www.imgur.com probeer daar eensquote:Op donderdag 29 december 2011 16:45 schreef SuicideErrorist het volgende:
[ http://img848.imageshack.us/img848/8673/profeetmohammed.jpg (copy/paste deze link) ]
edit: Waarom laat 'ie nu alleen de link zien? :S
Bedankt, nu hoef ik die url niet steeds weer in te typenquote:Op donderdag 29 december 2011 16:53 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
www.imgur.com probeer daar eens
En dat is erg omdat?quote:Op maandag 2 januari 2012 15:48 schreef deVerdeler het volgende:
Weird.
Je moet nogal heel wat haat of lage humor hebben om dit leuk te vinden.
Of je vind dit leuk omdat je van satire houdt, dat kan ookquote:Op maandag 2 januari 2012 15:48 schreef deVerdeler het volgende:
Weird.
Waarom mag ik geen Mohammed, Budda, of Jezus tekenen in grappige situaties en daar dan om lachen?quote:Op maandag 2 januari 2012 15:48 schreef deVerdeler het volgende:
Weird.
Ik hou je niet tegen. Ik geef mijn mening over dit soort dingen en dit soort mensen.quote:
Je zou er maar om kunnen genieten.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:18 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Of je vind dit leuk omdat je van satire houdt, dat kan ook
Ik ga daar niet over. Ik weet wel dat je zo geen respect toont voor miljarden mensen. Het is maar wat je wilt hequote:Op maandag 2 januari 2012 16:49 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Waarom mag ik geen Mohammed, Budda, of Jezus tekenen in grappige situaties en daar dan om lachen?
Ik lag me rot hierom, en ik heb ook geen respect voor een hoop van die mensen. Ouderwetse geloofsovertuigingen zo van je vrouw mag niets enzo. En dan dat "kleine groepje" extremisten. Schiet er 1000 dood en je hebt er 10000 voor in de plaats terug.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:57 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Ik hou je niet tegen. Ik geef mijn mening over dit soort dingen en dit soort mensen.
[..]
Je zou er maar om kunnen genieten.
[..]
Ik ga daar niet over. Ik weet wel dat je zo geen respect toont voor miljarden mensen. Het is maar wat je wilt he
Je bedoelt waarschijnlijk 'lach' ipv 'lag'. Hier.. nu heb je genoeg om zelfspot te bedrijven. Wat de leden hier doen is geen zelfspot, maar spotten met anderen;).quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik lag me rot hierom, en ik heb ook geen respect voor een hoop van die mensen. Ouderwetse geloofsovertuigingen zo van je vrouw mag niets enzo. En dan dat "kleine groepje" extremisten. Schiet er 1000 dood en je hebt er 10000 voor in de plaats terug.
Degene waar ik wel respect voor heb weten dat wel, want die hebben in tegenstelling tot 90% van de rest wel zelfspot.
Ik bedoelde gewoon lag hoor. Klote internet, al die plaatjesquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:05 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk 'lach' ipv 'lag'. Hier.. nu heb je genoeg om zelfspot te bedrijven. Wat de leden hier doen is geen zelfspot, maar spotten met anderen;).
En als ik je reactie zo lees, kan ik concluderen dat niet veel af weet van religies. De ene religie is het ander niet. Wat betreft terroristen... duik even de boeken in. Als er een volk is die de meeste bloed aan hun handen hebben, dan zijn het wel wij de Europeanen. En laten we de nukes niet vergeten. Enfin.. dat is een ander topic.
Wat je mag weten is dat je door andere te spotten geen respect krijgt. Begin dan ook niet over respect ouwe
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:22 schreef remlof het volgende:
Discussies over religie hou je maar in Filosofie & Levensbeschouwing - hier mot gewoon geprint worden.
Zijn de rapen gaat?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 06:01 schreef Renzoku het volgende:
Als je dit topic aan wat moslimorganisaties doorstuurt zijn de rapen gaat, zo denk ik.
idd :-)quote:
Netjes!quote:
Dat tekent de ware meester.quote:
Wat een idioot is dat zeg!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:56 schreef robin007bond het volgende:
Hij is weer slecht, maar beter iets dan niets
[ afbeelding ]
Gebaseerd op:
quote:
Die van 'Wat een idioot is dat zeg!'quote:
the fuckquote:Op zondag 15 januari 2012 15:42 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Waar reageer ik op? Dit is een idioot:
Stel je niet zo aan het zijn tekeningen gemaakt door autistenquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:30 schreef allesbeterweter het volgende:
Spoort niet geen respect (jonghu) gast.
Ook die van jou?quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:31 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan het zijn tekeningen gemaakt door autisten
Oke gast dan is het goed?quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:31 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan het zijn tekeningen gemaakt door autisten
Het is sowieso altijd wel goed. Als je echt zoveel van je geloof houdt boeit dit je nietquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:35 schreef allesbeterweter het volgende:
[..]
Oke gast dan is het goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |