schreef Piles het volgende:
Oh, en wat heeft UPC met mijn SR-tv gedaan
Streamadres nodig voor VLC?quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:07 schreef Piles het volgende:
Oh, en wat heeft UPC met mijn SR-tv gedaan
Nee, niet alles wordt gedraaid. En nee, geen geld terug, uiteraard.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:01 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:06 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Ja, de eerste jaren konden ze alles nog draaien maar nu gaat dat gewoon niet.
Ik weet nog dat mn collega helemaal door het lint ging want hij had geld gegeven maar zijn liedje werd niet gedraaid. "Oplichters" noemde hij ze en heeftn ooit meer een cent gedoneerd.![]()
Je moet het wel in perspectief bekijken natuurlijk...
quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:08 schreef gerbenp het volgende:
[..]
http://llivestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bb
quote:Your input can't be opened:
VLC is unable to open the MRL 'http://llivestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bb'. Check the log for details.
omdat NL 1 erbij gekomen is komende kwartier.quote:
Deze werkt ook goed:quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:09 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Typo, haal een l weg en hij doet het
1 | http://livestreams.omroep.nl/3fm/sr2011_mainview |
Klopt, heeft te maken met de uitzendslots op Ned1 overdag. Daarom zit die update vaak vóór of juist na het hele uur, want op het hele uur zit het NOS journaal.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
omdat NL 1 erbij gekomen is komende kwartier.
Wel minder dan de graveyard van SR normaalquote:
Damn, wat triest. Zet dan een mp3'tje op.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:06 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Ik weet nog dat mn collega helemaal door het lint ging want hij had geld gegeven maar zijn liedje werd niet gedraaid. "Oplichters" noemde hij ze en heeftn ooit meer een cent gedoneerd.![]()
Andere heeft wel een hogere bitrate moet ik je zeggenquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:09 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Deze werkt ook goed:
[ code verwijderd ]
Nee.quote:
Ligt er ook heel erg aan wát je aanvraagt natuurlijk. Als je een of andere obscure albumtrack van een heavy metal band aanvraagt is de kant behoorlijk klein (want verkeerd publiek en daardoor weinig tot geen aanvragen).quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Damn, wat triest. Zet dan een mp3'tje op.
Als ik een tip mag geven: vraag je plaat aan als de heren net een paar uur echt opgesloten zitten. Doe ik al sinds 2005 en er is maar 1x een plaat niet gedraaid (niet eens tijdens de Top Serious Request, schandalen!). De rest van de keren was het binnen 24 uur op de radio.
Ahja, die van jou heeft meer pixels (704 x 396)quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:10 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Andere heeft wel een hogere bitrate moet ik je zeggen. Maar ik hou het op een Anysee tunertje die digitale kabel tv kan ontvangen via Ziggo
Does the pope shit in the woods?quote:
ik heb vorige week al aangevraagd maar mijn plaat is niet gedraaid. stelletje eikels!quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Als ik een tip mag geven: vraag je plaat aan als de heren net een paar uur echt opgesloten zitten. Doe ik al sinds 2005 en er is maar 1x een plaat niet gedraaid (niet eens tijdens de Top Serious Request, schandalen!). De rest van de keren was het binnen 24 uur op de radio.
En ik kijk hier in Leiden via een DVB-T (digitenne) USB-stickje, lekker snel en prima kwaliteit.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:10 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Andere heeft wel een hogere bitrate moet ik je zeggen. Maar ik hou het op een Anysee tunertje die digitale kabel tv kan ontvangen via Ziggo
Does the pope fuck little children?quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Does the pope shit in the woods?
So Fine! van Waltari is dan zeker te obscuurquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ligt er ook heel erg aan wát je aanvraagt natuurlijk. Als je een of andere obscure albumtrack van een heavy metal band aanvraagt is de kant behoorlijk klein (want verkeerd publiek en daardoor weinig tot geen aanvragen).
Hopelijk veel kijkers vandaag, opdat ze volgend jaar meer uitzenden!quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, heeft te maken met de uitzendslots op Ned1 overdag. Daarom zit die update vaak vóór of juist na het hele uur, want op het hele uur zit het NOS journaal.
Ik moet zeggen, ik had er wel voor gezorgd dat het een liedje was dat minstens 1 van de dj's in het bijzonder ook aan zou spreken. Alleen die ene keer dat ik Tender van Blur had aangevraagd lukte het niet.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ligt er ook heel erg aan wát je aanvraagt natuurlijk. Als je een of andere obscure albumtrack van een heavy metal band aanvraagt is de kant behoorlijk klein (want verkeerd publiek en daardoor weinig tot geen aanvragen).
Volgend jaar bij Veenstra 100% zeker vlammend in de ether!quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
So Fine! van Waltari is dan zeker te obscuur
dat is dan ook een baggernummer van 7minuten!quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, ik had er wel voor gezorgd dat het een liedje was dat minstens 1 van de dj's in het bijzonder ook aan zou spreken. Alleen die ene keer dat ik Tender van Blur had aangevraagd lukte het niet.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Die zender was toch gewoon Free To Air las ik?quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En ik kijk hier in Leiden via een DVB-T (digitenne) USB-stickje, lekker snel en prima kwaliteit.
Ekdom en Rabbering hebben em ook wel eens gedraaidquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgend jaar bij Veenstra 100% zeker vlammend in de ether!
quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:13 schreef Karina het volgende:
Ik krijg een beetje jeuk van dat Bouncernummer zo langzamerhand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |