Zijn de rapen gaat?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 06:01 schreef Renzoku het volgende:
Als je dit topic aan wat moslimorganisaties doorstuurt zijn de rapen gaat, zo denk ik.
idd :-)quote:
Netjes!quote:
Dat tekent de ware meester.quote:
Wat een idioot is dat zeg!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:56 schreef robin007bond het volgende:
Hij is weer slecht, maar beter iets dan niets
[ afbeelding ]
Gebaseerd op:
quote:
Die van 'Wat een idioot is dat zeg!'quote:
the fuckquote:Op zondag 15 januari 2012 15:42 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Waar reageer ik op? Dit is een idioot:
Stel je niet zo aan het zijn tekeningen gemaakt door autistenquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:30 schreef allesbeterweter het volgende:
Spoort niet geen respect (jonghu) gast.
Ook die van jou?quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:31 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan het zijn tekeningen gemaakt door autisten
Oke gast dan is het goed?quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:31 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan het zijn tekeningen gemaakt door autisten
Het is sowieso altijd wel goed. Als je echt zoveel van je geloof houdt boeit dit je nietquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:35 schreef allesbeterweter het volgende:
[..]
Oke gast dan is het goed?
Inderdaad, ik hou ook van mijn geloof: het atheïsme. Het kan me echter niets schelen als het atheïsme belachelijk wordt gemaakt.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:49 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Het is sowieso altijd wel goed. Als je echt zoveel van je geloof houdt boeit dit je niet
Die jood is de eindbaas?quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:25 schreef JohannesKozijn het volgende:
[ afbeelding ]
Ze worden steeds beter
Wat is er dan over een paar jaar?quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:56 schreef allesbeterweter het volgende:
Regels van cencuur om jullie vast te wennen aan het idee over een paar jaar misschien?
Hoezo zou dat dan over een paar jaar het geval zijn juist nu we voor het eerst in tientallen jaren een liberaal als minister-president hebben?quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:25 schreef allesbeterweter het volgende:
Veel meer censuur dan bijv Nu?
Haat zaaien, haat zaaien, eerder satire is dit.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:08 schreef allesbeterweter het volgende:
De nieuwe censuur en allemaal rechten die eraan zitten te komen. In de eerste paar jaren met betrekking op The Patriot Act SOPA PIPA ACTA en nog veel meer wetten die vele pagina's bevatten om haat-zaaien in verschillende contexten te kunnen zien in deze nieuwe regel en wetgeving ?
Da's niet echt een goed Nederlandse zinquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat behoorlijk waarheidsgetrouwe erecte penis.
Nu nog wel maar als deze uitspraak word vast gelegd(cloud) aan jou uitspraak in de toekomst niet?quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:11 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Haat zaaien, haat zaaien, eerder satire is dit.
Censuur ben ik het niet mee eens, maar inderdaad, hier moet gepaint worden.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:28 schreef remlof het volgende:
Niet ouwehoeren maar painten bitches
Maar hou het beschaafd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:58 schreef JohannesKozijn het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Geweldig bezig !
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:58 schreef JohannesKozijn het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:46 schreef Freakyfoshizzle het volgende:
Wat een stelletje oelewappers hiero, gosh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |