Klopt, ik twijfelde ook evenquote:Op zaterdag 24 december 2011 03:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inderdaad.. na paar sec realiseerde ik het me, maar lijkt zoveel op elkaar
Blame Edwin.quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jullie gluren gewoon... IK merk dat nauwelijks op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:53 schreef Geo4kant het volgende:
Overeenkomst tussen een tweeling en massagraven?Je valt in herhaling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I reject reality and substitute my own
Overeenkomst tussen een tweeling en massagraven?die heb je al eens gepostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb een grote allergie voor aandachtshoergedragquote:Op zaterdag 24 december 2011 03:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jullie gluren gewoon... IK merk dat nauwelijks op.
Overeenkomst tussen een tweeling en massagraven?Flauw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat.quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:54 schreef Yurithemaster het volgende:
hup edwin ik wil buurman en buurman nog eens zien
Valt bij mij wel mee, maar ik heb ook amper iets meegekregen van deze editie van SRquote:Op zaterdag 24 december 2011 03:57 schreef Geo4kant het volgende:
Bouncerrrrrrrrrr begin hem wel een beetje zat te worden.
Het 'anthem' dat zo weinig geplugged word dat het zelfs ongeloofwaaardig klinkt dat deze zoveel is aangevraagd.quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:57 schreef Geo4kant het volgende:
Bouncerrrrrrrrrr begin hem wel een beetje zat te worden.
Was ook niet meer nodig om em te pluggen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het 'anthem' dat zo weinig geplugged word dat het zelfs ongeloofwaaardig klinkt dat deze zoveel is aangevraagd.
Ah, dat "ik herhaal..." wordt ook nog steeds gebruikt zie ikquote:Op zaterdag 24 december 2011 03:58 schreef Qunix het volgende:
http://www.3fm.nl/data/cache/xml/sms-latest50.xml
bij voorgaande edities kon je het anthem toch minstens een keer per uur verwachten, al dan niet in verkorte versie.quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Was ook niet meer nodig om em te pluggen.
Dat lijkt me ook een beetje overdreven.quote:Op zaterdag 24 december 2011 04:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
bij voorgaande edities kon je het anthem toch minstens een keer per uur verwachten.
slaapsequote:Op zaterdag 24 december 2011 04:01 schreef Maver24 het volgende:
Ik lig gestrekt achterover
in bed dan te verstaan
Truste !!!!
quote:Op zaterdag 24 december 2011 04:01 schreef Maver24 het volgende:
in bed dan te verstaan
Truste !!!!
Nee, dat doe ik mijn knie niet aanquote:Op zaterdag 24 december 2011 04:00 schreef kingtoppie het volgende:
Geile plaat ja.... Wie swingt er nog meer zijn heupen achter zijn pc?
Gotver mooie lyrics voor een nummer.quote:Op zaterdag 24 december 2011 04:01 schreef Maver24 het volgende:
in bed dan te verstaan
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 24 december 2011 04:01 schreef Maver24 het volgende:
in bed dan te verstaan
Truste !!!!
Wat is er mis met je knie?quote:Op zaterdag 24 december 2011 04:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik mijn knie niet aan
Radiostream loopt nog meer wachter dan de videostreamquote:Op zaterdag 24 december 2011 04:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar zit ik opover implantaten nieuws
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |