quote:Op zondag 18 december 2011 10:15 schreef Splutje het volgende:
Serious RequestDaarmee begint de kerstsfeer echt voor mij
alsof geld doneren na al die jaren iets gedaan heeftquote:Op zondag 18 december 2011 10:14 schreef BrandX het volgende:
ach hij doet ten minste nog iets, velen doen niets.
Dat doet TS ook om geld in te zamelen!quote:Op zondag 18 december 2011 10:19 schreef Specularium het volgende:
En waarom zou hij op de hei gaan zitten met een veldfles?
true, maar dat is niet aan ekdom als persoon natuurlijk, dat is de zakkenvuller organisatie er achterquote:Op zondag 18 december 2011 10:18 schreef wise het volgende:
[..]
alsof geld doneren na al die jaren iets gedaan heeft
quote:Op zondag 18 december 2011 10:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
true, maar dat is niet aan ekdom als persoon natuurlijk, dat is de zakkenvuller organisatie er achter
quote:Op zondag 18 december 2011 11:04 schreef DeZoektocht het volgende:
daar stoorde ik me idd vorig jaar ook al aan, ze eten gewoon, alleen alles vloeibaar.
3 zakken friet met mayo in de blender en opeens is het 'drinken'
quote:Uitspraak: ˈdrɪnkə(n) (dronk, heeft gedronken) Werkwoord 1 (een vloeistof) in je mond nemen en doorslikken
Als dat niet zou mogen, hoeveel bekende dj's zouden er dan in het Glanzen Huis willen denk jij?quote:Op zondag 18 december 2011 11:04 schreef DeZoektocht het volgende:
daar stoorde ik me idd vorig jaar ook al aan, ze eten gewoon, alleen alles vloeibaar.
Giel schijnt op deze manier 1 tomaat per week te eten. Maar dat doet hij normaal ook.quote:Op zondag 18 december 2011 11:04 schreef DeZoektocht het volgende:
Ware het niet dat er in de sapjes geen mayo met friet zit maar bijvoorbeeld:quote:Op zondag 18 december 2011 11:04 schreef DeZoektocht het volgende:
Ik voel met je mee. Je bent zeker ook geen bekende radioman?quote:Op zondag 18 december 2011 11:28 schreef Psy-freak het volgende:
Ik werk tenminste vrijwillig voor het Rode Kruis, ipv. betaald en warm in een huisje zitten.
We zitten nu massaal kou te lijden bij ijsbanen door het hele land.quote:Op zondag 18 december 2011 11:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik voel met je mee. Je bent zeker ook geen bekende radioman?
Verder zeer terechte klacht. Wat een onzin dat gedoe!quote:Op zondag 18 december 2011 10:16 schreef Prospos het volgende:
Terechte klacht. Voor het loon van zo'n radioclown zit ik daar ook wel 3 weken... Die lachen zich rot.
Dat zijn de belgen, wij Nederlanders halen geld op voor moeders in oorlogsgebiedenquote:Op zondag 18 december 2011 12:12 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ik vind het veel erger dat ze nu duizenden mensen gaan redden van diarree, zodat er nog meer mensen dood kunnen gaan bij de volgende hongersnood.
Doe dan iets nuttigs...
Ik woon in België, en dacht dat het voor beide hetzelfde was....quote:Op zondag 18 december 2011 12:16 schreef remcoP het volgende:
[..]
Dat zijn de belgen, wij Nederlanders halen geld op voor moeders in oorlogsgebieden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |