Oh sterkte!quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:24 schreef hole1988 het volgende:
ik ga aan het werk met die fucking kerstkranten in de regen
Dra-ma... Ik werkte op het laatst in de ouderenzorg, teveel werk met te weinig mensen. Erg frustrerend, er was geen tijd meer voor een praatje met een bewoner of even met iemand een ommetje maken... Erg triest!quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik had een ex in de zorg, de verhalen die ik soms hoorde![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:24 schreef hole1988 het volgende:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:24 schreef hole1988 het volgende:
Serieus... Kan gewoon echt niet vind ik... Maargoed ik wil ook een spuitje als ik niks meer kan dus ik compenseer wel een beetjequote:Op zaterdag 24 december 2011 03:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Dra-ma... Ik werkte op het laatst in de ouderenzorg, teveel werk met te weinig mensen. Erg frustrerend, er was geen tijd meer voor een praatje met een bewoner of even met iemand een ommetje maken... Erg triest!
ziet er wel gezellig uit daar buitenquote:Op zaterdag 24 december 2011 03:26 schreef Qunix het volgende:
Coen is lekker bezig nu.
Veel beter dan eergisteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:27 schreef Geo4kant het volgende:
Voor degene die het interesseert dubstep nummers die ik tof vind:Die remix van Levels is echt helemaal kut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hitradio 3.
Die is vet baasquote:Op zaterdag 24 december 2011 03:27 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Die remix van Levels is echt helemaal kut.
Wat dacht je ervan dat mensen gewoon niet aan het origineel moeten komen?quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die is vet baasdaar zou je nog een vette hardstyle mix van kunnen maken, als je het dubstep/trademark skrillex geluid eruit haalt.
bij mijn moeder ook. geen geld voor een extra verpleegster maar de directie heeft er wel een nieuwe secretaresse bijquote:Op zaterdag 24 december 2011 03:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Dra-ma... Ik werkte op het laatst in de ouderenzorg, teveel werk met te weinig mensen. Erg frustrerend, er was geen tijd meer voor een praatje met een bewoner of even met iemand een ommetje maken... Erg triest!
Ik ben er om die reden dan ook mee gestopt, compleet op afgeknapt. Ik ben doorgaans niet heel erg positief over mezelf, maar ik weet wel dat ik mijn werk goed, grondig en snel afhandel. Het lukte me gewoon niet meer.quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Serieus... Kan gewoon echt niet vind ik... Maargoed ik wil ook een spuitje als ik niks meer kan dus ik compenseer wel een beetje
Ik vind het kut voor je. En voor die oudjes... Echt zot eigenlijk. Maargoed.quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben er om die reden dan ook mee gestopt, compleet op afgeknapt. Ik ben doorgaans niet heel erg positief over mezelf, maar ik weet wel dat ik mijn werk goed, grondig en snel afhandel. Het lukte me gewoon niet meer.
Ik vond juist het sociale aan het werk erg mooi om te doen, gewoon even tijd maken om verhalen te horen of foto's van de kleinkinderen te bekijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |