Dit. En die dingen in de OP ook steeds.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:41 schreef Cee het volgende:
Schijtirritant, die plaatjes. En ik bedoel niet Chris Rea.
Ooooh. Ik zit te luisteren en dacht iets te hebben vernomen over een brommer. In dat geval chapeau.quote:
waar hier ?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:49 schreef superworm het volgende:
Maar als ik het eerder goed begreep is ook híer een muziekredactie aanwezig die deels bepaalt wat de DJ's draaien?
Bier.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:51 schreef knep het volgende:
Wat een negatief geleuter zeg, cheer up
.
Weekend!!!!
Nee ik had juist de indruk van niet, dat ze draaien wat ze zelf willen. Timur bv. draait veel meer Nederlandstalige nummers dan de andere 2.quote:
ik ben harstikke positiefquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:51 schreef knep het volgende:
Wat een negatief geleuter zeg, cheer up
.
Weekend!!!!
als timur nou de staat draait.. ben ik heel postiiefquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:51 schreef superworm het volgende:
[..]
Nee ik had juist de indruk van niet, dat ze draaien wat ze zelf willen. Timur bv. draait veel meer Nederlandstalige nummers dan de andere 2.
Helaas is het meestal iets als 'de nieuwe van Blof'.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:52 schreef miieejj het volgende:
[..]
als timur nou de staat draait.. ben ik heel postiief
VLC en de stream uit de OP pakken.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:53 schreef exile79 het volgende:
Iemand tips om de live stream in Linux te bekijken?
niet zo errug.. af en toequote:Op vrijdag 23 december 2011 18:53 schreef superworm het volgende:
[..]
Helaas is het meestal iets als 'de nieuwe van Blof'.
Windows installerenquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:53 schreef exile79 het volgende:
Iemand tips om de live stream in Linux te bekijken?
Ja, natuurlijk. Beslissen ze heus niet allemaal zelf hoorquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:49 schreef superworm het volgende:
Maar als ik het eerder goed begreep is ook híer een muziekredactie aanwezig die deels bepaalt wat de DJ's draaien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |