hey verrek.. dat was die rage een aantal jaren geledenquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Patrick Jumpenquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:39 schreef miieejj het volgende:
[..]
hey verrek.. dat was die rage een aantal jaren geleden
Eensquote:
Eens.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:41 schreef Cee het volgende:
Schijtirritant, die plaatjes. En ik bedoel niet Chris Rea.
tikemaan-leeuwen.jpgquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wacht gewoon op een versie waar bij de laatste tonen het geluid van piepende banden te horen is en een harde klap.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:42 schreef TheVulture het volgende:
Net Jumpstart gemist
En bij Chris Rea zie ik altijd zo'n verlaten landweg met een autootje richting een verderop gelegen afgelegen boerderijtje rijden tussen meters hoge sneeuw
Oh oh, mijn keuze zit thuisquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ook.. kijken of Nick Gizmo smaak heeft of niet..
Wie van FOK! zijn er?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:47 schreef FL_Freak het volgende:
Ik denk dat de FOK! mensen 7 uur niet gaan redden.
Denk het ook nietquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:47 schreef FL_Freak het volgende:
Ik denk dat de FOK! mensen 7 uur niet gaan redden.
Dit. En die dingen in de OP ook steeds.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:41 schreef Cee het volgende:
Schijtirritant, die plaatjes. En ik bedoel niet Chris Rea.
Ooooh. Ik zit te luisteren en dacht iets te hebben vernomen over een brommer. In dat geval chapeau.quote:
waar hier ?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:49 schreef superworm het volgende:
Maar als ik het eerder goed begreep is ook híer een muziekredactie aanwezig die deels bepaalt wat de DJ's draaien?
Bier.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:51 schreef knep het volgende:
Wat een negatief geleuter zeg, cheer up
.
Weekend!!!!
Nee ik had juist de indruk van niet, dat ze draaien wat ze zelf willen. Timur bv. draait veel meer Nederlandstalige nummers dan de andere 2.quote:
ik ben harstikke positiefquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:51 schreef knep het volgende:
Wat een negatief geleuter zeg, cheer up
.
Weekend!!!!
als timur nou de staat draait.. ben ik heel postiiefquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:51 schreef superworm het volgende:
[..]
Nee ik had juist de indruk van niet, dat ze draaien wat ze zelf willen. Timur bv. draait veel meer Nederlandstalige nummers dan de andere 2.
Helaas is het meestal iets als 'de nieuwe van Blof'.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:52 schreef miieejj het volgende:
[..]
als timur nou de staat draait.. ben ik heel postiief
VLC en de stream uit de OP pakken.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:53 schreef exile79 het volgende:
Iemand tips om de live stream in Linux te bekijken?
niet zo errug.. af en toequote:Op vrijdag 23 december 2011 18:53 schreef superworm het volgende:
[..]
Helaas is het meestal iets als 'de nieuwe van Blof'.
Windows installerenquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:53 schreef exile79 het volgende:
Iemand tips om de live stream in Linux te bekijken?
Ja, natuurlijk. Beslissen ze heus niet allemaal zelf hoorquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:49 schreef superworm het volgende:
Maar als ik het eerder goed begreep is ook híer een muziekredactie aanwezig die deels bepaalt wat de DJ's draaien?
Waarquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:53 schreef gerbenp het volgende:
[..]
VLC en de stream uit de OP pakken.
Dat die platen als de eeuwig hetzelfde Top 3 idd keihard geplugd worden snap ik. Maar of Ekdom nou Kim Wilde opzet of Blondie, gaat iemand dát ook bepalen?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Beslissen ze heus niet allemaal zelf hoor.
Zou ik ook zeggenquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja volgens mij heeft het met elkaar te maken, of heb ik dat?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja maar daar mag ik niet opduiken..![]()
dus.. wacht nog op de pics van dien ander
heb ik ook last vanquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
waarom lees ik zoiets altijd te laat
quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:55 schreef Thomas B. het volgende:
Naakte chicks in de gracht. Pics. Or it didn't happen.
Grootste grap.. Fok!kers komen niet buiten.. Dohquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:55 schreef FL_Freak het volgende:
PICS MAKEN ALS FOK! mensen in beeld komen.
Niet gezienquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:55 schreef FL_Freak het volgende:
dit dus ! of in het logboekquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:55 schreef FL_Freak het volgende:
quote:
Via PC kan ook wel toch?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:57 schreef franklop het volgende:
mezelf naar de bank toe gedweild, zeker een uur verplicht kijken weer
bank staat tegenover de tvquote:
quote:
Het zou mij waarschijnlijk tot het plegen van fraude leiden.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Lijkt me zo'n gaaf gevoel om zo vol triomf met een cheque naar de brievenbus te lopen.
Rechtsquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
Welk nummer was dat eigenlijk? Sowieso remix
quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zou mij waarschijnlijk tot het plegen van fraude leiden.
dit nummer is ook goedquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:04 schreef alors het volgende:
Jahoor nu heb ik dus Jumpstart gemist, wat een baggerzooi zeg, had ie dat niet even een halfuur later kunnen doen
Ja, maar als ik het geld van andere aanneem geef ik die mensen het blije kerstgevoel iets goeds te hebben verricht. Uiteraard zet ik het wel dusdanig groot op dat ze denken een kans te hebben op tv te komen. Mijn vrijwilligerswerk moet wel goed beloond worden.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:04 schreef Yurithemaster het volgende:
ja kan gewoon zelf een cheque maken en dan liegen dat je 30.000 euro hebt
quote:
Als het goed is, sta ik nog op een livedvd van ze. Met nog een paar FOK!ers.quote:
twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 23-12-2011 om 19:10:42WWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNDDDDDDD!!!!! #3FM #ekstraweekend #SR11 #gewenning reageer retweet
twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 23-12-2011 om 19:10:42WWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNDDDDDDD!!!!! #3FM #ekstraweekend #SR11 #gewenning reageer retweet
ja iddquote:
GODVERquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:11 schreef alors het volgende:
[..]
ja idd:D
Nu krijgt Would you be my number two van Joe Jackson opeens een heel andere betekenis![]()
Jij mag dat Ceequote:
Nel Nel Cool Jquote:
iddquote:
twitter:Timur3FM twitterde op vrijdag 23-12-2011 om 19:14:13WWWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD!!!!! #SR11 reageer retweet
quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:14 schreef Yurithemaster het volgende:
but chains andd whips excite me![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:15 schreef Ame_thyst het volgende:
maar niggabitch mag je niet zeggen. Van binnen is ze heel lief.
Meet de Fokkers, goede film!quote:
Jackie is gewoon een kutblad wat omhooggevallen voetbal/societyvrouwen adoreertquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:15 schreef Ame_thyst het volgende:
maar niggabitch mag je niet zeggen. Van binnen is ze heel lief.
net als die dames die staan te dansen op papi chuloquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
Meisjes zijn net 14 en staan zo te springen op een nummer wat met sex heeft te maken!
Ken heel het blad niet hoor, maar het Niggabitch "schandaal" kan niet minder kansloos zijn dan het blad zelf.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:17 schreef alors het volgende:
[..]
Jackie is gewoon een kutblad wat omhooggevallen voetbal/societyvrouwen adoreertEpic Sadness, van mij mogen ze failliet.
dat ze `t woord hebben gebruikt of dat er zo`n schandaal over is ontstaan?quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:18 schreef Littlerabbit het volgende:
maar het Niggabitch "schandaal" kan niet minder kansloos zijn dan het blad zelf.
Geloof me, dat is het wel.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ken heel het blad niet hoor, maar het Niggabitch "schandaal" kan niet minder kansloos zijn dan het blad zelf.
Gezeik erover, maar dat is natuurlijk mijn mening etc. Ik ben in een tolerante bui, wellicht is het weer me dan goed gezind vannacht met die voorspelde storm.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:19 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dat ze `t woord hebben gebruikt of dat er zo`n schandaal over is ontstaan?
Jaquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die wordt binnenkort gestroopt om zijn slagtanden
[..]
[..]
Niggabitquote:
Krijg net een Tweet binnen van Rihanna, ze vind het niet kunnen die opmerkingquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fuck you!quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:25 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Krijg net een Tweet binnen van Rihanna, ze vind het niet kunnen die opmerking
Ik mocht negers ook al geen aap noemen. Wat hebben negers toch een hekel aan wilde dieren.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:25 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Krijg net een Tweet binnen van Rihanna, ze vind het niet kunnen die opmerking
Turken apen noemen is echter bon ton!quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik mocht negers ook al geen aap noemen. Wat hebben negers toch een hekel aan wilde dieren.
hond noemen is erger voor zequote:Op vrijdag 23 december 2011 19:26 schreef superworm het volgende:
[..]
Turken apen noemen is echter bon ton!
Hoe heet hij ook al weer?quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:27 schreef superworm het volgende:
Geniaal nummer. Laatst nog op FB gespamd
Doe maar 'chien'...nog ergerquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hond noemen is erger voor ze
Ik refereerde aan die PVV'er die zei dat de aap uit de mouw kwam, dat hij Erdogan heette en zetelde in Ankara.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hond noemen is erger voor ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |