Ja dat was dus waarom ongeveer iedereen op afgeknapt was. Ik wilde erst ook nog wel gaan kijken/geld geven maar toen hoorde ik hoe het ging en had ik zoiets van uuuuuuuuhhh doeiiiii ik geef wel gelijk aan Leidenquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wtf
Hier is alles, maar dan ook echt alles op vrijwillige basisPand, electra, stream, dj's, drinken, alles wordt gesponsord, doen ze het hier toch net iets beter
Trustequote:Op zaterdag 24 december 2011 00:28 schreef Diaan73 het volgende:
Tijd om naar bed te gaan![]()
![]()
Nog veel plezier...
Trustenquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:28 schreef Diaan73 het volgende:
Tijd om naar bed te gaan![]()
![]()
Nog veel plezier...
Stenders, Sander en Ramon dan?quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Domien!!!!!!
Barend is denk ik wel ok
Roosmarijn!!!!!!!
Hoe kom je erop man, hoe dramatisch wil je het hebben
Het ging erom dat ik graag nieuwelingen in het huis zie... of mensen die het max 1 keer gedaan hebben... dus een jaar geen Giel, Gerard en Coen....quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Domien!!!!!!
Barend is denk ik wel ok
Roosmarijn!!!!!!!
Hoe kom je erop man, hoe dramatisch wil je het hebben
Vroegah werd Giel gemiddeld 2x per jaar ontslagen, ben benieuwd wanneer hij die trend weer door gaat zettenquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:27 schreef TUFKAL het volgende:
Giel weggooien en er kan weer verschuiving plaats vinden op 3fm.
En met de fietsen steeds voor de camera langs rijdenquote:
Schattig een kind uit de 0-tiesquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:29 schreef Spaghettivreter het volgende:
Goede plaat dit, kende hem nog niet maar ga hem ff downloaden
quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja dat was dus waarom ongeveer iedereen op afgeknapt was. Ik wilde erst ook nog wel gaan kijken/geld geven maar toen hoorde ik hoe het ging en had ik zoiets van uuuuuuuuhhh doeiiiii ik geef wel gelijk aan Leiden
quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:29 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Stenders, SanderTimur en RamonGiel dan?
Meeeeeeeeeeeeeeeeeer dan genoegquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Weten mensen meer van dit soort old school housemuziek?
Ja hoor. Mag ik een andere keer wat posten?quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Download de lage nummers van de Turn Up The Bass collectiequote:Op zaterdag 24 december 2011 00:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik zou geen goede vervanging weten eigenlijk bij 3fm. Alleen Bert van Lent zou ik benieuwd naar zijn, al zou hij het nooit trekken zo'n glazen huis.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het ging erom dat ik graag nieuwelingen in het huis zie... of mensen die het max 1 keer gedaan hebben... dus een jaar geen Giel, Gerard en Coen....
Ik kende 'm ook niet en ik ben een kind uit de 80-ies.quote:
quote:
PM'etje?quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:30 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ja hoor. Mag ik een andere keer wat posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |