Ik gok dat dit hem zal wordenquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:35 schreef Paul het volgende:
Misschien doen ze gewoon
Giel
Timur
Coen
Zou me niets verbazen
Dan is het juist weer eens wat andersquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:36 schreef Paul het volgende:
Waarom denken jullie in godsnaam dat Ramon het glazen huis in kan die kan echt geen radioprogramma zelfstandig doen hoor. Alleen maar beetje meelachen met Timur.
Klopt ja.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:36 schreef Paul het volgende:
Waarom denken jullie in godsnaam dat Ramon het glazen huis in kan die kan echt geen radioprogramma zelfstandig doen hoor. Alleen maar beetje meelachen met Timur.
Tik hem aan!quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:36 schreef Paul het volgende:
Nee, liever niet. Met z'n eeeeet-wurk.quote:
Truste!quote:
En dat vind ik ook wel terecht... ik weet dat hij hier weinig fans heeft maar hij heeft zeker talent!quote:
Hoeft van mij ook niet, maar ik verwacht hem echt wel, had hem dit jaar al verwacht eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, liever niet. Met z'n eeeeet-wurk.
Thanks, die zocht ik eigenlijkquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:38 schreef TUFKAL het volgende:
http://www.digitaldreamdoor.com/pages/best_dance-house.html
'EEJ het is 8 minuten over half twaalf *pieuwpieuw* Nu eers Bruno Mars'quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:38 schreef Paul het volgende:
Domientje erin ja zou wel leuk zijn om te kijken hoe hij het doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |