SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
Ik wist hetquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:47 schreef bijdehand het volgende:
Echt ik voel me echt goed, DeJori 2x op een dag getrolld
Ik ga zo nog een film kijken denk ikquote:
Love you too.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ga zo nog een film kijken denk ik![]()
Trusten DJ, love you
no homo
quote:
Dankjewel en jij succes met op tijd spullen halen dan.quote:Op zaterdag 24 december 2011 11:15 schreef BarrieButsers het volgende:
Shit ik moet ook nog vanalles halen.
Werkse MR
Nee, dan zijn ze nog niet dicht, maar ik heb bij mezelf altijd dat ik óf te laat weg ga of dat ik geen goede cadeautjes kan vinden.quote:Op zaterdag 24 december 2011 11:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Het is toch nog vroeg? Of gaan de winkels om een uur dicht ofzo?
quote:Op zaterdag 24 december 2011 11:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, dan zijn ze nog niet dicht, maar ik heb bij mezelf altijd dat ik óf te laat weg ga of dat ik geen goede cadeautjes kan vinden.
We doen niks, dus dat is lekker makkelijk.quote:Op zaterdag 24 december 2011 11:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Lekker kut dan. Heb je dit jaar al wel wat gevonden of doen jullie niks?
Handig.quote:Op zaterdag 24 december 2011 11:30 schreef Muisraket het volgende:
[..]
We doen niks, dus dat is lekker makkelijk.
Dat haat ikquote:Op zaterdag 24 december 2011 10:49 schreef DeJori het volgende:
Dadelijk nog even de stad in voor last-minute kerstaankopen. Zal wel druk zijn
Ik ook, maar ik heb pas een kadootje voor m'n pa en ma, en da's een beetje karig vind ik.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat haat ikAls je niet fatsoenlijk door kan lopen in de stad
Hoezo? Je heeft ze toch ook je onvoorwaardelijke liefde?quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:23 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb pas een kadootje voor m'n pa en ma, en da's een beetje karig vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |