Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
Giel, Michiel en Timur volgend jaar. Of ipv Timur Paul Rabbering.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
Giel, Michiel en Timur volgend jaar. Of ipv Timur Paul Rabbering.
Ja True. Intresseert hem ook niet. Zat er 1x in toch?quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:32 schreef Waalwijker het volgende:
Sander in het huis? Die man kan als solo-DJ nog niet eens op een lokale omroep joh.
Ach so.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:33 schreef D. het volgende:
[..]
Deel 1 t/m 10 van de deel 1t/m 28 ofzo
Disco house ookquote:
Ik weet niet of ik dat mag zeggen?quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Waar?En hoe bedoel je 'de lage nummers'?
Beetje verouderdquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
Geen Giel volgend jaar, die heeft er ook te vaak ingezeten. Nieuwe combinatie gewoon, dan wordt het ook weer veel spontaner.
[..]
Ach so.
CHIEFS![]()
![]()
![]()
![]()
Moet ik ook weer eens gaan luisteren.
[..]
Disco house ookMaar jeej coole site
Neh, geen liefde. Maar hij doet 't prima.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:35 schreef TUFKAL het volgende:
Die Giel liefde hierals er iemand een automatische piloot is...
quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:35 schreef TUFKAL het volgende:
Die Giel liefde hierals er iemand een automatische piloot is...
Ja ik kan ze niet vinden op Isohunt.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:35 schreef Natha-- het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat mag zeggen?Torrents?
En Turn Up The Bass heeft 150 delen ofzo, ik zou deel 1 tot 7 kunnen aanraden. Hoop van die ouwe acid en mellow house (zo heette dat)
Sander is niet goed als solo DJ.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:35 schreef BobW het volgende:
Gerard mag dus niet volgend jaar, jammer.
Dan maar drie uit het rijtje Giel, Timur, Coen, Paul, Ramon.
Waarom wil Sander Lantinga eigenlijk niet? Die mag er van mij ook wel bij.
Ik gok dat dit hem zal wordenquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:35 schreef Paul het volgende:
Misschien doen ze gewoon
Giel
Timur
Coen
Zou me niets verbazen
Dan is het juist weer eens wat andersquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:36 schreef Paul het volgende:
Waarom denken jullie in godsnaam dat Ramon het glazen huis in kan die kan echt geen radioprogramma zelfstandig doen hoor. Alleen maar beetje meelachen met Timur.
Klopt ja.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:36 schreef Paul het volgende:
Waarom denken jullie in godsnaam dat Ramon het glazen huis in kan die kan echt geen radioprogramma zelfstandig doen hoor. Alleen maar beetje meelachen met Timur.
Tik hem aan!quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:36 schreef Paul het volgende:
Nee, liever niet. Met z'n eeeeet-wurk.quote:
Truste!quote:
En dat vind ik ook wel terecht... ik weet dat hij hier weinig fans heeft maar hij heeft zeker talent!quote:
Hoeft van mij ook niet, maar ik verwacht hem echt wel, had hem dit jaar al verwacht eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, liever niet. Met z'n eeeeet-wurk.
Thanks, die zocht ik eigenlijkquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:38 schreef TUFKAL het volgende:
http://www.digitaldreamdoor.com/pages/best_dance-house.html
'EEJ het is 8 minuten over half twaalf *pieuwpieuw* Nu eers Bruno Mars'quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:38 schreef Paul het volgende:
Domientje erin ja zou wel leuk zijn om te kijken hoe hij het doet.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:39 schreef Qunix het volgende:
Blonde doos.... "Wat heb jij gegeten?" vragen aan Gerard
En daarna de nieuwe track van Adele.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:39 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
'EEJ het is 8 minuten over half twaalf *pieuwpieuw* Nu eers Bruno Mars'
Omdat Michielquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:40 schreef Paul het volgende:
Maar leg me eens uit waarom jullie je nooit ergeren aan Michiel Veenstra, hij doet zo theatraal met z'n gekke bekkies in de camera
Hij kan Bert zo goed nadoen!quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:40 schreef Paul het volgende:
Maar leg me eens uit waarom jullie je nooit ergeren aan Michiel Veenstra, hij doet zo theatraal met z'n gekke bekkies in de camera
Iedere DJ doet dat.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:40 schreef Paul het volgende:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:40 schreef Spaghettivreter het volgende:
Weggesleept door de bewaking![]()
Ik moest hardop lachenquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:41 schreef Mirjam het volgende:
er zat een kont tegen het raam aangeplakt, die wordt hardhandig afgevoerd
Komt er nog een fok tv item van Stefan?quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:41 schreef Mirjam het volgende:
er zat een kont tegen het raam aangeplakt, die wordt hardhandig afgevoerd
Ik erger me tegenwoordig ook aan Michiel met z'n zelfde grapjes de heeeeeeeeeele tijd.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:40 schreef Paul het volgende:
Hiero. Lift mee op het succes van Ekdom door hetzelfde gedrag te vertonen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:40 schreef Paul het volgende:
had je z'n laatste al gezien?quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Komt er nog een fok tv item van Stefan?
quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:40 schreef Paul het volgende:
Michiel is gewoon een oprechte enthousiaste programmamaker die anderen ook de ruimte geeft om hun moment te pakken... dat in tegenstelling tot bijvoorbeeld Giel Beelen die alleen maar zichzelf belangrijk vindtquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:40 schreef Paul het volgende:
En Domien is daar weer een exponent vanquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:41 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Hiero. Lift mee op het succes van Ekdom door hetzelfde gedrag te vertonen.
Nog niet, maar ik bedoel over het glazen huis!quote:
Is ook erg goed!quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:42 schreef Bol_Wan het volgende:
Nice. Maar eigenlijk is de versie van The White Stripes ietsie beter
eerst die laatste kijkenquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:42 schreef Paul het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik bedoel over het glazen huis!
Domien maakt radio iets te letterlijk zoals geleerd op de opleiding.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:42 schreef alors het volgende:
[..]
En Domien is daar weer een exponent van
Dat is waar ja, dat vind ik het meest vervelende aan Giel. Naar trekje.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Michiel is gewoon een oprechte enthousiaste programmamaker die anderen ook de ruimte geeft om hun moment te pakken... dat in tegenstelling tot bijvoorbeeld Giel Beelen die alleen maar zichzelf belangrijk vindt
onzekerheid.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:42 schreef Waalwijker het volgende:
En ik heb nog nooit iemand gezien die zo camerabewust is als Veenstra.
Das dan weer een grote foeiquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik vind de Gleeversie van dit nummer mooier
Ik weet niet wat je leert.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:42 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Domien maakt radio iets te letterlijk zoals geleerd op de opleiding.
dat vind ik echt zooo ergquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik vind sowieso heel veel versies van Glee leukerDie mensen hebben mooie stemmen.
Meest walgelijk was de SR in Breda waarbij hij dwars door Rabberings moment heen ging met het hakken... dat was zo typerend voor de persoon Giel Beelen... als een ander meer aandacht krijgt dan hij gaat ie om zich heen meppenquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:43 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is waar ja, dat vind ik het meest vervelende aan Giel. Naar trekje.
waaromquote:
Al begint het dit seizoen wel een beetje tegen te vallen, vind ik zelf.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik vind sowieso heel veel versies van Glee leukerDie mensen hebben mooie stemmen.
ohquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat hoho muziekje, is van hun.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik vind de Gleeversie van dit nummer mooier
ah was `t plastic? t leken net de flesjes van aluminium die ze in Las Vegas ook haddenquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:27 schreef Swomp het volgende:
[..]
Die plastice bavaria flesjes?, heb die net nog in eindhoven zitten drinken, bah wat een troep was dat
Aluminium zou wel nice zijn, maar dat zijn ze niet...quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ah was `t plastic? t leken net de flesjes van aluminium die ze in Las Vegas ook hadden![]()
Dat was geniaal: midden in de hitte bleef de inhoud lekker koel![]()
Huh?quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:49 schreef j0rdiiii het volgende:
Toen SR11 net begon konden we nog gewoon meeluisteren met de regie.
Alles was vroeger beterquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:49 schreef j0rdiiii het volgende:
Toen hadden we het al kunnen weten, ze zijn beschamend slecht.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:49 schreef j0rdiiii het volgende:
quote:
quote:
quote:
Behalve als de Ekdom hem hyptquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Bouncer is zo'n typisch hitparade nummer dat ergens in de top 20 eindigt en dan langzaam afsterft.
De regie fapt toch alleen maar op 12-jarige meisjes...quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:51 schreef Maver24 het volgende:
Gaan die wijven ook nog ff bounce ofwa
Zelfs dan, op 3FM zijn ze na SR toch bezig om alle aangevraagde plaatjes te pluggen, en in januari is het doorgaans te laat.quote:
wowquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:53 schreef ChatGirl het volgende:
De meet & Greet met Jochem Myjer voor ¤ 9999,- op de veiling
Op eBay kan je geen bod intrekken toch?quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:53 schreef BobW het volgende:
Soms wordt er op de veiling van ¤500 opeens ¤10000 geboden. Ik vraag me af of dat wel echt is dan.
Ik ben mijn openhaard kwijtquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:53 schreef BobW het volgende:
Soms wordt er op de veiling van ¤500 opeens ¤10000 geboden. Ik vraag me af of dat wel echt is dan.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:54 schreef BBQSausage het volgende:
Ze gaan door het lint daar in Leiden!
Wat een grapjas ben jijquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:54 schreef BBQSausage het volgende:
als het goed is wel ooit in Groningen begonnen volgens mij.quote:
Nopequote:Op zaterdag 24 december 2011 00:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Op eBay kan je geen bod intrekken toch?
Vraag me sowieso af wat er klopt aan tussen en eindstand.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:53 schreef BobW het volgende:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:54 schreef BBQSausage het volgende:
Hij gaat ook van ¤1600 naar ¤9500. En je kan niet als bij MP je bod intrekken.quote:
De Ekdom heeft een lintworm.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:54 schreef tralalala het volgende:
Ik mis de grap? Wat is er met de lint?
Tussenstand is sowieso lager dan wat ze daadwerkelijk opgehaald hebben al. Ze noemen het bedrag dat daadwerkelijk op de rekening staat, dus als allerlei cash en cheques er nog niet opstaan, kan het hoger zijn. Hoeveel hoger is natuurlijk de vraag.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:54 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Vraag me sowieso af wat er klopt aan tussen en eindstand.
maarja als er een kind van 15 achter zit... kunnen ze juridisch dan wel iets beginnen bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hij gaat ook van ¤1600 naar ¤9500. En je kan niet als bij MP je bod intrekken.
Weinig en valt toch niet te controleren.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:54 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Vraag me sowieso af wat er klopt aan tussen en eindstand.
Daar komt ook aan zowel de boven- als onderkant vocht uit, en aan de onderkant is het soms zelfs rood of bruin.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kunnen die dames de ramen niet even druppel vrij maken.
Bij die veilingen staat dat ze wel rekening houden met terugtrekkers.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:56 schreef alors het volgende:
[..]
maarja als er een kind van 15 achter zit... kunnen ze juridisch dan wel iets beginnen bijvoorbeeld?
Lindstrĝm. staat bij de brievenbus.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:54 schreef tralalala het volgende:
Ik mis de grap? Wat is er met de lint?
nee zelfs niet als iemand van 17 het doetquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:56 schreef alors het volgende:
[..]
maarja als er een kind van 15 achter zit... kunnen ze juridisch dan wel iets beginnen bijvoorbeeld?
Nee, niet handelingsbekwaam.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:56 schreef alors het volgende:
[..]
Als degene die het hoogst heeft geboden het geboden bedrag niet kan betalen gaat ie wel naar de vorige bieder.. best jammerquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hij gaat ook van ¤1600 naar ¤9500. En je kan niet als bij MP je bod intrekken.
Welterusten!quote:
Da's fucking koud.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:58 schreef Apache4U het volgende:
wat een kloteweer daar. Vorig jaar stonden we tenminste lekker in de sneeuw.
Bij -12quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:58 schreef Apache4U het volgende:
SR in Groningen was echt mooi, nu is het letterlijk een gevalletje i'm dreaming of a white christmasquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:58 schreef Apache4U het volgende:
Die hadden ze laatst nog in een update geproptquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:59 schreef Natha-- het volgende:
Ik zou de Trololo-song wel aan willen vragen, maar die hebben ze vast niet
Deze werd niet aangevraagd.quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je zou er maar veel geld voor hebben gegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |