Ik heb het even uitgebeeld en hij kon mijn tranen begrijpen geloof ikquote:Op zondag 25 december 2011 22:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als je mij niet kent, is dat niet uit te leggen ben ik bang.
Ja right en dit ga ik dus niet uitleggen.quote:Op zondag 25 december 2011 22:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je hebt een champignon op je hoofd gezet, door de kamer gehopst en wat eieren her en der gelegd?
Dan zou ik ook wel lachen geloof ik.
Dat lijkt maar zo. Ik lig nl nog steeds in bed en mn huis is een bende.quote:Op maandag 26 december 2011 10:55 schreef Phaidra het volgende:
Wow Henk, wat actief na zo'n lange reis!!
Yep, op de dingetjes bij de thee na. Het was ook heerlijkquote:Op maandag 26 december 2011 11:06 schreef Perruche het volgende:
Morning!!!
Lijstje gisteren:
1 bth niets, plakjes komkommer, kommetje havermout, kommetje kippenbouillon en wat gestoomde rijst.
Planning vandaag:
appelsap (van die "echte"), havermout, soep met witbrood om te soppen.
Oh joy
Oeh phaidra je D klinkt goddelijk. Zelf gemaakt, alles??
^^quote:Op maandag 26 december 2011 11:28 schreef loveli het volgende:
*geeft vriendje van Perr een minder vergevingsgezinde trap onder z'n gat*
Misschien hou je vocht vast?quote:Op maandag 26 december 2011 11:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
De weegschaal zei trouwens maar- 2 kilo. Mijn broeken zeggen wat anders.
Geen idee! Mn enkels en handen zien er iig normaal uit.quote:
Nee, dat soort toeristenuitstapjes zijn niks voor mij. Daardoor mis ik ook altijd alle leuke bezienswaardigheden, maar ik ontloop ook de vervelende fuiken.quote:Op maandag 26 december 2011 11:38 schreef Tinkepink het volgende:
He sigme, heb jij op tenerife ook een dolfijnenboottocht gemaakt?
quote:Op maandag 26 december 2011 09:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ga er maar eens uut. Straks richting mijn ouders. Tweede kerstdag is ook altijd een uitdaging op de weg met mensen die amper rijden, maar nu het stof vd auto hebben geblazen om naar familie te gaan. Het is bijna een soort Mario Kart, maar helaas kan je ze niet met objecten van de weg knikkeren
.
quote:Op maandag 26 december 2011 11:22 schreef Phaidra het volgende:
Sigme, dat klinkt eng maar wel intrigerend. Krijgen we een foto?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Hmmm... je zou denken dat ik met 3 keer per week spinnen al wat spieren zou hebben. Nouja, het zal wel.quote:Op maandag 26 december 2011 12:32 schreef Perruche het volgende:
Henk, misschien spieren erbij van al dat lopen?
Loveli; ohja, het is kerst! Heb ik serieus niet bij stil gestaan door alle ellende.
XMerop. Bij mij doet het ook nog pijn. Kan niet eens fatsoenlijk praten!!
Dan heb je juist een cadeautje nodigquote:Op maandag 26 december 2011 12:32 schreef Perruche het volgende:
http://www.zalando.nl/lacoste-laarzen-zwart-la2-fzw-0078-99.html
ik wilvoor werk.
Niet slim na 500 euro tandartskosten in 3 dagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |