Die plastice bavaria flesjes?, heb die net nog in eindhoven zitten drinken, bah wat een troep was datquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:26 schreef Timo20 het volgende:
Geniale bier flesjes zijn dat, die die tuup aan de microfoon had![]()
![]()
Roosmarijn.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die eerste keer was ie dramatisch... maar als hij er volgend jaar weer in zou zitten zou het ook 3 keer op rij zijn... en ik vind hem dit jaar ook niet sprankelen...
gooi voor mijn part gewoon Domien, Barend en Roosmarijn in het huis...
Daarnaast vond ik dat lege plein ook niet echt aantrekkelijk om lang te staan. Maar toch gelachen met collegas op het plein. Met z'n 8en crowdsurfen undzoquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
In Eindhoven was er gezeik met de sponsoren blabla. Ze hadden 300.000 nodig en kwamen 60.000 tekort, waar het eerste geld dus heen zou gaan. Toen hebben ze 'ingekort op de salarissen' en was de begroting ineens wel rond. Oftewel: niemand wilde nog geld geven.
Wtfquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
In Eindhoven was er gezeik met de sponsoren blabla. Ze hadden 300.000 nodig en kwamen 60.000 tekort, waar het eerste geld dus heen zou gaan. Toen hebben ze 'ingekort op de salarissen' en was de begroting ineens wel rond. Oftewel: niemand wilde nog geld geven.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:27 schreef Bol_Wan het volgende:
Jezus, Belgie is ook goed bezig geweest zeg, zie het net voorbij komen
Hakken zuigt, Dit is wel goedquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:27 schreef Natha-- het volgende:
Oh, dit is geen hakken, dit is mellow
Trusten!quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:28 schreef Diaan73 het volgende:
Tijd om naar bed te gaan![]()
![]()
Nog veel plezier...
quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:28 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Daarnaast vond ik dat lege plein ook niet echt aantrekkelijk om lang te staan. Maar toch gelachen met collegas op het plein. Met z'n 8en crowdsurfen undzo![]()
NEE, volgend jaar gewoon weer Gielquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:27 schreef TUFKAL het volgende:
Giel weggooien en er kan weer verschuiving plaats vinden op 3fm.
Trustenquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:28 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
Nog veel plezier...
Truste!quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:28 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
Nog veel plezier...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |