Anders blender je een appel, sinaasappel, banaan en yoghurt ofzo en drink je dat, krijg je iig wat nuttigs binnen.quote:
Leukquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:47 schreef Ml-etje het volgende:
XM
Thanks nog voor je tip, heb gereserveerd voor woensdag!
Heb de Mr eerst de bon gemaild (thuis expres geen printer).quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
LeukBen benieuwd of jullie ook enthousiast zijn
.
Ben niet in R'dam geweestquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil je niet ontmoedigen, maar als je in R'dam niet bent geslaagd, heb ik niet direct hoop dat je het hier wel gaat vinden... Maar goed, kijken kan altijd. Hier zit natuurlijk wel College Style![]()
.
Ik ken de sluiproutes hier dus vermijd die winkelpaden met geagiteerde kerstshoppers.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik geloof niet dat vandaag een dag voor mij was geweest om vrijwillig de stad in te gaan.
Eens. Alhoewel ik zo wel de stad in ga. Als ik heb onbeten.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik geloof niet dat vandaag een dag voor mij was geweest om vrijwillig de stad in te gaan.
Hmmmm... moeilijk. Geen idee wat handig is!quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, maar daar had ik al rekening mee gehouden. De rode zijn kuitmaat 41, die ik wil komen in 40 of 42. Wilde 40, maar die is dus al uitverkocht.
De laarzen zijn gefixt, goddank. Je ziet het nog wel, maar ik had het erger verwacht.
Mooiquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk het niet Viz...
Zit over deze te dubben:
http://www.duoboots.com/n(...)wart_su%25c3%25a8de/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |