Ja, best wel eigenlijk. Dus ik ben blij dat ik dit nog mee mag maken.quote:
Dit dus.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:59 schreef Dividend het volgende:
Waarom niet op dat ander plein? Daar is veel meer ruimte.
hmmm die markt kan wel opdonderen voor SR alsof dat een probleem isquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:17 schreef Diaan73 het volgende:
De Oude Markt is toch ook veel gezelliger met al die cafeetjes. Van Heekplein is ook nog markt... en erg ongezellig middenin het winkelgebied. Ik ben wel benieuwd waar ze het GH neer gaan zetten.
Ik denk ook dat het inclusief het hele mediapark en gezien de drukte op de laatste dagen van Serious Request, de oude markt gewoon te klein zal zijn (ondanks dat ik de oude markt gezelliger vind) en dus helaas het van heekplein veel praktischer is.quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:30 schreef Boterbartje het volgende:
Ik denk bij nader inzien dat als het evenement dezelfde omvang als nu houdt het wel op de oudemarkt past, aangezien twente daar ook altijd feesten heeft gehad. Maar als ze zo'n half mediapark erachter willen hebben zoals nu in leiden weet ik het nog niet.
Dit las ik nog in een nieuwsbericht. Je zou bijna kunnen/mogen concluderen dat het toch op de Oude Markt is....quote:'Enschede is een goede locatie,' reageert 3FM-zendermanager Wilbert Mutsaers. 'De Oude Markt is een sfeervol en levendig plein. De stad heeft bovendien een prachtig plan om de eigen regio te mobiliseren.
En dan bij de afsluiting lopen vanaf Oude Markt naar van Heekplein.quote:Op zaterdag 24 december 2011 11:06 schreef TAV74 het volgende:
Glazen huis op Oude markt (ook veel sfeervoller), van Heekplein zal wel gebruikt worden voor alle andere activiteiten zoals het grote podium tbv afsluiting en bands die er staan.
Reden waarom steden dit event binnenhalen is ook de exposure die het met zich meebrengt. De horeca aan de markt in Eindhoven werd er ook erg vrolijk van, ook nog goed voor de Eindhovense binnenstad dus.quote:Op zaterdag 24 december 2011 11:46 schreef rubje het volgende:
Van mij mag elke stad/dorp die SR poppenkast met de leugen/drogreden binnenhalen want de grootste havenstad van NL doet hier niet aan mee.Bij ons alleen Ekcte mensen,geen zelfingenomen Hilversumse inteelt.
En daarom kan Rotterdam zich al jaren zelf erg goed bedruipen als metropool en grootste havenstad van EU (bij ons wordt het geld voor NL verdiend!quote:Op zaterdag 24 december 2011 11:51 schreef themole het volgende:
[..]
Reden waarom steden dit event binnenhalen is ook de exposure die het met zich meebrengt. De horeca aan de markt in Eindhoven werd er ook erg vrolijk van, ook nog goed voor de Eindhovense binnenstad dus.
Gewoon hetzelfde als dit jaar. Of dacht je dat het nu in juni was.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:26 schreef 2cv het volgende:
Misschien dit jaar er ECHT eens heen. Zijn de datums al bekend ?
Het kan toch 1 of 2 dagen verschuiven als het zo uitkomt ?quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:20 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Gewoon hetzelfde als dit jaar. Of dacht je dat het nu in juni was.
neequote:Op woensdag 28 december 2011 21:02 schreef 2cv het volgende:
[..]
Het kan toch 1 of 2 dagen verschuiven als het zo uitkomt ?
Daar hebben ze al hun eigen versie (Music for Life)quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Het in Belgie doen lijkt me ook wel eens leuk.
Grote kans op Giel!!!!!!!!!!11!11 En ook wel Coentje en misschien... DOMIEN???!!!quote:Op zondag 25 december 2011 17:08 schreef Boterbartje het volgende:
MAAR ZONDER GERARD EKDOM dus sowieso begin je al met -1.000.000 in het roodgeen playbackdom, geen gespring, geen levendigheid, geen woordgrapjes, geen sapje on the sideeeee, geen BEDANKT BEDANKT WE ZULLEN HET NOOIT VERGETEN
ik ben er verdrietig van
Dit dus. Had zó gehoopt op een herhaling van 2007, met Ekdom, Veenstra en Stenders, maar dat zal hem dus niet worden.quote:Op zondag 25 december 2011 17:08 schreef Boterbartje het volgende:
MAAR ZONDER GERARD EKDOM dus sowieso begin je al met -1.000.000 in het roodgeen playbackdom, geen gespring, geen levendigheid, geen woordgrapjes, geen sapje on the sideeeee, geen BEDANKT BEDANKT WE ZULLEN HET NOOIT VERGETEN
ik ben er verdrietig van
Stenders had je sowieso al op je buik kunnen schrijven, want PowNed.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:08 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Dit dus. Had zó gehoopt op een herhaling van 2007, met Ekdom, Veenstra en Stenders, maar dat zal hem dus niet worden.
Daarom juist, daar gaat opvallen dat er geen hond komt naar Enschedequote:Op vrijdag 23 december 2011 22:59 schreef Dividend het volgende:
Waarom niet op dat ander plein? Daar is veel meer ruimte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |