quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Iemand in Met het mes op tafel schrijft 'quatre-mains' als 'katremet'![]()
.
Wist alle vragen van de finalequote:Op vrijdag 23 december 2011 20:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo kansloos als ze 'geen idee' opschrijven. Why bother?
Als je niets opschrijft weten de andere kandidaten direct al dat je een vraag fout hebt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo kansloos als ze 'geen idee' opschrijven. Why bother?
oh ja, daar heb je een puntquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als je niets opschrijft weten de andere kandidaten direct al dat je een vraag fout hebt.
Jaaaaaaaaa!quote:
quote:
Wat ontzettend naar!quote:Op zaterdag 24 december 2011 10:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dank. Dienstdoende tandarts gevonden en gebeld. Antwoordapparaat, je kan je daar om 11:30 melden, behandeld worden en contant afrekenen. Het moet maar.
Ik had hetzelfde!! En vandaag terug. Hoppa in 1 avond 500 euro door de mangelquote:Op zaterdag 24 december 2011 10:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee. Want ik zit al aan mn max vergoeding. Dus dit grapje kost me mn eindejaarsuitkering + bonus.
En zit te janken, ik ben zo klaar met alle tegenslag op fysiek gebied. Ik kan gewoon niet meer.
Mee of tegen?quote:
Anders blender je een appel, sinaasappel, banaan en yoghurt ofzo en drink je dat, krijg je iig wat nuttigs binnen.quote:
Leukquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:47 schreef Ml-etje het volgende:
XM
Thanks nog voor je tip, heb gereserveerd voor woensdag!
Heb de Mr eerst de bon gemaild (thuis expres geen printer).quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
LeukBen benieuwd of jullie ook enthousiast zijn
.
Ben niet in R'dam geweestquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil je niet ontmoedigen, maar als je in R'dam niet bent geslaagd, heb ik niet direct hoop dat je het hier wel gaat vinden... Maar goed, kijken kan altijd. Hier zit natuurlijk wel College Style![]()
.
Ik ken de sluiproutes hier dus vermijd die winkelpaden met geagiteerde kerstshoppers.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik geloof niet dat vandaag een dag voor mij was geweest om vrijwillig de stad in te gaan.
Eens. Alhoewel ik zo wel de stad in ga. Als ik heb onbeten.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik geloof niet dat vandaag een dag voor mij was geweest om vrijwillig de stad in te gaan.
Hmmmm... moeilijk. Geen idee wat handig is!quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, maar daar had ik al rekening mee gehouden. De rode zijn kuitmaat 41, die ik wil komen in 40 of 42. Wilde 40, maar die is dus al uitverkocht.
De laarzen zijn gefixt, goddank. Je ziet het nog wel, maar ik had het erger verwacht.
Mooiquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk het niet Viz...
Zit over deze te dubben:
http://www.duoboots.com/n(...)wart_su%25c3%25a8de/
De vaste schoenmaker van de winkel waar ik gewerkt heb, zei dat het zelden echt mooi wordt. Zou het niet zo snel riskeren eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zou je de schacht van laarzen ook in kunnen laten nemen? Bij DUO hebben ze een paar dat ik wel wil hebben, maar niet meer in de juiste kuitmaat. Een maatje te groot nog wel, dus ik twijfel. Kan nergens anders een paar fatsoenlijke, elegante zwarte laarzen vinden. Zelfs niet bij zalado/omoda. Waardeloos!
Dat, bovendien betaal je bij DUO al een klein fortuin voor laarzen, ik zou dan niet nog eens 50,- aan een schoenmaker willen spenderen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:02 schreef Phaidra het volgende:
[..]
De vaste schoenmaker van de winkel waar ik gewerkt heb, zei dat het zelden echt mooi wordt. Zou het niet zo snel riskeren eigenlijk.
Naar Fuerteventura met mn ouders en man! Vreselijk lief cadeau van mn ouders om hun 35 jarig huwelijk te vierenquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Razz waar ging je naar toe?
Ik ben zwaar jaloers iig!
Zo, gaat hier mij een bom af.. damn *auw oor*
Eten was lekker, zo maar even douchen en dan Bad Santa kijken denk ik.
En straks nog kwark en vla
Wat heerlijk!quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:04 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Naar Fuerteventura met mn ouders en man! Vreselijk lief cadeau van mn ouders om hun 35 jarig huwelijk te vieren
Een slechte bijlezer zou denken dat je naar de tandarts wilt.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:47 schreef Ml-etje het volgende:
XM
Thanks nog voor je tip, heb gereserveerd voor woensdag!
*bekpijnboks doetquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:19 schreef Perruche het volgende:
Ik ga zo kaasfonduen. En nu doet mijn ene tand toch pijn. Eerder deed het niet pijn. Urgh.
Alleen aan een goede schoenmaker toevertrouwen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zou je de schacht van laarzen ook in kunnen laten nemen? Bij DUO hebben ze een paar dat ik wel wil hebben, maar niet meer in de juiste kuitmaat. Een maatje te groot nog wel, dus ik twijfel. Kan nergens anders een paar fatsoenlijke, elegante zwarte laarzen vinden. Zelfs niet bij zalado/omoda. Waardeloos!
Heb nooit te klagen over de tandartsquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Een slechte bijlezer zou denken dat je naar de tandarts wilt.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:28 schreef loveli het volgende:
Nu een konijn in de oven en mezelf onder de douche zetten . Must not mix up
Ik ook niet. Over m'n gebit daarentegenquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb nooit te klagen over de tandarts
quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ook niet. Over m'n gebit daarentegen.
Waar was je?quote:
Op zich ook wel een soort van foutquote:
Zo ja zeg dat wel (van die tanden dan).quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:27 schreef uniekhoorn het volgende:
All you need is yellow teeth
Walnotenzelf openbreken, ik hou ervan mijn aanstaande niet.. Stofzuigen dus morgenochtend
Komt goedquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:29 schreef V1z0R het volgende:
Hee, uks is er ook nog wel! Van hetzelfde jongen!
Ben jij zoveel afgevallenquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ben er ook nog! Nouja, alweer eigenlijk.
Zo even douchen en me in mijn ondertussen veel ruime spijkerbroek hijsen en dan naar het vliegveld!
Over 24 uur lig ik gewoon in mn eigen bedje!!![]()
In het dagelijks leven trein je en halve-marathon je anders ook best aardig.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik zal me morgen (of beter maandagochtend) eens wegen, maar ik gok zeker 5 kilo.
Is vrij normaal hoor bij mij als ik een maandje rondreis. Al die lange bustochten en het vele lopen, hakken er best wel in.
WaarGing jij ook alweer heen?quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Henk wat klink je toch altijd wakker
Ow en waar Razz heen gaat... dat komt nog wel eerst maar toch liever naar Tenerife
Naar Drenthequote:
Wij ookquote:
Kan ook Marokko wordenquote:
^^quote:Op zondag 25 december 2011 10:40 schreef Viking84 het volgende:
Aww, wat een kerst... beterschap, Perruche!.
ja, mijn plan liep iets in de soepquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Anders blender je een appel, sinaasappel, banaan en yoghurt ofzo en drink je dat, krijg je iig wat nuttigs binnen.
Oliebol is wel lekker though
Aurum, je D...
quote:Marijke Helwegen is ervan overtuigd dat Jezus Christus haar wel ziet zitten. "Van boven kijkt hij naar mij en denkt: daar loopt Marijke weer met haar lipjes getuit en borstjes vooruit", vertelt Helwegen voor de camera van Novum Nieuws. "Dat vindt hij leuk."
Die gedachte vasthoudenquote:Op zondag 25 december 2011 12:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Proost uniekje!
Heb het meeste zin in dinsdag, lekker met zn tweetjes naar hotelletje![]()
Ik ontbijt (3 eitjes, thee), in de middag wat soep of fruit, en in de avond een gemiddeld avondeten (rijst etc.). Dat was het eigenlijk wel.quote:Op zondag 25 december 2011 14:00 schreef _aurum_ het volgende:
Ola Baghdaddy, wat eet je nu op een dag?
En doe je alleen aan cardio of doe je ook aan andere sporten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over een uurtje komt de hele familie hier, en gaan we cadeautjes doen en gourmetten enzo, maar gisteravond hadden we kerstcadeautjes met 't gezin gedaan, en dat was ook al heel gezellig
Ja doei.
Hij is nog maar half leeg... in combinatie met All you Need is love..quote:Op zondag 25 december 2011 14:26 schreef motorbloempje het volgende:
een hele fles cava in je eentje uniek!![]()
Ja, daar ben ik het wel mee eens denk ik...quote:Op zondag 25 december 2011 14:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als het toch moet, zou ik het zsm doen Perr. De zenuw zal niet ineens on-ontstoken zijn.
Klinkt relaxed. Is de fles al leeg?quote:Op zondag 25 december 2011 14:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Perr, sterkte.. Nu gaan maar?
Henk, wanneer ben je thuis? En ga je nog wat doen dan?
Tink
Ga zo maar Riverdance afkijken
haha ik had hetzelfde met vriendje!! mar volgens mij vindt hij het niet zo erg, kan 'ie lekker tekenen enzo haha.quote:Op zondag 25 december 2011 14:59 schreef Jagärtrut het volgende:
Sterkte Perruche!
Ja, ik heb een heerlijke kerst. De Duutsers moeder voelt zich wat schuldig, want die had graag een programma voor ons gehad. Terwijl ik het heerlijk vind dat we niets hoeven.....
Ik kom uit op ongv. 2000 kcal. Beetje te weinig lijkt me?quote:Op zondag 25 december 2011 15:12 schreef _aurum_ het volgende:
Baghdaddy, volgens mij eet je,veeeeeel te weinig. Trek het eens door zo'n kcalteller, zie OP.
Perr, ik zou t zsm laten behandelen
Jij hebt ook geen verkeerd lijstje dacht ik zo, en is nog veul gezonder ookquote:Op zondag 25 december 2011 15:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker V1.. wil zo met je meedoen!
Fles is leeg, heb er nog 3
't Is inderdaad niet veel.quote:Op zondag 25 december 2011 20:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Geloof dat m'n lijstje niet eens zoveel is. Naja.
Dat zei ik alquote:Op zondag 25 december 2011 20:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Geloof dat m'n lijstje niet eens zoveel is. Naja.
quote:Op zondag 25 december 2011 20:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zoveel gegeten... Buik..zo...vol....
Mijn lijf wordt dikker van te weinig dan van normaalquote:
Doe dan maar een kado lijstjequote:Op zondag 25 december 2011 21:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ach parkietje, wat een rotte kerst zo! Smakkerd voor joe![]()
![]()
Ik ben weer thuis, fris gedouched na gourmet met vriendje, mamma, oma en zus + vriendIk kán een lijstje doen, maar ik denk dat ik jullie daar geen plezier mee doe
![]()
Ben ook mega-verwend
Ben jij alleen thuis met Whisky, vreten en Die Hard?quote:Op zondag 25 december 2011 21:55 schreef V1z0R het volgende:
Mo in een jurkje
![]()
Perr heeft het weer overleefd zie ik!?
Weet niet wat ik toen kreeg, maar na m'n algehele narcose was ik high als een malloot, heerlijk!![]()
Whisky.... check
Vreten.... check(heel onnodig want je kunt me al rollen
)
Die Hard.... check
Yippikajee mothe.. ehh.. slankies
Don't mind if I do!quote:
Denk dat het je mee gaat vallen met dat whutquote:Op zondag 25 december 2011 22:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Don't mind if I do!Van mams heb ik The Life and Times of Scrooge McDuck Vol. 1 gekregen (jeugdsentiment, tekeningen van Don Rosa, win!) en een vredesduif-hanger uit Brazilië
Van zus en haar vriend heb ik een learn-to-knit-kit gehad waarmee je appels en peren kan breien (lololol! misschien ook voor amigurumi's, omdat ik klaagde dat haken niet lukte
) en een cute koffertje met gingerbreadmen erop
En van vriendje kreeg ik een skin voor League of Legends, een The Joy of Painting boek van Bob Ross en American Gods van Neil Gaiman
![]()
En dit zijn nu ik het zo zie staan waarschijnlijk grotendeels dingen waarvan jullie denken 'wut? wat moet je daar nu mee', maar ik vind het win!![]()
Oh en we hebben allemaal etenswaar meegekregen van mn mams, omdat we dat dáár niet opgegeten hadden
Oh! Dan geloof je me vast wel als ik zeg dat het leuk is, toch?quote:Op zondag 25 december 2011 22:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb van de helft vd cadeaus geen idee wat het is.
quote:Op zondag 25 december 2011 22:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb van de helft vd cadeaus geen idee wat het is.
Ah dat is inderdaad leuk! Al heb ik voorlopig nog genoeg uit te vindenquote:Op zondag 25 december 2011 22:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh! Dan geloof je me vast wel als ik zeg dat het leuk is, toch?
En MI, een skin is iets wat je kunt kopen voor een LoL* champion, dan ziet ie er in het spel anders uitIk speel veel met Teemo (die hamster in dat padvinderspakje) dus nu heb ik een skin voor hem en ziet ie eruit als de paashaas en dropt ie ipv opblazende mushrooms paaseieren
Je moet ervan houden
![]()
*voor de games-leken onder ons: League of Legends, computerspel waarin je een 'champion' bestuurt
Knitten zegt je niks?quote:
Selectieve lezer!quote:Op zondag 25 december 2011 22:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee.
En die uitleg maakt het eigenlijk alleen maar verwarrender. Een skin voor een champignon? Wtf
.
Definitief tranen in mijn ogen van het lachenquote:Op zondag 25 december 2011 22:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Paashazen die champignons droppen met bommen en dan in een skin?
Wat zat er door dat eten Maria?
Bwah, als je het eenmaal kent is het heel logisch! Echt waar!quote:Op zondag 25 december 2011 22:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Paashazen die champignons droppen met bommen en dan in een skin?
Wat zat er door dat eten Maria?
Ik heb het even uitgebeeld en hij kon mijn tranen begrijpen geloof ikquote:Op zondag 25 december 2011 22:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als je mij niet kent, is dat niet uit te leggen ben ik bang.
Ja right en dit ga ik dus niet uitleggen.quote:Op zondag 25 december 2011 22:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je hebt een champignon op je hoofd gezet, door de kamer gehopst en wat eieren her en der gelegd?
Dan zou ik ook wel lachen geloof ik.
Dat lijkt maar zo. Ik lig nl nog steeds in bed en mn huis is een bende.quote:Op maandag 26 december 2011 10:55 schreef Phaidra het volgende:
Wow Henk, wat actief na zo'n lange reis!!
Yep, op de dingetjes bij de thee na. Het was ook heerlijkquote:Op maandag 26 december 2011 11:06 schreef Perruche het volgende:
Morning!!!
Lijstje gisteren:
1 bth niets, plakjes komkommer, kommetje havermout, kommetje kippenbouillon en wat gestoomde rijst.
Planning vandaag:
appelsap (van die "echte"), havermout, soep met witbrood om te soppen.
Oh joy
Oeh phaidra je D klinkt goddelijk. Zelf gemaakt, alles??
^^quote:Op maandag 26 december 2011 11:28 schreef loveli het volgende:
*geeft vriendje van Perr een minder vergevingsgezinde trap onder z'n gat*
Misschien hou je vocht vast?quote:Op maandag 26 december 2011 11:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
De weegschaal zei trouwens maar- 2 kilo. Mijn broeken zeggen wat anders.
Geen idee! Mn enkels en handen zien er iig normaal uit.quote:
Nee, dat soort toeristenuitstapjes zijn niks voor mij. Daardoor mis ik ook altijd alle leuke bezienswaardigheden, maar ik ontloop ook de vervelende fuiken.quote:Op maandag 26 december 2011 11:38 schreef Tinkepink het volgende:
He sigme, heb jij op tenerife ook een dolfijnenboottocht gemaakt?
quote:Op maandag 26 december 2011 09:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ga er maar eens uut. Straks richting mijn ouders. Tweede kerstdag is ook altijd een uitdaging op de weg met mensen die amper rijden, maar nu het stof vd auto hebben geblazen om naar familie te gaan. Het is bijna een soort Mario Kart, maar helaas kan je ze niet met objecten van de weg knikkeren
.
quote:Op maandag 26 december 2011 11:22 schreef Phaidra het volgende:
Sigme, dat klinkt eng maar wel intrigerend. Krijgen we een foto?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Hmmm... je zou denken dat ik met 3 keer per week spinnen al wat spieren zou hebben. Nouja, het zal wel.quote:Op maandag 26 december 2011 12:32 schreef Perruche het volgende:
Henk, misschien spieren erbij van al dat lopen?
Loveli; ohja, het is kerst! Heb ik serieus niet bij stil gestaan door alle ellende.
XMerop. Bij mij doet het ook nog pijn. Kan niet eens fatsoenlijk praten!!
Dan heb je juist een cadeautje nodigquote:Op maandag 26 december 2011 12:32 schreef Perruche het volgende:
http://www.zalando.nl/lacoste-laarzen-zwart-la2-fzw-0078-99.html
ik wilvoor werk.
Niet slim na 500 euro tandartskosten in 3 dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |