SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
Ik wist hetquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:47 schreef bijdehand het volgende:
Echt ik voel me echt goed, DeJori 2x op een dag getrolld
Ik ga zo nog een film kijken denk ikquote:
Love you too.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ga zo nog een film kijken denk ik![]()
Trusten DJ, love you
no homo
quote:
Dankjewel en jij succes met op tijd spullen halen dan.quote:Op zaterdag 24 december 2011 11:15 schreef BarrieButsers het volgende:
Shit ik moet ook nog vanalles halen.
Werkse MR
Nee, dan zijn ze nog niet dicht, maar ik heb bij mezelf altijd dat ik óf te laat weg ga of dat ik geen goede cadeautjes kan vinden.quote:Op zaterdag 24 december 2011 11:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Het is toch nog vroeg? Of gaan de winkels om een uur dicht ofzo?
quote:Op zaterdag 24 december 2011 11:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, dan zijn ze nog niet dicht, maar ik heb bij mezelf altijd dat ik óf te laat weg ga of dat ik geen goede cadeautjes kan vinden.
We doen niks, dus dat is lekker makkelijk.quote:Op zaterdag 24 december 2011 11:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Lekker kut dan. Heb je dit jaar al wel wat gevonden of doen jullie niks?
Handig.quote:Op zaterdag 24 december 2011 11:30 schreef Muisraket het volgende:
[..]
We doen niks, dus dat is lekker makkelijk.
Dat haat ikquote:Op zaterdag 24 december 2011 10:49 schreef DeJori het volgende:
Dadelijk nog even de stad in voor last-minute kerstaankopen. Zal wel druk zijn
Ik ook, maar ik heb pas een kadootje voor m'n pa en ma, en da's een beetje karig vind ik.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat haat ikAls je niet fatsoenlijk door kan lopen in de stad
Hoezo? Je heeft ze toch ook je onvoorwaardelijke liefde?quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:23 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb pas een kadootje voor m'n pa en ma, en da's een beetje karig vind ik.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoezo? Je heeft ze toch ook je onvoorwaardelijke liefde?
Ik bestel meestal m'n cadeautjes via internet omdat ik ze anders vergeet te kopen en een dag vantevoren nog alles af moet zoekenquote:
goeie games ertussen?quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:32 schreef bijdehand het volgende:
Steam heeft trouwens weer mooie aanbiedingen
Ehm je moet het elke dag wel in de gaten houden, want de dagaanbiedingen zijn meestal nog beter dan de gewone. Gister Mass Effect 1 en 2 voor een tientje bijvoorbeeld. Nu zit er niet veel tussen de dagaanbiedingen.quote:
quote:
Bizar eigenlijk he. Iedereen last minute inkopen doen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:47 schreef shifto het volgende:
Het is trouwens een hel in de stad en op de Helftheuvel..Wel klaar eindelijk though.
Nee gewoon uitstellen. Ik zorg meestal dat ik al cadeautjes klaar heb liggenquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:10 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Bizar eigenlijk he. Iedereen last minute inkopen doen.
Ja inderdaad, ben gisteren om 9uur nog naar de winkel geweest!quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:59 schreef bijdehand het volgende:
Ja dat dacht ik al. Je moet eens naar een gemiddelde supermarkt gaan nu![]()
mr zal het maar druk hebben achter de kassa vandaag
Ja. Maar het is wat BDH zegt; het uitstellenquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:10 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Bizar eigenlijk he. Iedereen last minute inkopen doen.
Ik moet gelukkig pas om 3 uur beginnen, dus ik hoop dat het vanavond en aan het eind van de middag meevalt.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:59 schreef bijdehand het volgende:
Ja dat dacht ik al. Je moet eens naar een gemiddelde supermarkt gaan nu![]()
mr zal het maar druk hebben achter de kassa vandaag
Ben je niet bang dat je date bij daglicht en zonder alcohol niet zo mooi meer is als toen je niet meer kon lopen?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:18 schreef Kutstudent het volgende:
Gisteren een date geregeld, terwijl ik gewoon zowat letterlijk niet meer kon lopen op een gegeven moment.
[ afbeelding ]
Gewoon zorgen dat ze op de date in dezelfde staat verkerenquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat je date bij daglicht en zonder alcohol niet zo mooi meer was als toen je niet meer kon lopen?
Waarom kon je niet meer lopen?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:18 schreef Kutstudent het volgende:
Gisteren een date geregeld, terwijl ik gewoon zowat letterlijk niet meer kon lopen op een gegeven moment.
[ afbeelding ]
Nope. Heb het allemaal eerst even nagecheckt. Het zit allemaal goed qua looks en alles. Nu is de volgende stap om die date niet te verneuken, daar ben ik namelijk wel goed in, eerste dates verneuken.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat je date bij daglicht en zonder alcohol niet zo mooi meer is als toen je niet meer kon lopen?
Tot hoe laat moet je dan?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik moet gelukkig pas om 3 uur beginnen, dus ik hoop dat het vanavond en aan het eind van de middag meevalt.(Was net zelf even andere dingen doen.
)
Sicke orgie jewetttoch zelf alles.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waarom kon je niet meer lopen?
Dus, net een orgy gehad en in je poepert geneukt en je maakt je zorgen dat je de date verpest? JIJ KAN ALLES MAN!!quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Sicke orgie jewetttoch zelf alles.
Niet erin geneukt man. Er zit gewoon nog een lege fles wijn in.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dus, net een orgy gehad en in je poepert geneukt en je maakt je zorgen dat je de date verpest? JIJ KAN ALLES MAN!!
In dat geval: 1. Wat een bazenprestatie 2. Succes!quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:25 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nope. Heb het allemaal eerst even nagecheckt. Het zit allemaal goed qua looks en alles. Nu is de volgende stap om die date niet te verneuken, daar ben ik namelijk wel goed in, eerste dates verneuken.
Kwart voor 8, valt dus sowieso mee, al is het alleen maar door dat kleine aantal uren.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tot hoe laat moet je dan?En ogerm, ik heb nu al medelijden met je, kan me echt niet voorstellen dat het gaat meevallen
Tip: ga naar de dokter, ik had ooit een jampotje erin en dat was geen succes (1man1jarquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Niet erin geneukt man. Er zit gewoon nog een lege fles wijn in.
Valt mee ja, da's wel fijnquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:28 schreef Muisraket het volgende:
Kwart voor 8, valt dus sowieso mee, al is het alleen maar door dat kleine aantal uren.
Een gloeilamp toch?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tip: ga naar de dokter, ik had ooit een jampotje erin en dat was geen succes (1man1jar)
Nee, dat was Scrubs. Ik doe op een filmpje van een man die een jampot erin duwt en dat het potje dan hoort klappen en het bloed ziet vloeienquote:
Link?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, dat was Scrubs. Ik doe op een filmpje van een man die een jampot erin duwt en dat het potje dan hoort klappen en het bloed ziet vloeien
quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, dat was Scrubs. Ik doe op een filmpje van een man die een jampot erin duwt en dat het potje dan hoort klappen en het bloed ziet vloeien
Wait whut?quote:
Je moet het potje horen klappen en dan het bloed zien, en dat hij de glasstukken er uit vistquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:49 schreef BarrieButsers het volgende:
Kensers dat is te vies voor woorden.
Ja gezien. Onbegrijpelijk dat je zoiets kan doen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je moet het potje horen klappen en dan het bloed zien, en dat hij de glasstukken er uit vist
Die 2girls1cup vond ik erger om te zien. Al is beidequote:
swap.avi is erger dan 2girls1cup. En nee, ik heb ze beide niet gezien maar dat is gewoon een feit.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Die 2girls1cup vond ik erger om te zien. Al is beide
Die krijg ik ook niet zo makkelijk gevonden.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
swap.avi is erger dan 2girls1cup. En nee, ik heb ze beide niet gezien maar dat is gewoon een feit.
Beide gezien, swap is erger maar vooral omdat 2girls1cup echt nep is/moet zijnquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
swap.avi is erger dan 2girls1cup. En nee, ik heb ze beide niet gezien maar dat is gewoon een feit.
Weet je nog toen wij die keken op jouw verjaardag?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:48 schreef bijdehand het volgende:
Gewoon zoeken op one man one jar. Het filmpje is heel smerig maar ook heel grappig. Internet heeft mij een beetje verpest.
Ja, met m'n neefjequote:Op zaterdag 24 december 2011 15:12 schreef DeJori het volgende:
[..]
Weet je nog toen wij die keken op jouw verjaardag?
Nee, anders kon ik de stad toch niet in? Ben trouwens net terug, het was ook nog eens marktquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, met m'n neefjeBen je aan het werk?
Ik dacht dat je snel klaar was in de stad en toen naar Nuland gingquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:15 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nee, anders kon ik de stad toch niet in? Ben trouwens net terug, het was ook nog eens marktHeb uit frustratie net een whisky weggetankt bij de BenB.
Je kon er een kanon afschieten. En daarmee heel veel mensen doodmakenquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik dacht dat je snel klaar was in de stad en toen naar Nuland gingWas zeker niet te doen in de stad? Snap dat je dan gaat drinken
Je kan overal een kanon afschieten. AAARRRRquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:19 schreef DeJori het volgende:
[..]
Je kon er een kanon afschieten. En daarmee heel veel mensen doodmaken
Daar komt onze Six Million Dollar Womanquote:
Was het maar zo'n feest.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daar komt onze Six Million Dollar Woman
quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:59 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Heel de dag bier sjouwen en zelf niet mogen drinken
Helemaal in Drunenquote:
Rosmalenquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:24 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Inderdaad.
BDH Waar wonde erges dan?
Stedelijk. Echt 100 meter van jouw schoolquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:43 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ja kloptWaar zat je ook alweer op school dan?
quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:47 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Oh dus tilburg dus gewoon en niet 100 meter van mijn school?
quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:43 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ja kloptWaar zat je ook alweer op school dan?
quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:51 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ja in de vorm van, waar zat je ook alweer op school dan in de tegenwoordige tijd'
Ja eerst wel tochquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:47 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Oh dus tilburg dus gewoon en niet 100 meter van mijn school?
Ik post ook liever gifjes met blanke mensen erin maar helaas.quote:
Moet kunnen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:35 schreef Kutstudent het volgende:
Typisch ook, fokken op kerstavond.
wij zijn triest jaquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:35 schreef Kutstudent het volgende:
Typisch ook, fokken op kerstavond.
Held.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:35 schreef Kutstudent het volgende:
Ik ben echt hier echt kkhard aan het gaan op de dure wijn van m'n ouders en chille muziek, terwijl m'n pa nog wat klust en m'n ma en zus aan het koken zijn. Gotta love christmas.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:42 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Kerstavond terreur.
typisch ouders dit: Nee je gaat niet weg totdat we gezellig de kadoos uit hebben gepakt en een spelletje hebben gedaan. En ondertussen zitten ze kanker verslaafd te wordfeuden
Flikker toch op man
Wat een kerst sfeer.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:46 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ben maar naar boven gegaan even hard wat echte kutherrie pompen.
Ja hoor.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:53 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
BB we gaan wel meeten op masters he?
omgquote:
Heb je nu gala?quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:00 schreef Muisraket het volgende:
What the... Hebben we dit jaar een gala, hebben ze niet een dresscode als in black tie bijvoorbeeld, maar een thema. Glitter. Echt, wtf.
Glitter, de herpes van de knutselhoek. Dat kan alleen bij een kind van 6.I don't want to live in this world anymore.
Gelukkig niet!quote:
Omgquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:01 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Gelukkig niet!Ik bedoel dit schooljaar, aankomend jaar dus.
Sowieso een thema, het is toch een gala, geen fout feestje.quote:
Sorry ben echt kapot.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:03 schreef BarrieButsers het volgende:
Wie gaat er mee stappen vanavond?![]()
Ja echt hequote:Op zaterdag 24 december 2011 20:04 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Sowieso een thema, het is toch een gala, geen fout feestje.
[..]
Sorry ben echt kapot.En niet (alleen) door het werken hoor. xD
Gala op de middelbare school.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja echt hePlus gala na de middelbare school.
![]()
JammerDoe maar goed uitrusten.
Zijn die mensen van andere studies toffer dan die van je eigen?quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:06 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Gala op de middelbare school.Gala met mensen van andere studies.
Jij veel plezier vanavond als je nog mensen kunt regelen voor het uitgaan! KK misschien?
(Te makkelijk.
)
Dat moet haast wel.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zijn die mensen van andere studies toffer dan die van je eigen?
Thanks, al ga ik denk ik heel de avond hier iedereen vervelen.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat moet haast wel.80% heeft of had deze studie als 2e keus, 90% is vrouw, van die vrouwen bestaat 90% uit tutjes en die mannen zijn de mannelijke versies daarvan. Sommige zijn best aardig hoor
, maar ik heb er gewoon weinig mee.
Goed oppassen hequote:Op zaterdag 24 december 2011 20:16 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ik ga even het wordfeud territorium betreden.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:17 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Doe mijn best, straks word ik nog bedolven onder de X'en
Of de N, ik ben bang voor de N
Nouja, dat is iets te negatief, er zijn genoeg mensen die wel oké zijn en ook genoeg mensen waar ik best leuk mee kan praten.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Klinkt niet echt gezellig nee.
Wel jammer dan, vooral van die ene. Hopelijk kom je snel wat gezelligerige studiegenoten tegenquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nouja, dat is iets te negatief, er zijn genoeg mensen die wel oké zijn en ook genoeg mensen waar ik best leuk mee kan praten.Maar mensen waarmee ik écht een enorme klik heb, ben ik daar nog niet tegen gekomen. Behalve één persoon maar dat is fout gelopen, dus dat schiet ook niet op.
Wie weet is het weer enigszins te lijmen, dunno. Maar eerlijk gezegd maak ik me daar niet meer zo druk om, want ik ken genoeg mensen buiten school waarmee ik die klik wel heb, dus het is goed zo.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wel jammer dan, vooral van die ene. Hopelijk kom je snel wat gezelligerige studiegenoten tegen
Op school zit je toch voor jezelf, kan je beter leuke mensen kennen buiten je school om.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wie weet is het weer enigszins te lijmen, dunno. Maar eerlijk gezegd maak ik me daar niet meer zo druk om, want ik ken genoeg mensen buiten school waarmee ik die klik wel heb, dus het is goed zo.
Goed, mijn ouders zijn net vertrokken. Heerlijk gegeten, goed wijntje, cadeaus gedaan.quote:
Tofquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:05 schreef DeJori het volgende:
[..]
Goed, mijn ouders zijn net vertrokken. Heerlijk gegeten, goed wijntje, cadeaus gedaan.
Zeker. Externe harde schijf van 1 tb, fles whisky met glas, fles champagne, een staafmixer (quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
TofLeuke dingen gekregen?
O, en een wijnrekquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:07 schreef DeJori het volgende:
[..]
Zeker. Externe harde schijf van 1 tb, fles whisky met glas, fles champagne, een staafmixer (), gitaarband, en nog wat andere dingen
Nicequote:
Waarschijnlijkquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
NiceDie staafmixer is zeker verzonnen door je pa?
Ik bewaar de klapper voor mezelf, na de kerst. Jij nog iets gehad?quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ach wel handige shit allemaal.
Ben je naar de kerk geweest?quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:12 schreef Kutstudent het volgende:
Nachtmis. Wat een intense haat aan.![]()
Je fles champagne of wat bedoel je?quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:12 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik bewaar de klapper voor mezelf, na de kerst. Jij nog iets gehad?
Ach gerem..quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je fles champagne of wat bedoel je?Nee en ik zal niks krijgen ook.
Hendig sjiekquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:17 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ach gerem..![]()
Nee, ga nog een horloge kopen voor moi naar de kerst.
Leuke cadeautjes?quote:Op zondag 25 december 2011 00:08 schreef shifto het volgende:
[..]
Yeah, heb al cadeautjes gehadDaar?
Jazeker! Super nuttige cadeaus!quote:Op zondag 25 december 2011 00:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Leuke cadeautjes?Minder, fles Malibu is al op.
quote:Op zondag 25 december 2011 00:14 schreef shifto het volgende:
[..]
Jazeker! Super nuttige cadeaus!Mini pooltafeltje en dat werkt 100x beter dan verwacht!
en wc golf
. Oh en wijn glazen
Welnee. Morgen kerstontbijt en verder bankhangen of als ik zin heb langs familie. Jij wel een drukke dag?quote:Op zondag 25 december 2011 00:14 schreef shifto het volgende:
Moet je niet beetje op tijd naar bed, morgen drukke dag?
Ja maar niet op de wc nogquote:Op zondag 25 december 2011 00:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Toffe dingen. Wc golf ookal uitgeprobeerd?
Nee morgen alleen even dik eten bij mijn ouders, en hier opruimenquote:Op zondag 25 december 2011 00:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Welnee. Morgen kerstontbijt en verder bankhangen of als ik zin heb langs familie. Jij wel een drukke dag?
Nou hopelijk past hetquote:Op zondag 25 december 2011 00:53 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja maar niet op de wc nogIk heb ook een vet klein wc dus moet nog even bedenken hoe ik het ga maken
[..]
Nee morgen alleen even dik eten bij mijn ouders, en hier opruimen
Paar keer goed naar de plee en we gaan gewoon verder!quote:Op zondag 25 december 2011 00:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou hopelijk past het
Nog meer eten?
quote:Op zondag 25 december 2011 01:00 schreef shifto het volgende:
[..]
Paar keer goed naar de plee en we gaan gewoon verder!
Laat je date richting jouw huis komen.quote:Op zondag 25 december 2011 01:47 schreef Kutstudent het volgende:
Die chick waarmee ik ga daten zit me op te geilen maar jij bent de enige binnen doenbare afstand dus ik dacht van... hé! Sounds like a plan.
quote:Op zondag 25 december 2011 02:10 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
kaaaaaaaaaaannnnkeeeeeeeeeerrrr:';)
wtf is ditquote:Op zondag 25 december 2011 01:47 schreef Kutstudent het volgende:
Die chick waarmee ik ga daten zit me op te geilen maar jij bent de enige binnen doenbare afstand dus ik dacht van... hé! Sounds like a plan.
goed! Met jou?quote:
eerst fappen!quote:Op zondag 25 december 2011 02:23 schreef BarrieButsers het volgende:
Wat zal ik doen. Heel de nacht wakker blijven of slapen?
Barrie squirt nietquote:
Dan zal ik t niet meer proberenquote:
Nee dat heet diarreequote:
juist...quote:
Ben jij dronken?quote:Op zondag 25 december 2011 02:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Moet er ook maar gewoon uit.
Sorry dat ik twijfelde.quote:
Heb je nu geen moppen?quote:Op zondag 25 december 2011 02:53 schreef bijdehand het volgende:
Ik ben weleens dronken ja, of iig aangeschoten
Nee, ik heb slaapquote:
Ik ben bij m'n ouders, zij woont in Leiden en d'r ouders in Amsterdam.quote:Op zondag 25 december 2011 01:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Laat je date richting jouw huis komen.
Ik weet het nog niet, die vriendinnen van d'r zeiden dat ze nogal een avontuurlijk typje is dus dat ik niet aan hoef te komen zetten met standaard dingen.quote:Op zondag 25 december 2011 03:07 schreef BarrieButsers het volgende:
GeremWat ga je doen met je date?
Schiet een pijl door haar kniequote:Op zondag 25 december 2011 03:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, die vriendinnen van d'r zeiden dat ze nogal een avontuurlijk typje is dus dat ik niet aan hoef te komen zetten met standaard dingen.
Ze is ook 2 jaar ouder dan ik dus wss iets andere interesses maar dat zien we allemaal dan wel weer.
Bitch, please.quote:
Moggelquote:Op zondag 25 december 2011 10:38 schreef Muisraket het volgende:
Oh en goeiemorgen mensen! Fijne Kerst!
quote:Op zondag 25 december 2011 10:53 schreef DeJori het volgende:
[..]
MoggelJij gisteren een fijne avond gehad?
Mooiquote:Op zondag 25 december 2011 10:55 schreef Muisraket het volgende:
[..]Jawel, geld verdiend en daarna helemaal niks gedaan.
Jij?
Fijn dat je het gisteren leuk had.quote:Op zondag 25 december 2011 10:57 schreef DeJori het volgende:
[..]
MooiGisteren erg lekker gegeten, cadeau's gedaan. Gezellige dag van kerst zit erop, nu de kutdagen
2 dagen lang opzitten en pootjes gevenquote:Op zondag 25 december 2011 10:57 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Fijn dat je het gisteren leuk had.En sterkte dan de komende dagen.
Nu komen voor mij ook de verplichte dingen inderdaad.
Echt hè.quote:Op zondag 25 december 2011 10:58 schreef DeJori het volgende:
[..]
2 dagen lang opzitten en pootjes geven
Succes met iets te verzinnen! En twee jaar valt toch wel mee, wie weet zitten jullie wel gewoon op een lijn.quote:Op zondag 25 december 2011 03:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, die vriendinnen van d'r zeiden dat ze nogal een avontuurlijk typje is dus dat ik niet aan hoef te komen zetten met standaard dingen.
Ze is ook 2 jaar ouder dan ik dus wss iets andere interesses maar dat zien we allemaal dan wel weer.
Brave jongenquote:Op zondag 25 december 2011 10:58 schreef DeJori het volgende:
[..]
2 dagen lang opzitten en pootjes geven
Beterschapquote:Op zondag 25 december 2011 15:25 schreef Muisraket het volgende:
Welkom terug, A_T!
Het kerstdiner bij mijn O&O is nog niet eens begonnen en ik voel me al misselijk. Voel me sowieso de laatste paar dagen niet zo geweldig, hoop niet dat ik ziek ben rond O&N!
Toch niet zwanger?quote:Op zondag 25 december 2011 15:25 schreef Muisraket het volgende:
Welkom terug, A_T!
Het kerstdiner bij mijn O&O is nog niet eens begonnen en ik voel me al misselijk. Voel me sowieso de laatste paar dagen niet zo geweldig, hoop niet dat ik ziek ben rond O&N!
Ah komt goed hoor!quote:Op zondag 25 december 2011 15:37 schreef Muisraket het volgende:
Dankjulliewel, maar ik ben nu dus nog niet ziek. Alleen een beetje misselijk, hoofdpijn enz. En dat overleef ik wel.
En bdh, ik zat i.v.m. moeheid eerder te denken aan Pfeiffer, dus dan weet je dat.
Dat laatste was niet serieus hè.quote:
We weten allebei dat het geen grap was, lekkertjequote:Op zondag 25 december 2011 15:45 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat laatste was niet serieus hè.
Als ik moe word weten we wel wat het isquote:Op zondag 25 december 2011 16:50 schreef BarrieButsers het volgende:
Beterschap MR, hopelijk is het geen pfeifer o.i.d. en ben je snel beter
quote:Op zondag 25 december 2011 16:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als ik moe word weten we wel wat het is
quote:
Had je misschien beter eerst naar boobtown kunnen gaan.quote:
daar ben ik aan de poort geweigerdquote:Op zondag 25 december 2011 16:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Had je misschien beter eerst naar boobtown kunnen gaan.
Noujaquote:Op zondag 25 december 2011 17:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
daar ben ik aan de poort geweigerd
Bij jou ook...quote:
Alleen ik word niet geweigerd bij BB.quote:
Jij werd al geweigerd toen je hoi zei.quote:Op zondag 25 december 2011 17:14 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Alleen ik word niet geweigerd bij BB.
Ze heeft niks te weigeren als ik mijn vernietigende oerkrachten loslaat.quote:Op zondag 25 december 2011 17:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij werd al geweigerd toen je hoi zei.
Vernietigende krachten, jij?quote:Op zondag 25 december 2011 17:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ze heeft niks te weigeren als ik mijn vernietigende oerkrachten loslaat.
gatver, wijnquote:Op zondag 25 december 2011 17:17 schreef BarrieButsers het volgende:
Zit nu al vol en ben pas bij het voorgerecht
Oh en ik ga zo gezellig met hun wijn meedrinken maar dat lust ik niet, help.
Tussendoor soms gepoept?quote:Op zondag 25 december 2011 19:18 schreef shifto het volgende:
Omg, soms bedenk je je achteraf wat je allemaal op hebt en vraag je je af hoe het past!![]()
quote:Op zondag 25 december 2011 19:20 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee, naderhand wél een giga kerstcadeau gelegd
Herkenbaarquote:Op zondag 25 december 2011 19:18 schreef shifto het volgende:
Omg, soms bedenk je je achteraf wat je allemaal op hebt en vraag je je af hoe het past!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |