^^quote:Op zondag 25 december 2011 10:40 schreef Viking84 het volgende:
Aww, wat een kerst... beterschap, Perruche!.
ja, mijn plan liep iets in de soepquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Anders blender je een appel, sinaasappel, banaan en yoghurt ofzo en drink je dat, krijg je iig wat nuttigs binnen.
Oliebol is wel lekker though
Aurum, je D...
quote:Marijke Helwegen is ervan overtuigd dat Jezus Christus haar wel ziet zitten. "Van boven kijkt hij naar mij en denkt: daar loopt Marijke weer met haar lipjes getuit en borstjes vooruit", vertelt Helwegen voor de camera van Novum Nieuws. "Dat vindt hij leuk."
Die gedachte vasthoudenquote:Op zondag 25 december 2011 12:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Proost uniekje!
Heb het meeste zin in dinsdag, lekker met zn tweetjes naar hotelletje![]()
Ik ontbijt (3 eitjes, thee), in de middag wat soep of fruit, en in de avond een gemiddeld avondeten (rijst etc.). Dat was het eigenlijk wel.quote:Op zondag 25 december 2011 14:00 schreef _aurum_ het volgende:
Ola Baghdaddy, wat eet je nu op een dag?
En doe je alleen aan cardio of doe je ook aan andere sporten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over een uurtje komt de hele familie hier, en gaan we cadeautjes doen en gourmetten enzo, maar gisteravond hadden we kerstcadeautjes met 't gezin gedaan, en dat was ook al heel gezellig
Ja doei.
Hij is nog maar half leeg... in combinatie met All you Need is love..quote:Op zondag 25 december 2011 14:26 schreef motorbloempje het volgende:
een hele fles cava in je eentje uniek!![]()
Ja, daar ben ik het wel mee eens denk ik...quote:Op zondag 25 december 2011 14:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als het toch moet, zou ik het zsm doen Perr. De zenuw zal niet ineens on-ontstoken zijn.
Klinkt relaxed. Is de fles al leeg?quote:Op zondag 25 december 2011 14:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Perr, sterkte.. Nu gaan maar?
Henk, wanneer ben je thuis? En ga je nog wat doen dan?
Tink
Ga zo maar Riverdance afkijken
haha ik had hetzelfde met vriendje!! mar volgens mij vindt hij het niet zo erg, kan 'ie lekker tekenen enzo haha.quote:Op zondag 25 december 2011 14:59 schreef Jagärtrut het volgende:
Sterkte Perruche!
Ja, ik heb een heerlijke kerst. De Duutsers moeder voelt zich wat schuldig, want die had graag een programma voor ons gehad. Terwijl ik het heerlijk vind dat we niets hoeven.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |