quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik wil haar kamelenteen dan ook wel zien.
Ja, echt heel erg... Ik vroeg me altijd af hoe ik dit soort dingen aan bewoners of familie moest verkopen! De verzorgenden lopen zich de benen onder het lijf weg om iedereen uit bed te helpen en moeten steeds meer zorg verlenen omdat mensen steeds langer zelfstandig blijven wonen en pas naar een zorgcentrum gaan als dat echt niet meer kan.quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
bij mijn moeder ook. geen geld voor een extra verpleegster maar de directie heeft er wel een nieuwe secretaresse bij
Waar was dat goed voor?quote:
Japrecies!quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:34 schreef CindieY het volgende:
Hoe ver liggen jullie in hemelsnaam achter?
Voor de bewoners is het echt zwaar ruk. Ik heb ander werk gevonden in woonbegeleiding. Ook niet veel tijd, maar nog wel genoeg voor een kletsje of een wandelingquote:Op zaterdag 24 december 2011 03:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het kut voor je. En voor die oudjes... Echt zot eigenlijk. Maargoed.
Zoiets had ik ook gelezen, ja.quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:35 schreef Geo4kant het volgende:
Deze heeft iemand aangevraagd toch? van fok
Ik wil er wel wat warms insteken.quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Daarnaast de komende weken long- en blaasontsteking.
Ook een SOA.quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wil er wel wat warms insteken.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:36 schreef Geo4kant het volgende:
Iemand meer toffe nummers vna PEndulum.. klinkt 'fakking vet'ken ze alleen van prodigy remix en die is ook super baas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |