Zijn de rapen gaat?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 06:01 schreef Renzoku het volgende:
Als je dit topic aan wat moslimorganisaties doorstuurt zijn de rapen gaat, zo denk ik.
idd :-)quote:
Netjes!quote:
Dat tekent de ware meester.quote:
Wat een idioot is dat zeg!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:56 schreef robin007bond het volgende:
Hij is weer slecht, maar beter iets dan niets
[ afbeelding ]
Gebaseerd op:
quote:
Die van 'Wat een idioot is dat zeg!'quote:
the fuckquote:Op zondag 15 januari 2012 15:42 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Waar reageer ik op? Dit is een idioot:
Stel je niet zo aan het zijn tekeningen gemaakt door autistenquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:30 schreef allesbeterweter het volgende:
Spoort niet geen respect (jonghu) gast.
Ook die van jou?quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:31 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan het zijn tekeningen gemaakt door autisten
Oke gast dan is het goed?quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:31 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan het zijn tekeningen gemaakt door autisten
Het is sowieso altijd wel goed. Als je echt zoveel van je geloof houdt boeit dit je nietquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:35 schreef allesbeterweter het volgende:
[..]
Oke gast dan is het goed?
Inderdaad, ik hou ook van mijn geloof: het atheïsme. Het kan me echter niets schelen als het atheïsme belachelijk wordt gemaakt.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:49 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Het is sowieso altijd wel goed. Als je echt zoveel van je geloof houdt boeit dit je niet
Die jood is de eindbaas?quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:25 schreef JohannesKozijn het volgende:
[ afbeelding ]
Ze worden steeds beter
Wat is er dan over een paar jaar?quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:56 schreef allesbeterweter het volgende:
Regels van cencuur om jullie vast te wennen aan het idee over een paar jaar misschien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |