SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
Ik wist hetquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:47 schreef bijdehand het volgende:
Echt ik voel me echt goed, DeJori 2x op een dag getrolld
Ik ga zo nog een film kijken denk ikquote:
Love you too.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ga zo nog een film kijken denk ik![]()
Trusten DJ, love you
no homo
quote:
Dankjewel en jij succes met op tijd spullen halen dan.quote:Op zaterdag 24 december 2011 11:15 schreef BarrieButsers het volgende:
Shit ik moet ook nog vanalles halen.
Werkse MR
Nee, dan zijn ze nog niet dicht, maar ik heb bij mezelf altijd dat ik óf te laat weg ga of dat ik geen goede cadeautjes kan vinden.quote:Op zaterdag 24 december 2011 11:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Het is toch nog vroeg? Of gaan de winkels om een uur dicht ofzo?
quote:Op zaterdag 24 december 2011 11:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, dan zijn ze nog niet dicht, maar ik heb bij mezelf altijd dat ik óf te laat weg ga of dat ik geen goede cadeautjes kan vinden.
We doen niks, dus dat is lekker makkelijk.quote:Op zaterdag 24 december 2011 11:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Lekker kut dan. Heb je dit jaar al wel wat gevonden of doen jullie niks?
Handig.quote:Op zaterdag 24 december 2011 11:30 schreef Muisraket het volgende:
[..]
We doen niks, dus dat is lekker makkelijk.
Dat haat ikquote:Op zaterdag 24 december 2011 10:49 schreef DeJori het volgende:
Dadelijk nog even de stad in voor last-minute kerstaankopen. Zal wel druk zijn
Ik ook, maar ik heb pas een kadootje voor m'n pa en ma, en da's een beetje karig vind ik.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat haat ikAls je niet fatsoenlijk door kan lopen in de stad
Hoezo? Je heeft ze toch ook je onvoorwaardelijke liefde?quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:23 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb pas een kadootje voor m'n pa en ma, en da's een beetje karig vind ik.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoezo? Je heeft ze toch ook je onvoorwaardelijke liefde?
Ik bestel meestal m'n cadeautjes via internet omdat ik ze anders vergeet te kopen en een dag vantevoren nog alles af moet zoekenquote:
goeie games ertussen?quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:32 schreef bijdehand het volgende:
Steam heeft trouwens weer mooie aanbiedingen
Ehm je moet het elke dag wel in de gaten houden, want de dagaanbiedingen zijn meestal nog beter dan de gewone. Gister Mass Effect 1 en 2 voor een tientje bijvoorbeeld. Nu zit er niet veel tussen de dagaanbiedingen.quote:
quote:
Bizar eigenlijk he. Iedereen last minute inkopen doen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:47 schreef shifto het volgende:
Het is trouwens een hel in de stad en op de Helftheuvel..Wel klaar eindelijk though.
Nee gewoon uitstellen. Ik zorg meestal dat ik al cadeautjes klaar heb liggenquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:10 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Bizar eigenlijk he. Iedereen last minute inkopen doen.
Ja inderdaad, ben gisteren om 9uur nog naar de winkel geweest!quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:59 schreef bijdehand het volgende:
Ja dat dacht ik al. Je moet eens naar een gemiddelde supermarkt gaan nu![]()
mr zal het maar druk hebben achter de kassa vandaag
Ja. Maar het is wat BDH zegt; het uitstellenquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:10 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Bizar eigenlijk he. Iedereen last minute inkopen doen.
Ik moet gelukkig pas om 3 uur beginnen, dus ik hoop dat het vanavond en aan het eind van de middag meevalt.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:59 schreef bijdehand het volgende:
Ja dat dacht ik al. Je moet eens naar een gemiddelde supermarkt gaan nu![]()
mr zal het maar druk hebben achter de kassa vandaag
Ben je niet bang dat je date bij daglicht en zonder alcohol niet zo mooi meer is als toen je niet meer kon lopen?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:18 schreef Kutstudent het volgende:
Gisteren een date geregeld, terwijl ik gewoon zowat letterlijk niet meer kon lopen op een gegeven moment.
[ afbeelding ]
Gewoon zorgen dat ze op de date in dezelfde staat verkerenquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat je date bij daglicht en zonder alcohol niet zo mooi meer was als toen je niet meer kon lopen?
Waarom kon je niet meer lopen?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:18 schreef Kutstudent het volgende:
Gisteren een date geregeld, terwijl ik gewoon zowat letterlijk niet meer kon lopen op een gegeven moment.
[ afbeelding ]
Nope. Heb het allemaal eerst even nagecheckt. Het zit allemaal goed qua looks en alles. Nu is de volgende stap om die date niet te verneuken, daar ben ik namelijk wel goed in, eerste dates verneuken.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat je date bij daglicht en zonder alcohol niet zo mooi meer is als toen je niet meer kon lopen?
Tot hoe laat moet je dan?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik moet gelukkig pas om 3 uur beginnen, dus ik hoop dat het vanavond en aan het eind van de middag meevalt.(Was net zelf even andere dingen doen.
)
Sicke orgie jewetttoch zelf alles.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waarom kon je niet meer lopen?
Dus, net een orgy gehad en in je poepert geneukt en je maakt je zorgen dat je de date verpest? JIJ KAN ALLES MAN!!quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Sicke orgie jewetttoch zelf alles.
Niet erin geneukt man. Er zit gewoon nog een lege fles wijn in.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dus, net een orgy gehad en in je poepert geneukt en je maakt je zorgen dat je de date verpest? JIJ KAN ALLES MAN!!
In dat geval: 1. Wat een bazenprestatie 2. Succes!quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:25 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nope. Heb het allemaal eerst even nagecheckt. Het zit allemaal goed qua looks en alles. Nu is de volgende stap om die date niet te verneuken, daar ben ik namelijk wel goed in, eerste dates verneuken.
Kwart voor 8, valt dus sowieso mee, al is het alleen maar door dat kleine aantal uren.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tot hoe laat moet je dan?En ogerm, ik heb nu al medelijden met je, kan me echt niet voorstellen dat het gaat meevallen
Tip: ga naar de dokter, ik had ooit een jampotje erin en dat was geen succes (1man1jarquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Niet erin geneukt man. Er zit gewoon nog een lege fles wijn in.
Valt mee ja, da's wel fijnquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:28 schreef Muisraket het volgende:
Kwart voor 8, valt dus sowieso mee, al is het alleen maar door dat kleine aantal uren.
Een gloeilamp toch?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tip: ga naar de dokter, ik had ooit een jampotje erin en dat was geen succes (1man1jar)
Nee, dat was Scrubs. Ik doe op een filmpje van een man die een jampot erin duwt en dat het potje dan hoort klappen en het bloed ziet vloeienquote:
Link?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, dat was Scrubs. Ik doe op een filmpje van een man die een jampot erin duwt en dat het potje dan hoort klappen en het bloed ziet vloeien
quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, dat was Scrubs. Ik doe op een filmpje van een man die een jampot erin duwt en dat het potje dan hoort klappen en het bloed ziet vloeien
Wait whut?quote:
Je moet het potje horen klappen en dan het bloed zien, en dat hij de glasstukken er uit vistquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:49 schreef BarrieButsers het volgende:
Kensers dat is te vies voor woorden.
Ja gezien. Onbegrijpelijk dat je zoiets kan doen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je moet het potje horen klappen en dan het bloed zien, en dat hij de glasstukken er uit vist
Die 2girls1cup vond ik erger om te zien. Al is beidequote:
swap.avi is erger dan 2girls1cup. En nee, ik heb ze beide niet gezien maar dat is gewoon een feit.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Die 2girls1cup vond ik erger om te zien. Al is beide
Die krijg ik ook niet zo makkelijk gevonden.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
swap.avi is erger dan 2girls1cup. En nee, ik heb ze beide niet gezien maar dat is gewoon een feit.
Beide gezien, swap is erger maar vooral omdat 2girls1cup echt nep is/moet zijnquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
swap.avi is erger dan 2girls1cup. En nee, ik heb ze beide niet gezien maar dat is gewoon een feit.
Weet je nog toen wij die keken op jouw verjaardag?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:48 schreef bijdehand het volgende:
Gewoon zoeken op one man one jar. Het filmpje is heel smerig maar ook heel grappig. Internet heeft mij een beetje verpest.
Ja, met m'n neefjequote:Op zaterdag 24 december 2011 15:12 schreef DeJori het volgende:
[..]
Weet je nog toen wij die keken op jouw verjaardag?
Nee, anders kon ik de stad toch niet in? Ben trouwens net terug, het was ook nog eens marktquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, met m'n neefjeBen je aan het werk?
Ik dacht dat je snel klaar was in de stad en toen naar Nuland gingquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:15 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nee, anders kon ik de stad toch niet in? Ben trouwens net terug, het was ook nog eens marktHeb uit frustratie net een whisky weggetankt bij de BenB.
Je kon er een kanon afschieten. En daarmee heel veel mensen doodmakenquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik dacht dat je snel klaar was in de stad en toen naar Nuland gingWas zeker niet te doen in de stad? Snap dat je dan gaat drinken
Je kan overal een kanon afschieten. AAARRRRquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:19 schreef DeJori het volgende:
[..]
Je kon er een kanon afschieten. En daarmee heel veel mensen doodmaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |