Proestquote:Op zaterdag 24 december 2011 03:19 schreef Cee het volgende:
Ik wilde zeggen "wat is dit voor dronken mongool" maar toen keek ik op van m'n laptop.
Een vrouw in een rolstoelquote:
+1quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:19 schreef Cee het volgende:
Ik wilde zeggen "wat is dit voor dronken mongool" maar toen keek ik op van m'n laptop.
En dat is dan de begeleiderquote:Op zaterdag 24 december 2011 03:19 schreef CindieY het volgende:
En die chick er nog achteraan of ze een plaatje mocht aanvragen. FAAL!
slaapsequote:Op zaterdag 24 december 2011 03:20 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga ook me bed opzoeken !!. Truste allen
En dan moet er zo nodig bezuinigt wordenquote:
Begeleiders zijn toch doorgaans niet ingehuurd om te 'verstaan'? De beste begeleiders worden juist gecorrigeerd door de personen die ze begeleiden.quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:20 schreef Waalwijker het volgende:
Haar fucking begeleider verstond haar niet eens...![]()
Ja, dan krijg je allemaal van dit soort halftamme begeleiders... Waarmee ik dan moet gaan samenwerkenquote:Op zaterdag 24 december 2011 03:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
En dan moet er zo nodig bezuinigt wordenWe zien wat er van terecht komt.
Waylon heeft een klein laagje 'bont' op zn bakkes.quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:23 schreef oh-oh het volgende:
Ook lullig, sta je mooi in beeld, hos je telkens je bontkraag over je bakkes
als het daar net zo hard waait en regent als hier, respect voor die mensenquote:Op zaterdag 24 december 2011 03:23 schreef oh-oh het volgende:
Ook lullig, sta je mooi in beeld, hos je telkens je bontkraag over je bakkes
Ik had een ex in de zorg, de verhalen die ik soms hoordequote:Op zaterdag 24 december 2011 03:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dan krijg je allemaal van dit soort halftamme begeleiders... Waarmee ik dan moet gaan samenwerken![]()
Ik kan wel zeggen dat ik de zorg dan maar weer inga, maar volgens mij is het daar net zo erg met het geld
Ach...quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik had een ex in de zorg, de verhalen die ik soms hoorde![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:24 schreef hole1988 het volgende:
ik ga aan het werk met die fucking kerstkranten in de regen
Succes!quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:24 schreef hole1988 het volgende:
is het niet wat vroeg voor de krant?quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:24 schreef hole1988 het volgende:
Oh sterkte!quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:24 schreef hole1988 het volgende:
Dra-ma... Ik werkte op het laatst in de ouderenzorg, teveel werk met te weinig mensen. Erg frustrerend, er was geen tijd meer voor een praatje met een bewoner of even met iemand een ommetje maken... Erg triest!quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik had een ex in de zorg, de verhalen die ik soms hoorde![]()
Serieus... Kan gewoon echt niet vind ik... Maargoed ik wil ook een spuitje als ik niks meer kan dus ik compenseer wel een beetjequote:Op zaterdag 24 december 2011 03:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Dra-ma... Ik werkte op het laatst in de ouderenzorg, teveel werk met te weinig mensen. Erg frustrerend, er was geen tijd meer voor een praatje met een bewoner of even met iemand een ommetje maken... Erg triest!
ziet er wel gezellig uit daar buitenquote:Op zaterdag 24 december 2011 03:26 schreef Qunix het volgende:
Coen is lekker bezig nu.
Veel beter dan eergisteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:27 schreef Geo4kant het volgende:
Voor degene die het interesseert dubstep nummers die ik tof vind:Die remix van Levels is echt helemaal kut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hitradio 3.
Die is vet baasquote:Op zaterdag 24 december 2011 03:27 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Die remix van Levels is echt helemaal kut.
Wat dacht je ervan dat mensen gewoon niet aan het origineel moeten komen?quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die is vet baasdaar zou je nog een vette hardstyle mix van kunnen maken, als je het dubstep/trademark skrillex geluid eruit haalt.
bij mijn moeder ook. geen geld voor een extra verpleegster maar de directie heeft er wel een nieuwe secretaresse bijquote:Op zaterdag 24 december 2011 03:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Dra-ma... Ik werkte op het laatst in de ouderenzorg, teveel werk met te weinig mensen. Erg frustrerend, er was geen tijd meer voor een praatje met een bewoner of even met iemand een ommetje maken... Erg triest!
Ik ben er om die reden dan ook mee gestopt, compleet op afgeknapt. Ik ben doorgaans niet heel erg positief over mezelf, maar ik weet wel dat ik mijn werk goed, grondig en snel afhandel. Het lukte me gewoon niet meer.quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Serieus... Kan gewoon echt niet vind ik... Maargoed ik wil ook een spuitje als ik niks meer kan dus ik compenseer wel een beetje
Ik vind het kut voor je. En voor die oudjes... Echt zot eigenlijk. Maargoed.quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben er om die reden dan ook mee gestopt, compleet op afgeknapt. Ik ben doorgaans niet heel erg positief over mezelf, maar ik weet wel dat ik mijn werk goed, grondig en snel afhandel. Het lukte me gewoon niet meer.
Ik vond juist het sociale aan het werk erg mooi om te doen, gewoon even tijd maken om verhalen te horen of foto's van de kleinkinderen te bekijken.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik wil haar kamelenteen dan ook wel zien.
Ja, echt heel erg... Ik vroeg me altijd af hoe ik dit soort dingen aan bewoners of familie moest verkopen! De verzorgenden lopen zich de benen onder het lijf weg om iedereen uit bed te helpen en moeten steeds meer zorg verlenen omdat mensen steeds langer zelfstandig blijven wonen en pas naar een zorgcentrum gaan als dat echt niet meer kan.quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
bij mijn moeder ook. geen geld voor een extra verpleegster maar de directie heeft er wel een nieuwe secretaresse bij
Waar was dat goed voor?quote:
Japrecies!quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:34 schreef CindieY het volgende:
Hoe ver liggen jullie in hemelsnaam achter?
Voor de bewoners is het echt zwaar ruk. Ik heb ander werk gevonden in woonbegeleiding. Ook niet veel tijd, maar nog wel genoeg voor een kletsje of een wandelingquote:Op zaterdag 24 december 2011 03:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het kut voor je. En voor die oudjes... Echt zot eigenlijk. Maargoed.
Zoiets had ik ook gelezen, ja.quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:35 schreef Geo4kant het volgende:
Deze heeft iemand aangevraagd toch? van fok
Ik wil er wel wat warms insteken.quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Daarnaast de komende weken long- en blaasontsteking.
Ook een SOA.quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wil er wel wat warms insteken.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:36 schreef Geo4kant het volgende:
Iemand meer toffe nummers vna PEndulum.. klinkt 'fakking vet'ken ze alleen van prodigy remix en die is ook super baas.
Die krijgt hij er misschien wel gratis bij. Of Skittlesquote:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Die krijgt hij er misschien wel gratis bij. Of Skittles
Neem dan minstens een versie zonder zangquote:Op zaterdag 24 december 2011 03:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Joh.. doet party squad ook.. waarom, omdat dit geen artiesten zijn.
Oeh, geen idee zo... Misschien moet je YT even bekijkenquote:Op zaterdag 24 december 2011 03:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Noem eens wat lekkere nummers op voor mij van hunaub
Party Squad zijn dan ook producers, geen rappers/zangers.quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Joh.. doet party squad ook.. waarom, omdat dit geen artiesten zijn.
Die monokini van d'r is ook gewoon veel te klein.quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet alleen der kont.. buik is mooi de rest valt tegen.
Ja maar die 2 rappen altijd in veel nummers ook van hun eigen dusquote:Op zaterdag 24 december 2011 03:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Party Squad zijn dan ook producers, geen rappers/zangers.
Met skittles??quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]ben ik net lekkere eierkoeken aan het eten..
Precies wat ik dacht.. Maar ik dacht i kmaak maar geen opmerking over haar buik als ik de rest lelijk vindquote:Op zaterdag 24 december 2011 03:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet alleen der kont.. buik is mooi de rest valt tegen.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:40 schreef Geo4kant het volgende:
Wat loopt ze nou der 2e ruggetje te masseren
Die zijn trots op haarquote:Op zaterdag 24 december 2011 03:40 schreef TheFamousMan het volgende:
Wat zullen haar ouders hier van zeggen
Ik heb ze in nog geen enkel nummer horen rappen, afgezien van wat geschreeuw in shoutouts of introducties, wat veel amerikaanse producers/djs net zo goed doen(niet dat je ze er overigens mee vergelijke kunt).quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja maar die 2 rappen altijd in veel nummers ook van hun eigen dusdan wordt je daar ook op beoordeeld.
Ja, of meer inkomstenquote:Op zaterdag 24 december 2011 03:41 schreef TheFamousMan het volgende:
Hier krijgt ze spijt van joh____!
Hoogtepunt van dr leven probablyquote:Op zaterdag 24 december 2011 03:41 schreef TheFamousMan het volgende:
Dat doet ze misschien wel dagelijks met een rood lampje.quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:41 schreef TheFamousMan het volgende:
Nothing leftquote:Op zaterdag 24 december 2011 03:42 schreef Geo4kant het volgende:
Asjemenou meid.. beetje zelfrespect..
Don&Ad hebben een nieuwe sterquote:Op zaterdag 24 december 2011 03:42 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat doet ze misschien wel dagelijks met een rood lampje.
DAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Jawel. Maar 't blijft een goedkope actquote:Op zaterdag 24 december 2011 03:44 schreef Waalwijker het volgende:
Eh jongens, zij hoorde gewoon bij die Barry Badpak hè? Of was dat nog niet duidelijk?
Snol, ik zou mn hond er nog vanaf trappen, etcquote:
D0h.quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:44 schreef Waalwijker het volgende:
Eh jongens, zij hoorde gewoon bij die Barry Badpak hè? Of was dat nog niet duidelijk?
Tjah, je hoeft je hond niet te trappen hoor!quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Snol, ik zou mn hond er nog vanaf trappen, etc
Neeeeeeeeeeee man, dat was echt keitoevalligquote:Op zaterdag 24 december 2011 03:44 schreef Waalwijker het volgende:
Het is niet eerlijk, neequote:Op zaterdag 24 december 2011 03:45 schreef Yurithemaster het volgende:
barry badpak mag het huis in maar buurman en buurman moeten buiten staan![]()
Wat loopt iedereen dan te janken over 'hier krijgt ze spijt van' en 'wat goedkoop'. Dit doet ze bij ieder optreden?quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeee man, dat was echt keitoevallig
Zielig voor je hondjes.quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:46 schreef oh-oh het volgende:
Neeeeeeeeee hij gaat zingen, ik ga de honden nog maar es uitlaten
Godzijdank zijn we hier niet allemaal die hard fans die geen optreden missenquote:Op zaterdag 24 december 2011 03:47 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Wat loopt iedereen dan te janken over 'hier krijgt ze spijt van' en 'wat goedkoop'. Dit doet ze bij ieder optreden?
Wat zijn fishlips?quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:47 schreef minthy het volgende:
Waarom heb je er altijd van die dozen bij staan die, wanneer ze in de gaten hebben dat er een camera aankomt, van die fishlips trekken?!
Vindt iemand dat überhaupt aantrekkelijk??
HAHAHAAquote:Op zaterdag 24 december 2011 03:48 schreef Geo4kant het volgende:
Ik dacht dat Chemical brothers eraan kwamen .. maar het is GBTTZ
Nee. Wat me ook opvalt zijn van die meiden met gigantisch dikke sjaals om, maar de rits van de jas net ver genoeg open om even het decolleté te showenquote:Op zaterdag 24 december 2011 03:47 schreef minthy het volgende:
Waarom heb je er altijd van die dozen bij staan die, wanneer ze in de gaten hebben dat er een camera aankomt, van die fishlips trekken?!
Duckface noemen ze dat geloof ik.quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:47 schreef minthy het volgende:
quote:
Hihiquote:Op zaterdag 24 december 2011 03:48 schreef Geo4kant het volgende:
Ik dacht dat Chemical brothers eraan kwamen .. maar het is GBTTZ
Van die overdreven getuitte lippen, Google voor plaatjesquote:
Duckface.quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Van die overdreven getuitte lippen, Google voor plaatjes
Pijpmuilenquote:Op zaterdag 24 december 2011 03:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Van die overdreven getuitte lippen, Google voor plaatjes
Ook zoiets...quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee. Wat me ook opvalt zijn van die meiden met gigantisch dikke sjaals om, maar de rits van de jas net ver genoeg open om even het decolleté te showen
of van die mensen die hun handen voor het gezicht doenquote:Op zaterdag 24 december 2011 03:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee. Wat me ook opvalt zijn van die meiden met gigantisch dikke sjaals om, maar de rits van de jas net ver genoeg open om even het decolleté te showen
Ah, die term kende ik nog nietquote:Op zaterdag 24 december 2011 03:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Duckface noemen ze dat geloof ik.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Duckface noemen ze dat geloof ik.
Die is wel heel erg, met die vies lichte roze lipstick erbijquote:
Klopt, ik twijfelde ook evenquote:Op zaterdag 24 december 2011 03:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inderdaad.. na paar sec realiseerde ik het me, maar lijkt zoveel op elkaar
Blame Edwin.quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jullie gluren gewoon... IK merk dat nauwelijks op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:53 schreef Geo4kant het volgende:
Overeenkomst tussen een tweeling en massagraven?Je valt in herhaling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I reject reality and substitute my own
Overeenkomst tussen een tweeling en massagraven?die heb je al eens gepostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb een grote allergie voor aandachtshoergedragquote:Op zaterdag 24 december 2011 03:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jullie gluren gewoon... IK merk dat nauwelijks op.
Overeenkomst tussen een tweeling en massagraven?Flauw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat.quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:54 schreef Yurithemaster het volgende:
hup edwin ik wil buurman en buurman nog eens zien
Valt bij mij wel mee, maar ik heb ook amper iets meegekregen van deze editie van SRquote:Op zaterdag 24 december 2011 03:57 schreef Geo4kant het volgende:
Bouncerrrrrrrrrr begin hem wel een beetje zat te worden.
Het 'anthem' dat zo weinig geplugged word dat het zelfs ongeloofwaaardig klinkt dat deze zoveel is aangevraagd.quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:57 schreef Geo4kant het volgende:
Bouncerrrrrrrrrr begin hem wel een beetje zat te worden.
Was ook niet meer nodig om em te pluggen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het 'anthem' dat zo weinig geplugged word dat het zelfs ongeloofwaaardig klinkt dat deze zoveel is aangevraagd.
Ah, dat "ik herhaal..." wordt ook nog steeds gebruikt zie ikquote:Op zaterdag 24 december 2011 03:58 schreef Qunix het volgende:
http://www.3fm.nl/data/cache/xml/sms-latest50.xml
bij voorgaande edities kon je het anthem toch minstens een keer per uur verwachten, al dan niet in verkorte versie.quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Was ook niet meer nodig om em te pluggen.
Dat lijkt me ook een beetje overdreven.quote:Op zaterdag 24 december 2011 04:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
bij voorgaande edities kon je het anthem toch minstens een keer per uur verwachten.
slaapsequote:Op zaterdag 24 december 2011 04:01 schreef Maver24 het volgende:
Ik lig gestrekt achterover
in bed dan te verstaan
Truste !!!!
quote:Op zaterdag 24 december 2011 04:01 schreef Maver24 het volgende:
in bed dan te verstaan
Truste !!!!
Nee, dat doe ik mijn knie niet aanquote:Op zaterdag 24 december 2011 04:00 schreef kingtoppie het volgende:
Geile plaat ja.... Wie swingt er nog meer zijn heupen achter zijn pc?
Gotver mooie lyrics voor een nummer.quote:Op zaterdag 24 december 2011 04:01 schreef Maver24 het volgende:
in bed dan te verstaan
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 24 december 2011 04:01 schreef Maver24 het volgende:
in bed dan te verstaan
Truste !!!!
Wat is er mis met je knie?quote:Op zaterdag 24 december 2011 04:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik mijn knie niet aan
Radiostream loopt nog meer wachter dan de videostreamquote:Op zaterdag 24 december 2011 04:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar zit ik opover implantaten nieuws
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |