Nog niet, maar ik bedoel over het glazen huis!quote:
Is ook erg goed!quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:42 schreef Bol_Wan het volgende:
Nice. Maar eigenlijk is de versie van The White Stripes ietsie beter
eerst die laatste kijkenquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:42 schreef Paul het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik bedoel over het glazen huis!
Domien maakt radio iets te letterlijk zoals geleerd op de opleiding.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:42 schreef alors het volgende:
[..]
En Domien is daar weer een exponent van
Dat is waar ja, dat vind ik het meest vervelende aan Giel. Naar trekje.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Michiel is gewoon een oprechte enthousiaste programmamaker die anderen ook de ruimte geeft om hun moment te pakken... dat in tegenstelling tot bijvoorbeeld Giel Beelen die alleen maar zichzelf belangrijk vindt
onzekerheid.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:42 schreef Waalwijker het volgende:
En ik heb nog nooit iemand gezien die zo camerabewust is als Veenstra.
Das dan weer een grote foeiquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik vind de Gleeversie van dit nummer mooier
Ik weet niet wat je leert.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:42 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Domien maakt radio iets te letterlijk zoals geleerd op de opleiding.
dat vind ik echt zooo ergquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik vind sowieso heel veel versies van Glee leukerDie mensen hebben mooie stemmen.
Meest walgelijk was de SR in Breda waarbij hij dwars door Rabberings moment heen ging met het hakken... dat was zo typerend voor de persoon Giel Beelen... als een ander meer aandacht krijgt dan hij gaat ie om zich heen meppenquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:43 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is waar ja, dat vind ik het meest vervelende aan Giel. Naar trekje.
waaromquote:
Al begint het dit seizoen wel een beetje tegen te vallen, vind ik zelf.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik vind sowieso heel veel versies van Glee leukerDie mensen hebben mooie stemmen.
ohquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat hoho muziekje, is van hun.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik vind de Gleeversie van dit nummer mooier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |