quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zou mij waarschijnlijk tot het plegen van fraude leiden.
dit nummer is ook goedquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:04 schreef alors het volgende:
Jahoor nu heb ik dus Jumpstart gemist, wat een baggerzooi zeg, had ie dat niet even een halfuur later kunnen doen
Ja, maar als ik het geld van andere aanneem geef ik die mensen het blije kerstgevoel iets goeds te hebben verricht. Uiteraard zet ik het wel dusdanig groot op dat ze denken een kans te hebben op tv te komen. Mijn vrijwilligerswerk moet wel goed beloond worden.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:04 schreef Yurithemaster het volgende:
ja kan gewoon zelf een cheque maken en dan liegen dat je 30.000 euro hebt
quote:
Als het goed is, sta ik nog op een livedvd van ze. Met nog een paar FOK!ers.quote:
twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 23-12-2011 om 19:10:42WWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNDDDDDDD!!!!! #3FM #ekstraweekend #SR11 #gewenning reageer retweet
twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 23-12-2011 om 19:10:42WWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNDDDDDDD!!!!! #3FM #ekstraweekend #SR11 #gewenning reageer retweet
ja iddquote:
GODVERquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:11 schreef alors het volgende:
[..]
ja idd:D
Nu krijgt Would you be my number two van Joe Jackson opeens een heel andere betekenis![]()
Jij mag dat Ceequote:
Nel Nel Cool Jquote:
iddquote:
twitter:Timur3FM twitterde op vrijdag 23-12-2011 om 19:14:13WWWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD!!!!! #SR11 reageer retweet
quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:14 schreef Yurithemaster het volgende:
but chains andd whips excite me![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |