quote:Op zondag 18 december 2011 10:15 schreef Splutje het volgende:
Serious RequestDaarmee begint de kerstsfeer echt voor mij
alsof geld doneren na al die jaren iets gedaan heeftquote:Op zondag 18 december 2011 10:14 schreef BrandX het volgende:
ach hij doet ten minste nog iets, velen doen niets.
Dat doet TS ook om geld in te zamelen!quote:Op zondag 18 december 2011 10:19 schreef Specularium het volgende:
En waarom zou hij op de hei gaan zitten met een veldfles?
true, maar dat is niet aan ekdom als persoon natuurlijk, dat is de zakkenvuller organisatie er achterquote:Op zondag 18 december 2011 10:18 schreef wise het volgende:
[..]
alsof geld doneren na al die jaren iets gedaan heeft
quote:Op zondag 18 december 2011 10:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
true, maar dat is niet aan ekdom als persoon natuurlijk, dat is de zakkenvuller organisatie er achter
quote:Op zondag 18 december 2011 11:04 schreef DeZoektocht het volgende:
daar stoorde ik me idd vorig jaar ook al aan, ze eten gewoon, alleen alles vloeibaar.
3 zakken friet met mayo in de blender en opeens is het 'drinken'
quote:Uitspraak: ˈdrɪnkə(n) (dronk, heeft gedronken) Werkwoord 1 (een vloeistof) in je mond nemen en doorslikken
Als dat niet zou mogen, hoeveel bekende dj's zouden er dan in het Glanzen Huis willen denk jij?quote:Op zondag 18 december 2011 11:04 schreef DeZoektocht het volgende:
daar stoorde ik me idd vorig jaar ook al aan, ze eten gewoon, alleen alles vloeibaar.
Giel schijnt op deze manier 1 tomaat per week te eten. Maar dat doet hij normaal ook.quote:Op zondag 18 december 2011 11:04 schreef DeZoektocht het volgende:
Ware het niet dat er in de sapjes geen mayo met friet zit maar bijvoorbeeld:quote:Op zondag 18 december 2011 11:04 schreef DeZoektocht het volgende:
Ik voel met je mee. Je bent zeker ook geen bekende radioman?quote:Op zondag 18 december 2011 11:28 schreef Psy-freak het volgende:
Ik werk tenminste vrijwillig voor het Rode Kruis, ipv. betaald en warm in een huisje zitten.
We zitten nu massaal kou te lijden bij ijsbanen door het hele land.quote:Op zondag 18 december 2011 11:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik voel met je mee. Je bent zeker ook geen bekende radioman?
Verder zeer terechte klacht. Wat een onzin dat gedoe!quote:Op zondag 18 december 2011 10:16 schreef Prospos het volgende:
Terechte klacht. Voor het loon van zo'n radioclown zit ik daar ook wel 3 weken... Die lachen zich rot.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |